جذب استعدادها و شکستن سیلوها دو چالش بزرگی است که اسکالپ ها در سال ۲۰۲۴ با آن مواجه خواهند شد

والا افشار از Salesforce را در سخنرانی اصلی خود درباره یک طرز فکر جدید برای موفقیت تجاری نامحدود در اجلاس دیجیتال والنسیا در ۲۷ اکتبر از دست ندهید.

این هفته، ۲۶ تا ۲۷ اکتبر، والنسیا بار دیگر سر و صدای زیادی خواهد داشت، زیرا بیش از ۱۰۰۰۰ علاقه‌مند به فناوری از سراسر جهان برای برگزاری این نمایشگاه گرد هم می‌آیند. اجلاس دیجیتال والنسیا (VDS). در طول سال‌ها، این رویداد به مکانی برای استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است تا با یکدیگر ملاقات کنند، با هم ترکیب شوند و ارتباطاتی ایجاد کنند که اکوسیستم نوآوری منطقه را تقویت می‌کند.

مانند هر سال، VDS فهرستی چشمگیر از ۲۵۰+ سخنران را گردآوری کرده است که تخصص و تجربه خود را در بیش از ۳۰ موضوع به اشتراک خواهند گذاشت. یکی از سخنرانان اصلی امسال والا افشار، مدیر مبشر دیجیتالی در نیروی فروش.

افشار در طول سالیان متمادی اتصال پیشگامان در رشد کسب و کار به سازندگان Salesforce و کارش به عنوان مجری مشترک در DisrupTV، یک برنامه هفتگی که آخرین روندهای بازار تجارت دیجیتال و نوآوری را پوشش می‌دهد، شاهد ظهور و سقوط سازمان‌هایی بود که زمانی امیدوار بودند.

او اکنون نویسنده دو کتاب در مورد تعالی کسب و کار است که جدیدترین آنها در اوایل امسال منتشر شده است.

TNW یک نشست انحصاری با افشار داشت تا نظرات او را در مورد اسپانیا بشنود فن آوری اکوسیستم و یکی از بزرگترین اشتباهات سازمان های در حال رشد است.

به اسپانیا برای استعداد و فرصت های سرمایه گذاری

افشار علاوه بر ارتباط مشتریان Salesforce با سازندگان، به عنوان یک مبشر دیجیتال، افراد با استعداد و با انگیزه را به فرصت های شغلی در صنعت فناوری متصل می کند. یک ابتکار بسیار مهم، زیرا استخر استعدادهای فناوری اروپا شروع به کار می کند خشک کردن.

“اخیر گزارش IDC افشار گفت: اکوسیستم Salesforce در سه سال آینده ۱۱ میلیون شغل جدید و ۲ تریلیون دلار افزایش درآمد کسب و کار ایجاد خواهد کرد.

اکنون، آن ۱۱ میلیون شغل به افراد واجد شرایط برای ایفای نقش نیاز دارند. به گفته افشار، اسپانیا با توجه به رتبه بندی این کشور، نقطه شروع خوبی است هفتم در اروپا از نظر استعداد فنی شهرهایی مانند مادرید و بارسلونا در حال حاضر در میان ۵۰ شهر برتر جهان از نظر استعدادهای فنی قرار دارند و اکنون شاهد پیشرفت والنسیا، مالاگا و دیگر شهرها نیز هستیم.

در دسترس بودن استعدادهای فناوری به طور مستقیم به تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور کمک می کند که سال به سال در حال رشد است. در سال ۲۰۲۲، تمام شد ۱۱۰۰۰ استارت آپ ها و ۴۰۰+ صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر که در اسپانیا فعالیت می کنند. این کشور به یکی از مکان های برتر برای صندوق های سرمایه گذاری تبدیل شده است اروپا.

و Salesforce نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیش از ۵ میلیارد دلار در آن سرمایه گذاری شده است استارت آپ ها در دهه اخیر؛ در سال ۲۰۱۹، یک صندوق پیشگام اروپایی ۱۲۵ میلیون دلاری تامین سرمایه برای شرکت های نوآور اروپایی. و اکنون، استارت‌آپ‌های اسپانیایی را بی‌سابقه می‌بیند.

تخریب سیلوهای سازمانی

با این حال، در حالی که انباشت استعدادهای فناوری به استارت‌آپ‌های امیدوارکننده کمک می‌کند تا به مقیاس‌های با رشد سریع تبدیل شوند، یک اثر جانبی طبیعی رشد سیلوهای دانش داخلی است. در عصر دیجیتال، از آنجایی که فناوری‌ها و ابزارهای جدید به ما کمک می‌کنند تا مستقل‌تر شویم، این مشکل از طریق از دست دادن ارتباط تشدید می‌شود.

مهم نیست که چقدر افراد با استعداد را در سازمان خود جذب می کنید، اگر محیط کسب و کار شما طوری تنظیم نشده باشد که تعادل بین نیاز به اتصال و در عین حال تمرکززدایی، نیاز به استقلال و یکپارچگی را تسهیل کند، شما شروع به دیدن ترک ها

موضوع آخرین کتاب او همین است. بی کران: طرز فکری جدید برای موفقیت نامحدود در کسب و کارو تمرکز سخنرانی اصلی وی در VDS2023.

با ظهور سریع فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید، از ماشین‌های خودران گرفته تا هوش مصنوعی مولد، او استدلال می‌کند که رهبران به یک طرز فکر جدید نیاز دارند که قراردادها و اصول متعارف را به چالش می‌کشد و همه منابع آن‌ها را، چه انسانی و چه دیجیتال، قدرتمند می‌کند.

آخرین نکته برای کارفرمایان …

علاوه بر این، افشار همچنین مدافع جدی اهمیت ردپای دیجیتالی است. کارفرمایانی که به دنبال جذب استعدادهای جوان فناوری هستند باید از این موضوع آگاه باشند.

او می گوید: «ما در یک اقتصاد به اشتراک گذاری دانش بیش از حد متصل زندگی می کنیم. نام تجاری شما، چه برند شرکت شما باشد و چه برند شخصی شما، به صورت آنلاین ساخته شده است. “بنابراین، آن خرده نان های دیجیتالی را که پشت سر گذاشته اید، از هشتگ هایی که استفاده می کنید تا نظراتی که می گذارید و کلماتی که با حروف بزرگ به کار می برید، دست کم نگیرید. در پایان روز، برند شما با چیزهایی که مردم می توانند درباره آن بدانند تعریف می شود. شما آنلاین هستید،” او نتیجه می گیرد.

سخنرانی اصلی افشار در VDS2023 را ببینید جمعه ۲۷ مهر ساعت ۱۲:۱۰. و مطمئن شوید که به سردبیر ارشد ما نیز Linnea Ahlgren سلام کنید – او در اطراف خواهد بود و از داشتن یک گپ خوشحال خواهد شد!جذب استعدادها و شکستن سیلوها دو چالش عمده سازمان‌های رو به رشد در سال ۲۰۲۴ است


منبع: https://thenextweb.com/news/attracting-talent-breaking-down-silos-challenges-scaleups-face-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *