جزئیات همکاری Destiny 2 x The Witcher فاش شد، امروز در دسترس است – PlayStation.Blog

در ظاهر، ماجراهای یک قهرمان شکار هیولا رواقی که در حال کاوش در دنیای فانتزی تیره و تاریک و افسانه های باستانی است، ممکن است شباهت کمی با بازی هایی مانند Destiny 2 داشته باشد. اما، وقتی دقیق تر نگاه می کنید، آشکار می شود که سرنوشت ۲ و سری طولانی‌مدت The Witcher از CD Projekt Red بیش از آنچه فکر می‌کنید، مشترک هستند.

جزئیات همکاری Destiny 2 x The Witcher فاش شد، امروز در دسترس است – PlayStation.Blog

به هر حال، گرالت ریویا دارای دو تیغه را به آینده ای دور پیوند دهید، و منطقی است که فرض کنیم او در نقش یک نگهبان در خانه خواهد بود. قصد شکار دشمنان بشریت را دارید؟ بررسی. دسترسی به زرادخانه ای چشمگیر از تسلیحات و قدرت های ماورایی که از منابع مرموز استخراج شده اند؟ بله انبوهی از دشمنان چالش برانگیز و گنجینه ای عمیق از جهان سازی که به ماجراها زندگی و رنگ می بخشد؟ در هر دو مورد، یک بله قاطع.

امروز، با شروع فصل آرزو در Destiny 2، Bungie مجموعه جدیدی از آیتم‌ها را با الهام از The Witcher شامل سه مجموعه جدید زیور آلات زرهی (یکی برای هر کلاس Guardian)، لوازم جانبی جدید و موارد دیگر عرضه می‌کند. هنگام ایجاد این آیتم ها، تیم Bungie از نزدیک با CDPR همکاری کرد تا لمس های معتبری از دنیای Geralt را در Destiny 2 بیاورد.

جاش دیب، رهبر هنری Destiny 2 می‌گوید: «CDPR شرکای خلاق بسیار خوبی برای همکاری بودند. آن‌ها با ایده‌هایی که با Destiny 2 در هسته‌شان شروع شده و به طور واقعی بر روی آن چارچوب با تصاویر نمادین Witcher ساخته شده‌اند، آماده می‌شوند.»

Przemysław Juszczyk، سرپرست هنر فرنچایز CDPR، گفت: “Destiny به خاطر ظاهر آینده نگر خود شناخته می شود. وقتی صحبت از آنچه می توانیم به آن جهان بیاوریم، به نظر من این فرصتی بود که آن را با عناصر کم فانتزی ترکیب کنیم.” ما فرآیند طراحی را بر روی معرفی ترکیب‌های بیشتری از بالشتک‌های چرمی، کمربندها، پارچه‌های ضخیم و پست‌های زنجیره‌ای با لهجه‌های فلزی مشابه آنچه در فرنچایز The Witcher وجود دارد، متمرکز کردیم.

Juszczyk ادامه داد: “جادوگران به مهارت خود در شکار و کشتن هیولاها معروف هستند.” هر زرهی باید فریاد بزند که برای مقابله با آن نوع برخورد آماده است. عناصر: با نگاهی نزدیک تر، می توانید مدال گرگ، دو شمشیر، کتیبه های خط گلاگولیتی را ببینید. همه اینها توسط هنرمندان با استعداد بانجی مورد توجه قرار گرفت. حتی اگر همه چیز در یک واقعیت کیهانی اتفاق بیفتد، من معتقدم روح The Witcher در هر آیتمی که در همکاری ما معرفی می شود وجود دارد.

هر یک از سه مجموعه زره جدید از زره اهدایی گرالت در The Witcher 3: Wild Hunt الهام گرفته شده است.

دیب گفت: “هدف این بود که به بازیکنانمان قدرت دهیم تا در Destiny 2 احساس جادوگران واقعی کنند.” استفاده از طرح‌های زرهی الهام‌گرفته از مکاتب ویچر (خرس، گرگ و افعی) ما را قادر می‌سازد تا شبح‌هایی بسازیم که بلافاصله با شمشیرهای فولادی و نقره‌ای این فانتزی را زنده می‌کنند.

البته برای طرفداران، شیطان در جزئیات زره است. اینجاست که تیم Bungie فرصتی پیدا کرد تا ماهیچه های خلاقانه خود را منعطف کنند و با زنده کردن جزئیات سرگرم شوند. جوئل موران، متخصص برون سپاری هنری در Destiny 2، گفت: “هدف برای همه مجموعه ها این بود که ظاهر قرون وسطایی ویچر را با آسیب ببیند تا نشان دهد این زره ها قبلاً نبردهایی را پشت سر گذاشته اند.” من فکر می کنم بیشتر جزئیات سرگرم کننده احتمالاً در شمشیرها. همه ما باید همگام می شدیم و با هم کار می کردیم تا اینها در همه مجموعه ها شبیه به هم به نظر برسند.”

در حالی که این شمشیرهای دوقلو به عنوان سلاح در بازی قابل استفاده نیستند، اما به فضای فراگیر Witcher که تیم Bungie آن را جدی می‌گرفت، اضافه می‌کنند. جی ریوس، هنرمند ارشد Destiny 2، گفت: “مشکلات زمانی که به پوسته پوسته شدن آنها رسید، به طوری که آنها شبیه اسباب بازی به نظر نرسند، ظاهر شدند، و این خیال را حفظ کردند که می توان آنها را از غلافشان بیرون کشید.” ما همچنین باید مطمئن می شدیم که آنها آنقدر طولانی نیستند که شروع به تداخل در شبیه سازی های انیمیشن پارچه ای ما کنند. آفرین.”

شکارچیان در مجموعه جدید White Wolf به نبرد خواهند رفت. این مجموعه با الهام از مجموعه زره افسانه‌ای گرالت گرالت، کاپوت علامت تجاری شکارچی و تسمه‌های ضربدری روی قفسه سینه، به‌علاوه دستکش‌های چرمی میخی‌دار و سایر جزئیات را دارد.

موران گفت: «در طول تولید زره شکارچی، متوجه شدیم که کمان پولادی کوچک (جزئیات زیبایی که روی ران شکارچی قرار می‌گیرد) بسیار ساده است و همه ما می‌خواستیم که با تنوع مواد بیشتر و شکل‌های جالب‌تر ظاهر بهتری داشته باشد. . “من از ترسیم برخی از راه حل ها با هدایت تیم CDPR و استفاده از تصاویر مرجع دیگر از قطعات دیگری که روی آنها کار می کردیم، مانند اسپارو، لذت بردم، زیرا نمای لایه ای چوب و فلزی داشت که تیم CDPR می خواست بر روی کمان پولادی. ما نسخه‌های مختلفی از کمان پولادی را برای آن‌ها ارسال کردیم و طبق درخواست آن‌ها تغییرات بیشتری ایجاد شد تا اینکه همه از نتایج راضی بودیم.”

همانطور که گرالت استاد اکسیرها و نشانه های جادویی است، وارلاک ها نیز اسرار سرنوشت را کشف می کنند. دنیاها آنها این کار را در مجموعه جدید Hexer که تأثیر خود را در زره افسانه ای Ursine Geralt می یابد، انجام خواهند داد. با تزیینات خز و بالشتک زیاد در سراسر، این مجموعه ای است که برای خشن ترین محیط هایی که بازی ارائه می دهد مناسب است.

“این در مورد به دست آوردن مواد و رنگ ها برای آوردن قسمت Witcher بود [each armor set] ریوس می‌گوید: «استفاده از خز، چرم، روکش‌های لحافی و زنجیر، فانتزی الهام‌گرفته از قرون وسطی را پیش برد. در مورد زیبایی‌شناسی Destiny، این بیشتر در مورد اشکال نمادین در مجموعه‌های زرهی ما بود. تلاش برای تطبیق تصاویر نمادین برای کلاس‌ها اهمیت پیدا کرد و نشان دادن تمام آیتم‌های کلاس به گره زدن ظاهر به Destiny کمک کرد.

گاهی اوقات بهترین راه حل مشکل، حل کردن است. ممکن است این شعار غیر رسمی برای تایتان ها باشد و مجموعه زرهی جدید Kaer Morhen برای آن رویکرد اول طراحی شده است. این مجموعه که به‌خاطر دژی که به‌عنوان محل تمرین و مقر جادوگران عمل می‌کند و از زره‌های مدرسه وایپر الگوبرداری شده است، به اندازه ضربه‌ای به گلو محکم و سرراست است. به عبارت دیگر، چقدر تایتان ها آن را دوست دارند.

ریوس می‌گوید: «برای CD Projekt Red مهم بود که همه کلاه‌ها دارای گودهای نامتقارن عمیق و جای زخم بر روی آن‌ها باشند. در پایان فکر می‌کنم که این موضوع به همه آنها شخصیت بیشتری داد، اما اطمینان از اینکه هر جای زخم منحصر به فرد است، چالش جالبی بود.

فراتر از سه مجموعه زره، ویچر طرفداران همچنین سه لوازم جانبی جدید با الهام از دنیای Geralt پیدا خواهند کرد، از جمله یک کشتی جدید، Wolven Storm، و همچنین پوسته Wolven Shell Ghost. همچنین Roach-VGH Sparrow جدید، با کتیبه‌های گلاگولیتی، یک جمجمه Vex بزرگ که در کنار خودرو بسته شده است (احتمالاً برای جمع‌آوری جایزه بعدا) و یک جلوه رانشگر علامت Igni وجود دارد.

آماندا گولا، هنرمند Bungie VFX، روی اثر Igni برای دنباله اسپارو کار کرد، در کنار سایر مشارکت‌ها در این همکاری. گولا به‌عنوان یکی از طرفداران بزرگ ویچر، زمان و دقت زیادی را صرف ساخت آن افکت‌های ایگنی برای اسپارو کرد. “مسیر Igni خود اشاره ای به حالت علامت جایگزین ایگنی است، جایی که بازیکن یک انفجار مستقیم به سمت دشمنان خود شلیک می کند. [Sparrow’s trail effect] به خصوص دشوار بود زیرا جرقه ها در جهت خطی می روند، اما اسپارو برای انحنا و چرخش طراحی شده است. من مجبور شدم جرقه های هسته کوتاه را که کاملاً مستقیم هستند با یک دنباله بلندتر از جرقه ها با جهت های مختلف ترکیب کنم تا جرقه ها احساس کنند که اسپارو را دنبال می کنند و سرعت جهت خود را حفظ می کنند.

چه به درستی جزئیات شمشیرهای فولادی و نقره ای را به درستی دریافت کنید یا حرکت صحیح فرو رفتن در وان حمام را برای یک شکلک جدید Tub Time ثبت کنید، تیم Bungie سخت کار کرده است تا ظاهر و احساس The Witcher را ارائه دهد. به سرنوشت ۲. می‌توانید از امروز در فروشگاه Eververse که در کنار Season of the Wish در همه پلتفرم‌ها عرضه می‌شود، همه این موارد را برای خودتان بررسی کنید.


جزئیات همکاری Destiny 2 x The Witcher فاش شد که امروز در دسترس است


منبع: https://blog.playstation.com/2023/11/28/destiny-2-x-the-witcher-collab-details-revealed-available-today/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *