جف کیگلی اذعان می کند که سخنرانی های جوایز بازی خیلی کوتاه بودند

پس از بررسی دقیق توسعه دهندگان، بنیانگذار و مجری جوایز بازی، جف کیلی، گفت که موافق است زمان سخنرانی اختصاص داده شده برای هر برنده امسال بسیار کوتاه بوده است.

برندگان ۳۰ ثانیه فرصت داشتند تا سخنرانی خود را انجام دهند، پس از آن موسیقی برای پخش آنها از صحنه شروع شد و آنها غرق شدند. توسعه دهندگان از زمان کوتاه انتقاد کردند، به خصوص در زمینه مراسمی که باید سخت کوشی آنها را جشن بگیرند.

کیلی روز بعد از نمایش در ایکس (نام توئیتر) نوشت، اعتراف کرد که برندگان جوایز باید زمان بیشتری برای سخنرانی‌هایشان در نظر می‌گرفتند، البته به صورت دور برگردان.

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

کیگلی شروع کرد: «به هر حال – من موافقم که موسیقی امسال برای برندگان جوایز خیلی سریع پخش شد. کیگلی اظهار داشت که «از تیم ما خواسته تا آرام شود [the 30 seconds] همانطور که نمایش ادامه می‌یابد” و گفت در حالی که موسیقی هیچ برنده‌ای را از بین نمی‌برد، “چیزی برای رسیدگی به آینده خواهد بود”.

در مجموع، سخنرانی ها ۱۰ دقیقه بود زمان اجرای سه ساعته The Game Awards. بقیه زمان بیشتر پر بود تریلر بازی های آینده. کیلی در مورد وزن دهی بین زمان اختصاص داده شده به برندگان جوایز و تبلیغات در The Game Awards صحبتی نکرده است. توسط توسعه دهندگان برجسته شده است در پی این نمایش، و یا حذف بیانیه ای در مورد تعداد زیادی از اخراج ها در صنعت بازی در سال جاری یا بحران انسانی مداوم در فلسطین.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-game-awards-speeches-were-too-short-geoff-keighley-admits

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *