جوراب های آنها را پر کنید و آنها را با این هدایای زیر ۲۵ دلار شگفت زده کنید

شاید لیست تعطیلات شما به اندازه بازوی شما بلند باشد. شاید قلب شما بزرگتر از بودجه شما باشد. شاید شما فقط یک دلبند برای معاملات قاتل هستید. صرف نظر از اینکه چرا به دنبال هدایای مقرون به صرفه هستید که واقعاً جالب هستند، خرید کنید والمارت بی فکر است

والمارت می‌تواند بدون نیاز به ساعت‌ها پیمایش یا دویدن در سراسر شهر، امتیازاتی را برای هدیه‌ها برای همه افراد موجود در فهرست کسب کند. می‌توانید همه چیز را مستقیماً در برنامه سفارش دهید و تحویل بگیرید، یا می‌توانید آن را از نزدیک‌ترین فروشگاه Walmart خود تحویل بگیرید.

در اینجا فقط یک مزه از هدایای بودجه ارائه شده است والمارت که آنها مطمئناً در مورد بدست آوردن آنها مشتاق خواهند شد.

این هدیه مدرسه قدیمی یک ضربه محکم و ناگهانی است

دوربین های فیلم در حال حاضر لحظاتی را سپری می کنند و دوربین ۳۵ میلی متری قابل استفاده مجدد onn به دلیل سبک کلاسیک و قیمت شیرین خود متمایز است. این عیار به خلاقیت‌های فهرست شما اجازه می‌دهد تا با فرآیند فیلم آشنا شوند و فلاش آن نماهای تاریک را روشن‌تر می‌کند. وقتی رول تمام شد، می‌توانند آن را به عکس‌های آماده برای قاب تبدیل کنند، مانند گذشته.

همه عاشق نوارهای سبک هستند

مقرون به صرفه onn. نوار نور LED چند رنگ با فناوری واکنشگر صدا زندگی آنها را به معنای واقعی کلمه روشن خواهد کرد. آنها می توانند نوار ۶۵ اینچی را به هر طولی که می خواهند برش دهند و آن را در اطراف تلویزیون یا تنظیمات بازی خود، در اتاق خواب و حتی در ایوان بچسبانند. کنترل از راه دور ۴۴ دکمه ای بی شمار ترکیب رنگی را در دسترس آنها قرار می دهد، از جمله حالت های صوتی که با موسیقی برای نمایش نور راد همگام می شوند.

موسیقی متن تکه تکه کننده آنها را به صدا درآورید

اگر کسی را می‌شناسید که همیشه آهنگ‌هایش در حال پخش است، اسپیکر بلوتوث ضد همه چیز Altec Lansing HydraMini دنیای خود را تکان خواهد داد آنها می توانند آن را روی وسایل خود بچسبانند و در حین اسکی، دوچرخه سواری یا مسافرت بیرون بیایند. این دستگاه ضد آب است، دارای چراغ های ال ای دی بد بو، و صدای بسیار قوی نسبت به اندازه خود دارد. با این قیمت، دو تا را تهیه کنید تا بتوانند در استریو خرد شوند.

اگر به دنبال گرفتن هدایای جالب بدون شکستن بانک هستید، والمارت مکانی برای گرفتن معاملات فراوان است.

موضوعات
صفحه اصلی

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/ad/deals/walmart-affordable-gift-options

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *