Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 در ۱۴ دسامبر به دنبال کارمندان جدید می گردد

۲۰ نوامبر ۲۰۲۳ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳

Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 در ۱۴ دسامبر به دنبال کارمندان جدید می گردد

۷

بیاموزید که در این دنباله خیره کننده PS VR2 چه وحشت های جدیدی در انتظار شماست.

ری مک کافری

تهیه کننده اجرایی، استودیو پشم فولاد

من ری مک‌کافری هستم، تهیه‌کننده اجرایی استودیو پشم استیل، و برای تمام مدت صحبت می‌کنم وقتی می‌گویم که ما هیجان زده‌ایم که در نهایت به شما یک پیش‌نمایش مخفیانه از آنچه می‌توانید در آن انتظار داشته باشید، ارائه می‌کنیم. Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2. ما جزئیات کلی گیم پلی را پوشش خواهیم داد، به آنچه که این بازی را از نسخه قبلی خود متمایز می کند، و ویژگی های منحصر به فرد PS VR2 که در حال استفاده از آنها برای فرو بردن بازیکنان در دنیای FNAF به روشی کاملاً جدید هستیم، خواهیم پرداخت.

هدف اصلی ما هنگام طراحی Help Wanted 2 این بود که آن را به اندازه کافی پویا کنیم که بازیکنان بخواهند بارها و بارها در آن شیرجه بزنند. برای بیش از چند بازی کوچک، ما روح بازی اصلی را حفظ کرده‌ایم تا بازیکنان را در تجربه‌های انتخاب شده‌ای که دوست داریم دست به کار شویم، ببرد. با این حال، اطمینان از اینکه اکثریت قریب به اتفاق بازی‌ها با هر بار بازی متفاوت هستند، هدف اصلی ما بود.

شش دسته مینی بازی وجود دارد – Backstage، Fazcade، Staff Only، Food Prep، Ticket Booth، و یک دسته ویژه شامل نسخه های VR جدید بازی Five Nights at Freddy’s: Sister Location.

با Roxanne Wolf در سالن Pizzaplex به عنوان VIP به پشت صحنه بروید. او دوست دارد از نزدیک با کسانی که او را می‌پرستند، به همان اندازه که کسانی را که ظاهر زیبایش را خراب می‌کنند، وحشت می‌کند. از آنجایی که مد پیشرو است، او یک مجموعه تهدیدآمیز از آرایش و لوازم جانبی دارد که هر بار برای سبک جدیدی انتخاب می کند. با این حال، او صبورترین گروه گروه نیست، بنابراین در حالی که او را به او می‌پسندید، می‌خواهید هر بار آن را کامل کنید.

به Fazcade بروید و از بازی‌های کلاسیک مانند Bonk-a-Bon و Fazerblast لذت ببرید. برای به دست آوردن نمرات بالا به برخی رفلکس های دقیق و سریع نیاز دارید. اگر با رفلکس های رعد و برق سریع در حال عکس گرفتن هستید، ممکن است به اندازه کافی عمر کنید تا آنها را ببینید.

تیم ایمنی و امنیت ما را برای انجام کمک‌های اولیه اولیه برای مهمانانی که کاملاً شبیه خودشان نیستند، استخدام کنید. چه یک درمان کوچک یا درمان هاری باشد، باید آن را تحت پوشش قرار دهید. Fazbear Entertainment مجوز لازم برای ذخیره هیچ گونه مسکن را ندارد، بنابراین هنگام اره کردن دست و پا تا حد امکان ظریف باشید زیرا فریادهای بیمار شما توجه ناخواسته را به خود جلب می کند.

در El Chips از روی پیشخوان بپرید و مقدار مورد نیاز برای تهیه غذا را در Pizzaplex دریافت کنید. در حالی که سخت است زیر سوال نبریم که پنیر ناچو از چه چیزی ساخته شده است، حتی سخت تر است که با ترکیبات تقریباً بی پایان سفارشات احتمالی در طول عجله شام ​​همگام شوید.

به یاد داشته باشید، ربات‌های STAFF که سفارش‌ها را ارائه می‌کنند، نیازی به خوابیدن، غذا خوردن یا توقف ندارند – نگران نباشید که چرا تنها کارمند انسانی باقی مانده‌اید…

به باجه بلیط بروید و در ماجراجویی کابوی کاپیتان فاکسی سوار شوید. در این سواری دلپذیر، شما در غرب قدیمی به عنوان یک تفنگچی در جستجوی غنیمت شناور خواهید شد. در صورت بروز خرابی، لطفاً تا زمانی که کارکنان مکان شما را پیدا کنند، آرامش خود را حفظ کنید. ممکن است ناخواسته از مسیر منحرف شده باشید.

اگر ترس ندارید، به دنیای Five Nights at Freddy’s: Sister Location شیرجه بزنید. بین مشغول نگه داشتن Funtime Freddy در حین تعمیر قطع کننده های برق یا زنده ماندن از یک بازی اداری امنیتی کلاسیک تا ساعت ۶ صبح، این مورد مورد علاقه طرفداران به همان اندازه سرگرم کننده است که وحشتناک است. این یک تجربه پر از گیم پلی VR سفارشی است.

به لطف ویژگی‌های منحصربه‌فرد هدست PS VR 2، ما همچنین تجربه ترسناک‌تری را از طریق لمسی کنترل‌کننده، صدای سه‌بعدی و موارد دیگر ایجاد کرده‌ایم. صدای غرش درون هدست به وحشتناک ترین لحظات ما متصل شده است و سطحی از جسمانی را به پرش هایی که قبلاً ممکن نبود اضافه می کند.

در نهایت، به لطف سیستم ردیابی چشم PS VR2، ذهن بازیکنان توسط فالگیر Mystic Hippo خوانده می شود. یک مینی بازی به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ ساخته شده است که در آن بازیکنان می توانند قدرت های باستانی خود را در درک به چالش بکشند. یک کارت، هر کارتی را انتخاب کنید، و او به شما نگاه می کند تا ببیند چیست. اگر شما نیز با ماوراءالطبیعه هماهنگ هستید، می‌توانید سعی کنید جلوی دید او را بگیرید، اما او همچنین شما را در همه چیزهایی که Help Wanted 2 ارائه می‌کند راهنمایی می‌کند.

و بس. خیلی ممنون که وقت گذاشتید و همه اینها را خواندید. در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ می‌توانید ده‌ها مینی‌بازی را در Help Wanted 2 به دست آورید.

آیا این را دوست داشتید؟


منبع: https://blog.playstation.com/2023/11/20/five-nights-at-freddys-help-wanted-2-seeks-new-employees-december-14/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *