حالت‌های Dragon's Dogma 2 نیاز به ریزتراکنش‌ها را در رایانه شخصی نفی می‌کنند

اگر دنبال کرده اید جزم اژدها ۲ با گفتمان چند روز گذشته، از DLC پولی بازی مطلع خواهید شد. در زمان انتشار، توسعه دهنده Capcom تعدادی آیتم را معرفی کرد که بازیکنان می توانستند با پول واقعی خریداری کنند، مانند DLC Art of Metamorphosis – Character Editor که قیمت آن ۱٫۶۹ پوند است.

در حالی که بسیاری از این آیتم‌های قابل خرید در خود بازی نیز در دسترس هستندآنها می توانند نسبتا نادر باشند، شاید گزینه خرید مستقیم آنها را جذاب تر کند.

با این حال، مددرها اکنون کاری را که به بهترین شکل انجام می دهند، انجام داده اند و گزینه سومی را به بازیکنان رایانه شخصی داده اند. بله، گزینه mods.


حالت‌های Dragon's Dogma 2 نیاز به ریزتراکنش‌ها را در رایانه شخصی نفی می‌کنند۱۱ نکته Dragon's Dogma 2 Beginners – راهنمای DRAGON'S DOGMA 2 برای تازه واردان سری! (بدون اسپویل)


۱۱ نکته مبتدی Dragon's Dogma 2 برای تازه واردان سریال (بدون اسپویل).

به عنوان مثال، اگر اکنون به NexusMods بروید، می توانید آن را در دست بگیرید هنر اولیه و ارزان دگردیسی مد این مد که به درستی نامگذاری شده است، قسمت Art of Metamorphosis را به اولین تاجر در Melve و به Philbert's در Vernworth اضافه می کند.

مد دیگر است مغازه دیوانه. این اساساً یک فروشگاه یک‌پایه درون بازی برای مواردی است که می‌توانید به‌عنوان گزینه‌های DLC پولی خریداری کنید. کیت کمپ x255 Elite و Explorer، Wakestones، Rift Cystals، Farrystones، Beetles و “بیشتر” را به فروشگاه های Vernworth اضافه می کند.


اسکرین شات مود Dragon's Dogma 2
اعتبار تصویر: سیب زمینی دیوانه

علاوه بر DLC پولی، Dragon's Dogma 2 نیز به دلیل مشکلات مربوط به عملکرد، خبرساز شده است. اوایل امروز Capcom گفت که تعدادی پچ را منتشر خواهد کرد که امیدوار است در آینده نزدیک به این مشکلات رسیدگی کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد بازی، حتما بررسی کنید تحلیل فنی Digital Foundry's Dragon's Dogma 2 در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-mods-negate-the-need-for-microtransactions-on-pc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *