حالت تاخیری New Game+Spider-Man 2 در تاریخ ۷ مارس عرضه می شود

استودیو Insomniac Games مدت‌هاست که قول یک حالت جدید Game+ را برای سیم‌کارت ابرقهرمانی خود داده است Marvel’s Spider-Man 2 و این حالت قرار بود در انتهای سال ۲۰۲۳ کاهش یابد. به‌روزرسانی آتی فقط مربوط به New Game+ نخواهد بود، زیرا Insomniac وعده «کت و شلوارهای جدید و موارد دیگر» را می‌دهد.

ما دقیقا نمی دانیم که این حالت چگونه خواهد بود، زیرا توسعه دهنده از بازیکنان می خواهد تا “برای لیست کاملی از ویژگی های نزدیک به انتشار” حساب های رسانه های اجتماعی خود را زیر نظر داشته باشند. با این حال، می‌توانیم اطلاعاتی را از گزینه New Game+ بدست آوریم این حالت به بازیکنان این امکان را می دهد که داستان را مجدداً شروع کنند در حالی که روی مواردی که در اجرای قبلی پیدا کرده اند نگه داشته اند. ممکن است New Game+ برای مرد عنکبوتی ۲ بیش از آن را به عنوان توسعه دهنده ارائه خواهد داد به زودی برای ماجراجویی در دنیای باز وب می‌آید.

این بازی همچنین در حال حاضر فاقد توضیحات صوتی است، که یک ویژگی دسترسی است که برای بازیکنان نابینا یا کم بینا در نظر گرفته شده است. این در حال آمدن است، اما نمی‌دانیم که آیا با به‌روزرسانی ماه مارس همراه خواهد بود یا خیر.

Marvel’s Spider-Man 2 اجازه به تو پیتر پارکر و مایلز مورالس با فشار دادن یک دکمه. به طور گسترده ای به عنوان دنباله نادری که هر دو هستند در نظر گرفته می شود ما مکانیک های پیمایش فوق العاده سرگرم کننده، جهان باز جذاب و داستان رضایت بخش بازی را تحسین کردیم. بازی انحصاری PS5 به سرعت تبدیل به پرفروش ترین عنوان شخص اول در تاریخ پلی استیشن شد. با فروش بیش از ۲٫۵ میلیون نسخه در یک روز.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/spider-man-2s-delayed-new-game-mode-is-coming-on-march-7-193543918.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/spider-man-2s-delayed-new-game-mode-is-coming-on-march-7-193543918.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *