حذف Apple Vision Pro پیکسل هایی به اندازه گلبول های قرمز خون را نشان می دهد

اگر از کسی بپرسید که واقعاً چنین است بهترین ویژگی این است که آنها احتمالا از نمایشگرهای میکرو OLED دوگانه استفاده خواهند کرد. این صفحه نمایش ها تصاویر بصری واضحی تولید می کنند و iFixit این را بر عهده گرفته اند که دلیل آن را دریابند. نشریه با تاکید بر آن نمایش های باشکوه.

غذای بزرگ؟ صفحات نمایش فوق العاده تراکم پیکسلی دارند و ۱۲,۰۷۸,۰۰۰ پیکسل در ۰٫۹۸ اینچ مربع فشرده شده اند. این بدان معنی است که هر پیکسل تنها ۷٫۵ میکرومتر است که آنها را می سازد آره آنهایی که الان در بدن ما هستند.

این بسیار متراکم تر از هر چیز دیگری است. به عنوان مثال، می توانید ۵۴ پیکسل Apple Vision Pro را در یک پیکسل آیفون ۱۵ پرو قرار دهید. جای تعجب نیست که انتشار نشان می دهد که نمایشگرهای میکرو OLED هستند بر اساس تصمیمات مختلف طراحی

یک اندازه گیری مهم با تراکم پیکسل PPI (پیکسل در هر اینچ) است و Vision Pro با تراکم پیکسلی ۳۳۸۶ PPI ” خیره کننده” عرضه شد. iPhone 15 Pro دارای PPI 460 است. هر چقدر هم که این معیارها شگفت انگیز هستند، نمایشگرهای Apple Vision Pro هنوز ۴K نیستند. رزولوشن ۴K به وضوح صفحه نمایش افقی حدود ۴۰۰۰ پیکسل اشاره دارد و بنابراین Vision Pro استاندارد UHD مصرف کننده ۳۸۴۰ پیکسل عرض فقط یک مو را از دست می دهد. با این حال، زمانی که نمایشگرها به اندازه یک اینچ از شبکیه چشم شما فاصله دارند، واقعاً مهم نیست. به هر حال، یک تلویزیون استاندارد ۴K دارای تراکم پیکسلی حدود ۱۴۰ PPI است.

یکی دیگر از نکات مهم داده در اینجا PPD (پیکسل در درجه) است که فاصله شما از صفحه نمایش و زاویه کلی را در نظر می گیرد. iFixit تخمین می زند که Vision Pro به طور میانگین ۳۴ PPD دارد. این عدد بسیار خوبی برای چیزی بسیار نزدیک به چشم است. به عنوان مقایسه، PlayStation VR2 دارای میانگین ۱۹ PPD و Meta Quest 3 دارای میانگین ۲۵ PPD است.

در مورد امتیاز بدنام قابلیت تعمیر، iFixit امتیاز موقت ۴ را برای Apple Vision Pro اعطا کرد. به هر حال این فناوری کاملاً جدیدی است که تعمیرات DIY را دشوار می کند حتی بدون حضور اپل. این نشریه هنوز جنبه های مختلف هدست را از نظر قابلیت تعمیر آزمایش نکرده است، بنابراین امتیاز احتمالاً در آینده نزدیک به روز خواهد شد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-vision-pro-teardown-uncovers-pixels-the-size-of-red-blood-cells-165120402.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apple-vision-pro-teardown-uncovers-pixels-the-size-of-red-blood-cells-165120402.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *