حقایق جدید پهنای باند بهترین ابزار خرید نامحدود شما هستند

FCC به ارائه دهندگان پهنای باند (هم سیمی و هم بی سیم) گفت که از آنها می خواهد “اطلاعات پهنای باند” را برای همه برنامه هایی که تا اواسط آوریل سال جاری ارائه کرده اند ارائه دهند. این حقایق فهرستی شبیه برچسب تغذیه از ویژگی‌ها، قیمت‌ها، مالیات/هزینه‌ها، و اطلاعات شبکه ارائه می‌کند که خریداران می‌توانند از آن برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد اینترنت استفاده کنند. این حقایق پهنای باند اکنون تقریباً توسط هر شرکت مخابراتی که من بررسی کرده‌ام به طور گسترده منتشر شده است، و اکثر آنها اطلاعات را در صفحات طرح به جای عمیق‌تر در سایت‌های خود به نمایش می‌گذارند، همانطور که برای اولین بار پس از جستجو در ماه گذشته یافتیم.

من عاشق این حقایق پهنای باند جدید یا برچسب های پهنای باند هستم، هر چه می خواهید آنها را بنامید.

در روزهای اخیر، پس از اینکه T-Mobile خرید آنها را نهایی کرد، به سایت Mint Mobile نگاه کردم، سایت Cricket زیرا آنها گفتند که آنها یک طرح جدید ۱۵ دلاری دارند و سایت Verizon تا ببینم آیا آنها بالاخره این اطلاعات را ارائه می دهند یا خیر. مرکز یافتن حقایق پهنای باند که به آسانی و بدون هیچ کاری در اکثر این مکان ها در دسترس هستند، دیدن آن بسیار عالی بود.

امروز، وقتی به صفحات طرح T-Mobile، Visible، Mint Mobile، Xfinity Mobile و Cricket Wireless می روید، حقایق پهنای باند آنها در آنجا نشسته است زیر زمین فروش آنها برای هر طرح (یا حداقل یک دکمه وجود دارد که شما را به آنها می رساند). به عبارت دیگر، شما می توانید هر زاویه ای را که آنها برای فروش شما در برنامه استفاده می کنند نادیده بگیرید و در عوض مستقیماً به سراغ حقایق بروید تا تصمیم بگیرید. این شگفت انگیز است.

در زیر می‌توانید ببینید که وقتی در سایت Mint Mobile فرود می‌آیید و روی «خرید طرح‌ها» کلیک می‌کنید، نمایش واضحی از طرح‌های موجود با حقایق پهنای باند درست زیر آن‌ها را دریافت می‌کنید. در سایت‌های T-Mobile، Visible و Cricket نیز همین‌طور است، Xfinity ابتدا آدرس شما را می‌پرسد.

صفحه Mint Mobile یکی از بهترین نمونه‌هایی است که نشان می‌دهد چقدر مفید است زیرا آنها دائماً تبلیغاتی را با قیمت‌هایی اجرا می‌کنند که می‌تواند گیج‌کننده باشد، زیرا حداقل ۴ طرح مختلف را ارائه می‌دهند. اما اگر به حقایق آن‌ها نگاه کنید، توضیح می‌دهند که قیمت واقعی طرح بعد از تبلیغ چقدر می‌تواند باشد، چه مقدار داده شامل می‌شود، اگر مقدار نامحدودی وجود دارد، مالیات‌ها ممکن است در بالای قیمت ماهانه چگونه باشد، اگر هزینه های یکباره وجود دارد، در صورت نیاز به قرارداد، و غیره. این همه اطلاعاتی است که هنگام تصمیم گیری در مورد طرحی نیاز دارید که اپراتورها سعی می کردند پیدا کردن یا درک آن را دشوار کنند.

حقایق جدید پهنای باند بهترین ابزار خرید نامحدود شما هستند

متوجه خواهید شد که من AT&T یا Verizon را نگفتم و این به این دلیل است که حقایق آنها هنوز در سایت های آنها پنهان است. اطلاعات آنها فقط نیست در صفحه برای طرح ها، که کمی آزاردهنده است. Verizon و AT&T هنوز حقایق پهنای باند خود را در پشت یک پورتال فروش دفن می کنند که تا زمانی که به یک صفحه خاص پرش نکنید، آدرس، شاید تلفن و موارد دیگر را اضافه نکنید، آنها را نخواهید دید.

مسئله این است که این دو حامل هر دو صفحات طرح اختصاصی دارند که می‌توانید بدون ورود به سیستم یا نشان دادن علاقه واقعی، جزئیات آن را مشاهده و مشاهده کنید. این صفحات برای زنده کردن حقایق پهنای باند عالی هستند. در عوض، Verizon شما را مجبور می‌کند تا قبل از نشان دادن حقایق، روی یک دکمه خاص «شروع با برنامه‌ها» کلیک کنید تا فرآیند فروش انجام شود، در حالی که AT&T شما را مجبور می‌کند حداقل ۳ مرحله اصلی را قبل از نشان دادن حقایق طی کنید. آنها باید بهتر عمل کنند و با دیگران مطابقت داشته باشند.

اما هی، ممکن است هرگز نتوانند، بنابراین در زیر لیستی وجود دارد که شما را به تمام حقایق پهنای باند حامل بی‌سیم اصلی و حامل اعتباری می‌رساند:


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/06/wireless-carrier-broadband-facts-where-to-find-verizon-t-mobile-att-mint/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *