حقایق طرح جدید T-Mobile همه رازها را به شما می گوید

روز اول آوریل بود و بنابراین من به بسیاری از اعلان‌ها توجه نمی‌کردم، زیرا روزهایی که شرکت‌هایی که همه ما را ترول می‌کنند، مغز من را در ۱ آوریل هر سال در منفی‌ترین حالت قرار می‌دهند، اما T-Mobile اخبار واقعی برای به اشتراک گذاشتن داشت. . هفته گذشته، T-Mobile تغییرات بزرگی را در نحوه ارائه جزئیات برنامه های بی سیم (و پهنای باند) خود از طریق “حقایق پهنای باند” جدید اعلام کرد. این یک تغییر بسیار خوب برای مصرف کنندگان است و امیدوارم دیگران، مانند AT&T و Verizon، اطلاعات مشابهی را به زودی ارائه دهند.

T-Mobile این حقایق جدید را ارائه می دهد زیرا FCC از ارائه دهندگان پهنای باند می خواهد که برچسب پهنای باند با جزئیات ساده و واضح در مورد برنامه هایی که ارائه می دهند ارائه دهند. پهنای باند شامل طرح‌های بی‌سیم و اینترنت می‌شود، بنابراین باید به ارائه‌دهندگان خدمات ما اطلاعاتی در مورد قیمت، سرعت، هزینه‌های یک‌باره و غیره به ما ارائه دهند. شکر، پروتئین، اندازه سروینگ، از این قبیل چیزها.

T-Mobile اشاره کرد که همه ارائه دهندگان با بیش از ۱۰۰۰۰۰ مشتری قرار بود تا امروز، ۱۰ آوریل، این برچسب ها را ایجاد کنند، اما ما هنوز دیگران را نمی بینیم. همانطور که انجام می دهیم، سعی خواهیم کرد آنها را به اشتراک بگذاریم. اما باز هم، اینها برای من و شما بسیار مفید هستند، زیرا ما برای طرح های بی سیم خرید می کنیم.

اگر به صفحه طرح بی سیم T-Mobile بروید (اینجا)، زیر هر طرحی به دنبال کادری می‌گردید که روی آن «حقایق پهنای باند» نوشته شده است. می توانید آن را در تصویر زیر مشاهده کنید. این بخش‌ها دارای یک فلش کشویی هستند که حقایق را گسترش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تمام جزئیات مهم یک طرح را ببینید.

حقایق طرح جدید T-Mobile همه رازها را به شما می گوید

همانطور که در ادامه خواهید دید، قیمت‌گذاری ماهانه برای حساب‌های دارای خطوط ۱-۵ و همچنین هزینه هر خط برای خطوط ۶-۸ یا ۹-۱۲ وجود دارد. آنها همچنین فاش می‌کنند که آیا این قیمت‌ها به قرارداد نیاز دارند یا نه، آیا نرخ‌های اولیه هستند، و آیا شامل تخفیف‌هایی هستند، مانند آنچه ممکن است با پرداخت خودکار دریافت کنید.

از آنجا، T-Mobile به کارمزدهایی می‌پردازد، از جمله هزینه‌های اتصال یک‌باره دستگاه، هزینه‌های خاتمه زودهنگام، در صورت وجود مالیات، و اینکه آیا این طرح می‌تواند از تخفیف‌های دیگر استفاده کند یا خیر.

جایی که این جالب می شود در بخش “سرعت های ارائه شده با طرح” است. T-Mobile سرعت‌های مورد انتظاری را که باید در انواع شبکه (مثلاً ۵G) مشاهده کنید، با محدوده‌های دانلود و آپلود و تأخیر ارائه می‌کند. به عنوان مثال، بهترین برنامه آنها سرعت دانلود معمولی را بین ۸۹-۴۱۸ مگابیت در ثانیه می بیند. البته، بسته به نوع شبکه و نزدیکی موقعیت مکانی شما به برج، سرعت شما می تواند بسیار بیشتر از آن باشد. همه ما می دانیم که شبکه های ۵G می توانند ۱ گیگابیت بر ثانیه را در برخی مواقع تحت الشعاع قرار دهند.

در نهایت، بخشی در مورد اینکه یک طرح شامل چه مقدار داده است، نامحدود است یا نه، و اینکه آیا ممکن است برای استفاده از داده های اضافی از شما هزینه دریافت شود، وجود دارد.

دوست داری ببینیش

// تی موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/10/t-mobiles-broadband-facts-tell-you-everything-about-plans-including-fees-and-speeds/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *