حق امتیاز غیرممکنی که آرزو می کردیم واقعی باشد

حق امتیاز غیرممکنی که آرزو می کردیم واقعی باشد

ما باید برای ابزار نهایی در لیست کمی بدتر شویم، که یک بار دیگر ما را به “ماموریت: غیرممکن – ملت سرکش” باز می گرداند. شکستن قفل ها بخش رایج تجارت جاسوسی – یا حداقل تجارت جاسوسی فیلم است. در چندین نقطه در “ملت سرکش”، اعضای صندوق بین المللی پول می توانند انواع قفل ها را به روش های منحصر به فرد انتخاب کنند. در یک صحنه، یک قفل در توسط چیزی که به نظر می رسد یک ضمیمه کوچک برای یک گوشی هوشمند است که می تواند در قفل مانور دهد، باز می شود و فرآیند برداشتن قفل دستی را تسریع می بخشد.

ترقه تأثیرگذارتر زمانی است که Benji سیمون پگ یک حلقه فلزی کوچک را در اطراف مکانیزم قفل چرخشی قرار می دهد که می تواند دقیقاً نحوه چرخش قفل را رمزگشایی کند. در فیلم‌ها، قفل‌هایی مانند این معمولاً از طریق یک فرآیند پر زحمت برای شنیدن صدای کلیک بریدگی‌های قفل باز می‌شوند، اما این حلقه به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد تا همه این موارد را دور بزنند. برخلاف صفحه نمایش تغییر زاویه دید، این دستگاه کاربرد عملی جایگزینی ندارد. این فقط برای شکستن ایمن و برداشتن قفل است. در حالی که این یک موهبت بزرگ برای همه آن سارقان خواهد بود، اما دقیقاً یک کالای روزمره برای افراد معمولی شما نیست.

این فهرست می‌توانست موارد بسیار بیشتری را شامل شود، از تغییر صدا گرفته تا آدامس منفجر شده تا فوم نارنجی که فلز را می‌شکند (و البته ماسک‌ها)، اما این پنج تکه فناوری می‌توانند توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. نه فقط جاسوس های فوق العاده


منبع: https://www.slashgear.com/1476316/coolest-gadgets-in-mission-impossible-movies-not-real/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *