حلقه الدن یک راز دیگر دارد که هنوز کشف نشده است

فکر می کنید همه چیز را در مورد حلقه الدن می دانید؟ یک بار دیگر فکر کنید، Tarnished – به گفته کارگردان Hidetaka Miyazaki، هنوز “یک عنصر کوچک” هنوز کشف نشده است.

در حالی که کارگردان به این موضوع توجه نمی کند که دقیقاً این “عنصر کوچک” شامل چه چیزی است یا بازیکنان باید به کجا نگاه کنند، میازاکی گفت که تیم “همیشه از اینکه بازیکنان چقدر کشف می کنند و چقدر این جوامع کار می کنند متعجب و خوشحال بود. برای کشف این اسرار».

تریلر نمایش رسمی بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree.در یوتیوب تماشا کنید

حرف زدن با IGNمیازاکی گفت که چه به تفسیر بستگی دارد یا “فقط تحقیقات بیشتر”، طرفداران برای یافتن آن باید کمی سخت‌تر بگردند.

میازاکی گفت: “برای من شخصاً عنصر کوچکی وجود دارد که احساس می کنم هنوز کشف نشده است” (با تشکر، PCGN). “بنابراین، چه این به تفسیر کاربر بستگی دارد یا فقط به بررسی بیشتر و بازی کردن، این چیزی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم.

“من فکر می کنم این یک سوال است که چه زمانی و نه اگر، اما ممکن است چیزی کوچک هنوز وجود نداشته باشد.”

پس از چیزی که از زمان معرفی اولیه آن در یک سال پیش برای همیشه به نظر می رسید، در روز چهارشنبه بالاخره یک تریلر کامل از آن دریافت کردیم الدن رینگ DLC Shadow of the Erdtree.

Eurogamer همچنین با خالق Hidetaka Miyazaki صحبت کرد برای به دست آوردن جزئیات بیشتر: این بزرگترین DLC FromSoftware تا به امروز است که بر اساس آثار قبلی جورج آر آر مارتین ساخته شده است و دارای طراحی پیشرفته ای در جهان است که مرز بین مناطق مزرعه و سیاه چال ها را محو می کند. و اگر این کافی نیست، Ed’s تیزر را شکست و یک تحلیل عمیق نوشت تا شما مجبور نباشید.


منبع: https://www.eurogamer.net/elden-ring-has-one-more-secret-yet-to-be-discovered?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *