حلقه گلکسی با NFC، ECG در ماه جولای ارائه می شود

سامسونگ در اوایل سال جاری هنگامی که آن را کنایه زد، گستاخ بود حلقه کهکشان در پایان مراسم معرفی گلکسی اس ۲۴، نیم ثانیه قابل پوشیدن است. در مورد دستگاه چیزی به ما نگفتند. بدون تاریخ عرضه، بدون مشخصات، بدون نادا.

در گزارشی که اخیراً از کشور زادگاه سامسونگ منتشر شده است، تاریخ رونمایی در نیمه دوم جولای تعیین شده است. گزارش شده است که این رویداد یک رویداد Unpacked است، به این معنی که می‌توانیم همزمان آخرین محصولات تاشو این شرکت از جمله Galaxy Z Fold 6 را نیز ببینیم. سال گذشته، سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را در اواخر جولای معرفی کرد، بنابراین زمان بندی مطابقت دارد.

در مورد آنچه که می‌توانیم از حلقه گلکسی انتظار داشته باشیم، در واقع به نظر می‌رسد که این ویژگی بسیار کوچک است. گزارش شده است که از ECG (الکتروکاردیوگرام)، پرداخت‌های بی‌سیم، ردیابی خواب، اندازه‌گیری جریان خون و همه موارد ردیابی تناسب اندام/سلامتی شما پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های این گزارش که گفته می‌شود همراه دستگاه است، قابلیت کنترل از راه دور برای دستگاه‌های دیگر است. این می تواند انحصاری برای دستگاه های سامسونگ باشد، اما در صورت وجود هر نوع حرکات هوایی، این ایده می تواند واقعاً جالب باشد.

آخرین قسمت گزارش مربوط به سایز بندی است. خاطرنشان می شود که گلکسی رینگ در ۸ گزینه عرضه خواهد شد.

در ذهن ما، حلقه گلکسی تنها در صورتی کار می‌کند که سامسونگ اساساً از هیچ هزینه‌ای دریغ نکرده و آن را به یک لباس پوشیدنی کشنده تبدیل کند. سخت افزار باید خیلی خوب باشد و حسگرها باید خیلی خوب کار کنند. حتی اگر هزینه آن بیشتر از چیزی باشد که مردم می خواهند، این کاری است که باید انجام شود. اگر اپل در حال ساخت iRing بود (گزارش‌ها می‌گویند که روی آن کار می‌کنند)، همه ما می‌دانیم که قانونی خواهد بود و مردم به راحتی ۹۹۹ دلار برای آن پرداخت می‌کنند. در نهایت، باید خوب باشد تا مردم اهمیت دهند.

// الکترونیک تایمز (کره جنوبی)


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/21/report-galaxy-ring-unveiling-set-for-july-features-ecg-and-nfc-payments/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *