خاطره بازی کریسمس مورد علاقه خود را به ما بگویید و می توانید بازی مورد نظر خود را برنده شوید

ما در حال انجام یک مسابقه دیگر “حافظه بازی” هستیم و این بار آن را در مورد تعطیلات کریسمس طرح می کنیم. خاطرات مورد علاقه شما از بازی در کریسمس چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید و اگر ما آن را به عنوان مورد علاقه خود انتخاب کنیم، برنده جایزه خواهید شد!

این جایزه یک کوپن ۷۰ پوندی برای پلتفرم بازی انتخابی شما است. اما توجه داشته باشید که چون ما کوپن را از بریتانیا می‌خریم، برخی از پلتفرم‌ها مکان‌هایی را که می‌توانید آن را پس‌خرید کنید محدود می‌کنند. در پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، فقط در بریتانیا می‌توانید بازخرید کنید، در حالی که در سوییچ، می‌توانید در سراسر اروپا و در استیم، هر کجا (پول را به ارز شما تبدیل می‌کند) بازخرید کنید.

اگر برنده شدید، روز جمعه به شما ایمیل می‌زنم و سعی می‌کنیم چیزی را حل کنیم، پس مراقب صندوق ورودی خود باشید.

ما چند مورد از این مسابقات خاطرات بازی را در سال ۲۰۲۳ برگزار کرده‌ایم. یکی از آنها درخواست کردیم خاطرات بازی زلدا مورد علاقه شمایکی که ما درخواست کردیم خاطرات بازی جنگ ستارگان مورد علاقه شماو یکی که ما درخواست کردیم خاطرات بازی Street Fighter مورد علاقه شما. بنابراین اگر به دنبال هر گونه راهنمایی یا الهام هستید، آن ها مکان خوبی برای شروع هستند.

مهمتر از آن، شاید، نظرات در مورد آن قطعات یادآوری فوق‌العاده مفیدی باشد که چرا ما اصلاً بازی می‌کنیم. یا اصلاً چرا مردم بازی می کنند، چون بگذریم، گاهی مردم می پرسند. نظراتی درباره دور هم جمع شدن خانواده ها، یا نظراتی در مورد شاهکارهای بازی فراموش نشدنی، یا – به سادگی – نظراتی وجود دارد که خنده خوبی ایجاد می کند. آنها دلگرم کننده هستند، آنها انسانی هستند، آنها شخصی هستند. همه آنها درخشان هستند.

برای من، این World of Warcraft است که به ذهنم خطور می کند. کریسمس سال ۲۰۰۵ بود و من در فرودگاهی که قرار نیست بتوانید به آن بروید، در اعماق زمین اتحاد دشمن، برای انجمن صنفی خود سخنرانی می کردم. و آن موقع متوجه نشدم، اما در عرض یک هفته، بازی را برای همیشه ترک می‌کنم، زیرا در نهایت پذیرفتم که نقش زیادی در زندگی من داشت.

با این حال، آن روز همه چیز این بود که به آینده ای درخشان با افرادی که به آنها اهمیت می دادم نگاه کنم. ما تشویق کردیم، خندیدیم، و بقیه روز را با ایجاد هر مشکلی در شهر اتحاد آیرونفورج گذراندیم. روز شادی بود. حالا این یک خاطره تلخ است. این بهترین و شاید بدترین World of Warcraft همه در یک است.

بنابراین، خاطره بازی کریسمس شما چیست؟


منبع: https://www.eurogamer.net/tell-us-your-favourite-christmas-gaming-memory-and-you-could-win-a-game-of-your-choice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *