خالق مادر می‌گوید «لطفا با نینتندو صحبت کنید، نه من» در مورد از دست دادن راه‌اندازی وسترن

طرفداران Western Earthbound در اوایل این هفته زمانی که نینتندو فاش کرد که Mother 3 در راه است برای سوییچ آنلاین – اما فقط در ژاپن – شکست خوردند.

این Nintendo Direct Partner Showcase اوایل این هفته مجموعه ای از بازی ها را که هنوز در راه سوییچ در اواخر سال جاری در راه است، نشان داد، اما نسخه ژاپنی ویترین علاوه بر این، بازی Game Boy Advance Mother 3 را به عنوان بخشی از مجوز توسعه گنجانده است.

طرفداران در رسانه های اجتماعی دست به دامان شدند، حتی تا شیگساتو ایتوی، خالق سریال Pester هم پیش رفتند.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

او در X، در پاسخ به ترند آنلاین بازی پس از نمایش، گفت: “لطفاً در مورد آن با نینتندو صحبت کنید، نه من.”

حتی رئیس سابق نینتندو Reggie Fils-Aimé یک پیام پیگیری صادر کرد اینکه بگوییم انتشار بازی در غرب هم تصمیم او نبود.

پس چرا هیاهو؟ Mother 3 سومین بازی از سری بازی‌های RPG کلاسیک است که با نام Earthbound در اینجا شناخته می‌شود (برای بحث)، اما هرگز در خارج از ژاپن منتشر نشده است. به این ترتیب، همچنان یک فرقه کلاسیک است که طرفداران آن را فریاد می زنند.

بازگشت به سال ۲۰۲۲ Fils-Aimé سکوت طولانی مدت نینتندو را در بازی شکستبیان اینکه فقدان انتشار غربی صرفاً مبتنی بر “تجارت” است.

که دنبال شد نظرات قبلی تهیه کننده بازی Shinichi Kameoka او گفت که «سبک نوشتاری منحصر به فرد» ایتوی، ترجمه «جذابیت و ظرافت های نوشتاری او» به زبان های دیگر را به یک چالش تبدیل کرده است.

همچنین پیشنهاد شده است که تم‌های تاریک بازی – شامل مرگ و خودکشی ضمنی – و همچنین گنجاندن برخی کلیشه‌های جنسیتی تاریخ‌دار نیز ممکن است یکی از عوامل باشد.

با این حال، هر دو زمینی (مادر ۲) و آغازهای زمینی (مادر ۱) بودند در سال ۲۰۲۲ به Switch Online در سراسر جهان اضافه شد. قابل درک است که هواداران مشتاق بازی سوم هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/mother-creator-says-please-talk-to-nintendo-not-me-about-missing-western-launch?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *