خالق Stardew Valley تأیید می کند که در به روز رسانی ۱٫۶ “پیشرفت های زیادی” داشته است

خالق Stardew Valley اریک “ConcernedApe” Barone می گوید که او در میانه یک “حالت کرانچ خود تحمیلی” است زیرا به روز رسانی ۱٫۶ Stardew Valley را برای انتشار آماده می کند.

بارون که مستقیماً از طریق کانال X/Twitter خود به طرفداران Stardew خطاب می‌کند، می‌گوید که در حالت “نیز تا سنگ‌سنگ” قرار دارد و در حالی که بسیاری از جزئیات را “محرمانه” نگه می‌دارد، یک تیزر کوچک را فاش کرد که طرفداران را بسیار خوشحال کرد. .


شروع به کار در Stardew Valley – نکاتی برای اولین بهار شما.

بارون گفت: «پیشرفت بسیار زیادی در ۱٫۶ ماه گذشته، حالت کرانچ شدید (خود تحمیلی) است، حالت دماغه به سنگ آسیاب (بینی خام)».

او افزود: «این یکی از بسیاری از موارد اضافه شده در ۱٫۶ است،» او افزود، تصویری را اضافه کرد که نشان می‌دهد یک صندوق بزرگ در راه است و «تقریباً دو برابر یک سینه معمولی» ذخیره می‌شود.

او تمام کرد: «بیشتر همه چیز را مخفی نگه می دارم.

وقتی از بارون پرسیده شد که چرا او به کار بر روی این بازی ادامه می دهد «با وجود انتشار آن سال ها پیش»، بارون توضیح داد که «چیزهای زیادی» وجود دارد که او را علاقه مند نگه داشته است.

او گفت: “بسیاری از مردم هنوز آن را بازی می کنند، و افراد جدید زیادی هر روز، من می خواهم که بهترین باشد.”

“این هرگز کامل نخواهد بود، اما من میل دارم که به بهبود آن ادامه دهم. تا این مرحله، این کار زندگی من بوده است و من به آن اهمیت زیادی می دهم.”

یک بازیکن ماهر Stardew Valley روشی جذاب برای تزئین اسپای درون بازی ابداع کرده است. به لطف یک اشکال کمتر شناخته شده که به بازیکنان اجازه می دهد به موجودی خود خارج از محدوده دسترسی داشته باشند.

ItsJinosaur با ارسال هرزنامه به حملات اسلحه‌ای، توانسته است حمام/آبگرم را به طور کامل شخصی‌سازی کند، که مسلماً یکی از نادیده‌گرفته‌ترین و کم استفاده‌ترین مکان‌های دیدنی Stardew است.

یخی Stardew Valley اولین تور کنسرت خود را در آوریل سال آینده به لندن خواهد آورد. جشنواره فصول در فوریه ۲۰۲۴ آغاز می شود و قبل از رسیدن به لندن، در آمریکای شمالی و استرالیا تور خواهد کرد. این برنامه توسط بارون خالق Stardew Valley هدایت شده است و موسیقی بازی را که توسط ارکسترهای مجلسی محلی اجرا می شود به نمایش می گذارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/stardew-valley-creator-confirms-hes-made-a-ton-of-progress-on-update-16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *