خالق Stardew Valley می گوید که محتوای به روز رسانی ۱٫۶ “انجام شد”، قطعا امسال منتشر خواهد شد

خالق Stardew Valley اریک “ConcernedApe” Barone به روز رسانی در مورد به روز رسانی ۱٫۶ مورد انتظار سیم کارت زندگی مزرعه را به اشتراک گذاشته است – و مدت ها در دست ساخت است – به روزرسانی ۱٫۶ را به اشتراک گذاشته است و گفته است که اکنون “اضافه کردن محتوای جدید عمده” را انجام داده است و قطعاً این کار انجام خواهد شد. “امسال بیرون باشید.

بارون فاش کرد که در حال کار بر روی به روز رسانی ۱٫۶ برای Stardew Valley است در ژوئن ۲۰۲۲هشدار می دهد که از نظر وسعت نسبتاً متوسط ​​و “بیشتر بر روی مودینگ متمرکز است”.

با این حال، با هر نمایش جدید، ۱٫۶ به ظاهر جاه طلبانه تر شده است. تا سپتامبر سال گذشته، بارون تایید شده این شامل یک جشنواره بزرگ جدید و دو جشنواره کوچک جدید، آیتم های جدید و دستور العمل های کاردستی، خطوط دیالوگ جدید، نوع مزرعه جدید، محتوای جدید در اواخر بازی، لباس های زمستانی برای روستاییان، یک سینه جدید بزرگتر، همکاری ۸ نفره است. در رایانه شخصی و موارد دیگر – این “و بیشتر” که شاید مهم ترین نسخه ۱٫۶ را در بر می گیرد: کلاه برای گربه و سگ.


خالق Stardew Valley می گوید که محتوای به روز رسانی ۱٫۶ “انجام شد”، قطعا امسال منتشر خواهد شدConcernedApe’s Haunted Chocolatier – گیم پلی اولیه


بارون در حال حاضر در حال استراحت از بازی بعدی خود، Haunted Chocolatier است تا امتیاز ۱٫۶ را به پایان برساند.

در ماه دسامبر، بارون فاش کرد او “یک تن پیشرفت” خواهد کرد و در “حالت کرانچ شدید (خود تحمیلی)” بود تا کار را در ۱٫۶ به پایان برساند. و اکنون، در یک آپدیت جدید در شبکه های اجتماعی، او تأیید کرده است که رسما “افزودن محتوای جدید اصلی را انجام داده است” و تمرکز او بر روی “رفع اشکال و صیقل” تا زمانی که برای انتشار آماده شود، خواهد بود. او افزود: “به خاطر صبر شما.” “این سرگرم کننده خواهد بود که همه آن را بازی کنند!”.

با اعتراف خود بارون، ۱٫۶ “در نهایت کمی بزرگتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود” بود، اما خط پایان اکنون در چشم است. او در پاسخ به سوال طرفداران که پرسیدند آیا به‌روزرسانی امسال می‌رسد یا خیر نوشت“بله کاملا”.

به روز رسانی محتوای اصلی قبلی Stardew Valley، نسخه ۱٫۵، وارد شد تمام راه در فوریه ۲۰۲۱. پس از آن، به نظر می رسد بارون بود آماده برای حرکت; در اکتبر همان سال او پروژه بعدی خود را اعلام کرد, Haunted Chocolatier – نوعی پیچش تیره‌تر و خارق‌العاده‌تر در فرمول Stardew Valley که شامل «شکلات ارواح جن زده جادویی» در میان چیزهای دیگر است. با این حال، بارون فاش کرد او از Haunted Chocolatier “در حال استراحت” بود آوریل گذشته برای تمرکز بر تکمیل به‌روزرسانی ۱٫۶ Stardew Valley، بنابراین احتمالاً زمانی که در نهایت از راه برسد، کار از سر گرفته می‌شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/stardew-valley-creator-says-16-update-content-is-done-definitely-out-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *