خانه تامی تالاریکو که هرگز در MTV-Cribs نمایش داده نشده بود برای فروش است.

با ۳ میلیون دلار، می توانید صاحب خانه آهنگساز بدنام بازی های ویدیویی شوید که رکوردهای جهانی گینس را شامل نمی شود.

تامی تالاریکو را به یاد دارید؟ آهنگساز معروف بازی های ویدیویی که ادعا می کرد او خلق کرده است روبلوکسصدای بدنام “اوف”. پس از آن با توسعه دهندگان بازی که مبلغ نامشخصی پول برای ادامه استفاده از جلوه صوتی درخواست می کنند، وارد دعوای حقوقی می شوند؟ در نهایت موضوع حل شدو در نهایت، روبلوکس صدا رو کلا از بازی حذف کرد.

میدونی، تامی تالاریکو! مردی که ادعا می کرد اولین آمریکایی است که روی آن کار می کند سونیک جوجه تیغی حق رای دادن علیرغم این واقعیت که اولین او بود سونیک اعتبار برای سونیک و شوالیه سیاه در سال ۲۰۰۹، کامل ۱۷ سال بعد از Sonic The Hedgehog 2 در آمریکا توسعه و منتشر شد.

او همچنین مردی است که چندین رکورد جهانی گینس را به خود اختصاص داده است، از جمله یکی از آنها به خاطر اینکه “کسی است که در طول عمر خود روی بیشترین بازی های ویدئویی کار کرده است” (مادرش بسیار افتخار می کند) با بیش از ۳۰۰ اعتبار. مشکل این بود، فقط حدود ۱۰۰ مورد از آن اعتبار قابل تأیید بودو گینس قبل از اینکه رکورد را به طور کامل شکست دهد، این رکورد را به عنوان “پرکارترین آهنگساز موسیقی بازی های ویدئویی” بازنویسی کرد.

اون تامی تالاریکو

که سپس تلاش کرد برای راه اندازی مجدد یک کنسول Intellivision جدید، گرفتن میلیون ها دلار سرمایه جمعی در حالی که به ظاهر نادرست از افرادی که در پروژه کار می کنند به سرمایه گذاران بالقوه تالاریکو در سال ۲۰۲۲ از Intellivision کنار رفت در میان محصول تاخیرها و مبارزات مالی که ظاهرا از برنامه های این شرکت برای عرضه کنسول جلوگیری نکرد.

به یاد او باشید و چقدر همه ادعاهای او احتمالاً مزخرف بودند?

خوب، می توانید خانه او را بخرید – می دانی، همانی که او (به دروغ) ادعا کرد روی آن بود ام تی وی تخت نوزاد – به مبلغ ۳ میلیون دلار

راستش، با این قیمت، به نظر می رسد یک کش رفتن.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/16/24074902/tommy-tallarico-oof-hbomberguy-mtv-cribs-house-listing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *