خدمات پولی Music و Premium YouTube اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک دارد

یوتیوب با ارائه‌های Music و Premium خود به نقطه عطفی جدیدی دست یافته است. خدمات پولی بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد بین آنها از ژانویه، از جمله کسانی که در یک آزمایش رایگان بودند. این افزایش ۲۰ میلیون عضو در بیش از یک سال است، و این رقم از سپتامبر ۲۰۲۱ دو برابر شده است. یوتیوب با موفقیت این ارقام را افزایش داده است افزایش ۲ دلاری در ماه برای Premium که تابستان گذشته اجرایی شد.

مشخص نیست چند نفر واقعاً از YouTube Music استفاده می کنند (Premium شامل دسترسی به آن سرویس است). با این حال، سرویس پخش موسیقی به طور قابل توجهی کاربران پولی کمتری نسبت به Spotify دارد که تا ۳۰ سپتامبر ۲۲۰ میلیون عضو Premium داشت. Spotify آخرین شماره عضویت خود را در گزارش درآمد هفته آینده فاش خواهد کرد. اپل دیگر تعداد مشترکین اپل موزیک خود را اعلام نمی کند. آخرین شماره شرکتی که شرکت برای این سرویس داده بود ۶۰ میلیون مشترک در سال ۲۰۱۹٫

صرف نظر از این، مقایسه بین سرویس پولی یوتیوب و Apple Music و Spotify Premium تقریباً مشابه نیست. YouTube Premium با مزایای خاص خودش است. پس از داشتن Premium، بازگشت به نسخه رایگان تبلیغاتی بدتر این سرویس ممکن است سخت باشد. گزینه دانلود ویدیوها برای مشاهده آفلاین بدون نیاز به راه حل ها و قابلیت پخش پس زمینه هر دو بسیار مفید هستند. YouTube Music علاوه بر آن برای بسیاری از اعضا فقط یک امتیاز اضافی است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/youtubes-paid-music-and-premium-services-now-have-more-than-100-million-subscribers-210008040.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/youtubes-paid-music-and-premium-services-now-have-more-than-100-million-subscribers-210008040.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *