خریداران Chromebook Plus یک نسخه آزمایشی رایگان از Photoshop جدید مبتنی بر وب دریافت خواهند کرد

Adobe در حال وارد شدن به یک شراکت با Google و ارائه یک دوره آزمایشی سه ماهه رایگان به هر دو است فتوشاپ در وب و یک طرح Express Premium برای کسانی که یکی از آنها را خریداری می کنند دستگاه های جدید Chromebook Plus.

فتوشاپ در وباگر اطلاع ندارید، اخیراً منتشر شده است و “نسخه اساسی تر برنامه دسکتاپ” است، اگرچه دارای ابزارهای اصلی مانند برس لکه شفا است. با این حال، بسیاری از ویژگی‌ها مانند ابزار قلم، کمند چند ضلعی و پشتیبانی از اشیاء هوشمند را از دست داده است. خبر خوب این است که این شرکت برنامه هایی برای اضافه کردن آنها “به زودی” دارد. اما در این بین می توانید آن را امتحان کنید Generative Expand و Generative Fill توسط Adobe Firefly طراحی شده است. سابق یک تصویر موجود را با ایجاد محتوای متناسب با آن به صورت خودکار یا بر اساس یک درخواست “بسط” می‌دهد. دومی می تواند اضافه کردن یا حذف اشیاء داخل یک تصویر

همانطور که برای Adobe Express، این یک پلت فرم خلاقیت یکپارچه است که در آن افراد می توانند پست های رسانه های اجتماعی ایجاد کنند یا ویدیوها را ویرایش کنند. شما حتی می توانید آن را داشته باشید هوش مصنوعی فایرفلای تولید محتوا ادغام آن با Google Bard به آن اجازه می دهد تا پیام های متنی را درک کند. همچنین امکان انتقال پروژه های ساخته شده در فتوشاپ به Express برای کار بیشتر وجود دارد. همه اینها بخشی از طرح رایگان است. نسخه Premium ابزارهای بیشتری مانند کنترل‌های انیمیشن، توانایی حذف پس‌زمینه ویدیو، به‌علاوه دسترسی به کتابخانه دارایی عظیم شرکت را اضافه می‌کند.

پس از گذشت سه ماه، برای حفظ دسترسی، باید یک اشتراک مکرر بپردازید. فتوشاپ در وب برای شما ۲۰٫۹۹ دلار / ۱۹٫۹۷ پوند / ۲۹٫۹۹ دلار استرالیا در ماه هزینه دارد در حالی که Adobe Express Premium این طرح ماهیانه ۹٫۹۹ دلار / ۹٫۹۸ پوند / ۱۴٫۲۹ دلار استرالیا را اجرا می کند.

مسلماً، ناامیدکننده است که این شرکت با توجه به اینکه شما مجموعه کاملی از ابزارها را دریافت نمی‌کنید، از کاربران به اندازه فتوشاپ روی دسکتاپ هزینه دریافت می‌کند، اما حداقل صاحبان Chromebook بالاخره به نرم‌افزار دسترسی پیدا می‌کنند. تا همین اواخر، اجرای فتوشاپ در ChromeOS امکان پذیر نبود زیرا فایل های اجرایی مهم نصب نمی شدند. فقط می تواند روی ویندوز یا macOS اجرا شود. طبق Android Central.

آینده با هوش مصنوعی

ما به خصوص از اینکه ببینیم این نرم افزار چگونه با ویژگی های هوش مصنوعی در تعامل است، هیجان زده هستیم سری Chromebook Plus. این لپ‌تاپ‌ها به شدت بر هوش مصنوعی تمرکز می‌کنند و این فناوری را در زمینه‌های مختلف ترکیب می‌کنند. برای مثال، می‌توانید پیش‌نویس پاراگراف‌های کوتاه لپ‌تاپ را برای رسانه‌های اجتماعی داشته باشید یا والپیپرهای پس‌زمینه سفارشی ایجاد کنید.

خریداران Chromebook Plus یک نسخه آزمایشی رایگان از Photoshop جدید مبتنی بر وب دریافت خواهند کرد

(اعتبار تصویر: گوگل)

خوشبختانه، نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا آنها را به دست آوریم زیرا هر هشت مدل Chromebook Plus در ۸ اکتبر در ایالات متحده عرضه می شود. برای دوستان ما در کانادا و اروپا، از ۹ اکتبر در دسترس قرار می گیرند.

حتماً TechRadar را بررسی کنید فهرست بهترین کروم‌بوک‌ها برای سال ۲۰۲۳ اگر به فکر انتخاب یکی برای خود هستید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/chromebooks/chromebook-plus-buyers-will-get-a-free-trial-of-the-new-web-based-photoshop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *