خرید تعطیلات خود را با فروش انحصاری لوازم جانبی اپل در Twelve South، Satechi، Hyper و ZAGG به پایان برسانید.

کمتر از دو هفته تا تعطیلات کریسمس فاصله داریم، بنابراین برای کمک به خرید لحظه آخری تعطیلات، فهرستی از فروش های انحصاری شرکت های لوازم جانبی محبوب اپل را جمع آوری کرده ایم. این فروش‌ها فرصتی عالی برای خرید آنلاین کریسمس قبل از اینکه خیلی دیر شود برای اقلام قبل از ۲۵ام به دست می‌آیند، ارائه می‌کند.

خرید تعطیلات خود را با فروش انحصاری لوازم جانبی اپل در Twelve South، Satechi، Hyper و ZAGG به پایان برسانید.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

در مجموع، پیشنهادات انحصاری را از آن پیدا خواهید کرد ساتیچی، دوازده جنوبی، هایپرو ZAGG. این معاملات انحصاری طیف وسیعی از لوازم جانبی اپل را شامل می‌شود و می‌توانید قاب‌های آیفون، آستین‌های مک بوک، بند اپل واچ، محافظ صفحه، کیف‌های چرمی و موارد دیگر را خریداری کنید.

هر فروش تاریخ پایان متفاوتی دارد و ارسال از سایتی به سایت دیگر متفاوت است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر حتما ادامه مطلب را بخوانید. اکثر برندها همچنان برای کریسمس تحویل می دهند، البته تا زمانی که به زودی سفارش دهید. هر فروش زیر انحصاری برای خوانندگان ما است و به کد کوپن نیاز دارد که در زیر نیز می توانید آن را بیابید.

ZAGG

بر وب سایت ZAGG، می توانید ۳۵ درصد تخفیف کل سفارش خود را در سراسر سایت دریافت کنید (محدود به پنج مورد) که شامل کل مجموعه لوازم جانبی محبوب Mophie می شود. فروش ما از رویداد فعلی ZAGG با تخفیف ۲۵ درصدی در سراسر سایت پیشی می‌گیرد، بنابراین حتماً از کد MACRUMORS35 هنگام پرداخت استفاده کنید تا بهترین پس‌انداز را داشته باشید. می‌توانید روی محافظ‌های صفحه نمایش، باتری‌های قابل حمل، قاب‌های باتری، کابل‌های شارژ و موارد دیگر تخفیف پیدا کنید.

برای دریافت تخفیف به آدرس زیر مراجعه کنید وب سایت ZAGG، چند مورد را مرور کنید، آنها را به کیف خود اضافه کنید، و وقتی این کار را انجام دادید متوجه یک پنجره بازشو در سمت راست خواهید شد که می توانید کیف خود را مشاهده کنید. در اینجا می توانید کد تبلیغاتی MACRUMORS35 را وارد کنید و روی اعمال کلیک کنید تا تخفیف ۳۵ درصدی از سبد خرید شما برداشته شود.

هایپر

Hyper این هفته به خوانندگان MacRumors 10 درصد تخفیف اضافی در سراسر سایت می دهد، که در بالای رویداد فعلی فروشگاه خرده فروش در سراسر سایت قرار می گیرد که تا ۵۰ درصد از سایت را کاهش می دهد. این یک فرصت عالی برای صرفه جویی در اسکله های Thunderbolt محبوب Hyper، شارژرهای USB-C، باتری های قابل حمل و موارد دیگر است.

دوازده جنوبی

  • چه معامله است؟ با ۲۰% تخفیف در سفارش خود صرفه جویی کنید MacRumors2023
  • چقدر طول می کشد؟ در ۱۷ دسامبر به پایان می رسد
  • چه چیزی می فروشند؟ لوازم جانبی مناسب برای محصولات اپل مانند شارژرهای آیفون Qi و پایه مک بوک

در دوازده جنوبی، با کد تبلیغاتی MacRumors2023 می توانید ۲۰ درصد تخفیف کل سفارش خود را دریافت کنید. این کد تبلیغاتی تا ۱۷ دسامبر برای کاربران در ایالات متحده ادامه خواهد داشت.

Twelve South دارای لوازم جانبی متعددی است که به طور خاص برای محصولات اپل ساخته شده اند، مانند AirSnap برای AirPods، HiRise Wireless برای iPhone و BookBook برای iPad Pro. می‌توانید ایده‌های خرید در تعطیلات را خودتان مرور کنید وب سایت دوازده جنوبو خریداران باید توجه داشته باشند که این کد روی هیچ موردی که برای پیش‌سفارش در دسترس است کار نخواهد کرد.

ساتیچی

Satechi به خاطر مجموعه بزرگ محصولات شارژش معروف است و با کد انحصاری ما می‌توانید ۳۰ درصد تخفیف در سراسر سایت بگیرید. این شرکت باتری های قابل حمل، هاب USB-C، شارژرهای بی سیم سازگار با MagSafe و موارد دیگر را می فروشد. کد انحصاری دارای چند استثنا برای انتخاب محصولات جدید و آینده است، اما در غیر این صورت روی هر محصولی در سراسر سایت کار خواهد کرد.

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/12/wrap-up-your-holiday-shopping-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *