خرید Final Fantasy 14 در Xbox به یک ارز اضافی نیاز دارد

در ایکس باکس، Final Fantasy 14 دارای ارز مخصوص به خود برای هزینه خدمات و خرید آیتم های اختیاری است.

MMORPG پس از نسخه بتای باز آن در تاریخ ۲۱ مارس روی کنسول‌های ایکس باکس عرضه می‌شود و اسکوئر انیکس جزئیات بیشتری از عرضه را در نسخه جدید منتشر می‌کند. پست وبلاگ Lodestone.

نه تنها برای اجرای کامل بازی به Game Pass نیاز است، بلکه برای خرید به سکه های FFXIV نیز نیاز است – ارز جدیدی که در رایانه شخصی یا پلی استیشن استفاده نمی شود.

Dawntrail – تریلر کاملدر یوتیوب تماشا کنید

ارز جدید برای «هزینه خدمات»، احتمالاً دسترسی ماهانه، و موارد اضافی اختیاری مختلف مانند شکلک‌ها، مانت‌ها و لباس‌ها استفاده خواهد شد.

سکه های FFXIV ابتدا باید از فروشگاه مایکروسافت خریداری شوند. سپس، هنگامی که بازیکنان در ایکس باکس وارد بازی می شوند، این سکه ها به حساب اسکوئر انیکس آنها واریز می شود.

هنگام بازی در Xbox Series X/S، “پرداخت ها فقط با استفاده از سکه های FFXIV انجام می شود.”

در رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن، بدون نیاز به ارز اضافی، می‌توانید مستقیماً از فروشگاه آنلاین Final Fantasy 14 یا Mog Station خرید کنید. مشخص نیست چرا مایکروسافت به این مانع اضافی برای ورود نیاز دارد.

علاوه بر این، Xbox Game Pass (Core یا Ultimate) برای بازی – به عنوان – مورد نیاز است قبلا گزارش شده است – اگرچه برای دسترسی به نسخه آزمایشی رایگان بازی لازم نیست.

به طور خلاصه، نسخه آزمایشی رایگان برای هر کسی در کنسول Xbox قابل دسترسی است و یک عنوان کتابخانه Game Pass نیست. در حال حاضر گسترش یافته است تا بسط Stormblood را نیز شامل شود، با این حال محدودیت های مختلف.

برای بازی فراتر از آن در Xbox یا خرید کامل بازی، بازیکنان به اشتراک Game Pass نیز نیاز دارند. این با پلی استیشن که در آن PS Plus مورد نیاز نیست متفاوت است.

همانطور که گفته شد، نسخه شروع بازی (شامل A Realm Reborn و دو الحاقیه اول Heavensward و Stormblood) به صورت رایگان برای مشترکین Xbox Game Pass Ultimate در دسترس خواهد بود. این فقط تا ۱۹ آوریل است.

اسکوئر انیکس اعلام کرد Final Fantasy 14 در رویداد Fan Fest سال گذشته در لاس وگاس برای ایکس باکس عرضه خواهد شد.. با این حال، این جزئیات جدید ممکن است تجربه را برای دارندگان Xbox تلخ کند.

بعدی برای همه بازیکنان Final Fantasy 14، گسترش جدیدی خواهد بود داونتریلتابستان امسال


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-14-purchases-on-xbox-require-an-extra-currency?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *