خلاصه داستان Helldivers 2، به‌علاوه به‌روزرسانی‌های رایگان داستان پس از عرضه تأیید شد – PlayStation.Blog

جهان Helldivers یکی از سربازان نجیب، اعمال قهرمانانه، و میهن پرستی صمیمانه و سرکش در مواجهه با هیولاهای حشرات غول پیکر اسیدپاش است.


“من شخصا عاشق نوشتن برای یک بازی با فرصت های کمدی هستم، و این خودش را خیلی جدی نمی گیرد. امیدوارم بتوانم به زودی چنین بازی ای پیدا کنم…”

– Stephen Flowers، Game Writer، Arrowhead Game Studios


اگر می‌خواهید با داستان Super Earth و مدافعان شجاعش قبل از عرضه Helldivers 2 در ۸ فوریه آشنا شوید، ادامه مطلب را بخوانید. به علاوه، ما اولین خبر را به اشتراک می گذاریم که این داستان در به روز رسانی های Helldivers 2 پس از راه اندازی ادامه خواهد یافت.

Helldivers 2 یک قرن پس از وقایع بازی اول اتفاق می افتد و Super Earth در برابر دشمنان خود پیروز شده است – ترمینیدهای مرگبار و باگ مانند، سایبورگ های عجیب و غریب و ایلومیناتیس های غیرقابل درک. با شکست دشمنانش و پیروزی در جنگ کهکشانی، دوران صلح و رفاه آغاز شد. Helldivers، گروه ویژه ویژه Super Earth، اخراج شدند.

خلاصه داستان Helldivers 2، به‌علاوه به‌روزرسانی‌های رایگان داستان پس از عرضه تأیید شد – PlayStation.Blog

Super Earth وارد صلح آمیزترین و پررونق ترین سال های خود شد.

همان فناوری سفر سریع‌تر از نور، که قهرمانانه از ایلومیناتی آزاد شد و به ابرزمین اجازه دسترسی به کهکشان را داد، از آن زمان برای استعمار آن استفاده شده است. این دوره به دموکراتیزاسیون بزرگ معروف شده است. فناوری FTL متکی بر عرضه ثابت ماده گرانبها E-710 است که خوشبختانه می‌توان آن را در بدنه‌های ترمینید در حال تجزیه یافت. بنابراین به طور طبیعی، Super Earth در مقیاس صنعتی ترمینیدها را پرورش داده است.

موفقیت Super Earth به سخت کوشی شهروندان بستگی دارد.

در یک چرخش تکان دهنده از وقایع، ترمینیدها مزارع خود را رها کردند و شروع به گسترش در سراسر کهکشان کردند. نیروهای مسلح سوپر زمین برای قرنطینه کردن آنها در سیارات مزرعه خود تلاش می کنند، اما نازک شده اند – بنابراین وقتی یک دشمن مرموز جدید وارد معارضه می شود، Super Earth چاره ای جز بسیج کردن Helldivers یک بار دیگر ندارد.

اتوماتون ها سربازان کاملاً مکانیزه ای هستند که قبلاً دیده نشده بودند. اما نشان آنها به طرز عجیبی آشناست…

اکنون این شما هستید، هلدیور، که شنل خود را بپوشید و یک بار برای همیشه مستعمرات Super Earth را پس بگیرید. شما در دو جبهه با این دشمنان شرور و متنفر از آزادی مبارزه خواهید کرد، زیرا Super Earth برای پیاده سازی راه حلی برای بلای ترمینید تلاش می کند.

Super Earth یک بار دیگر Helldivers را فرا می خواند.

همانطور که Helldivers با دشمنان Super Earth مبارزه می کند، شما نه تنها چهره کهکشان، بلکه مسیر تاریخ آن را تغییر خواهید داد. Super Earth دستورات مهم جهانی و حساس به زمان را صادر می کند و همه بازیکنان را به چالش می کشد تا برای دستیابی به اهداف بزرگ با یکدیگر همکاری کنند که نتیجه آن داستان آینده را شکل می دهد. یعنی داستان چیزی نیست که اتفاق بیفتد به بازیکنان، اما چیزی که خود بازیکنان باید فعالانه انجام دهند اتفاق بیفتد.


چیزی که در مورد داستان Helldivers 2 منحصر به فرد است این است که توسط جامعه بازیکنان هدایت می شود. برنامه ریزی برای آن چالش بزرگی است – ما آنچه را که فکر می کنیم اتفاق می افتد داریم، اما در نهایت نمی توانیم کاری که بازیکنان انجام می دهند را کنترل کنیم. چیزی که به عنوان یک بازیکن به نظرم جالب است، اما به عنوان یک نویسنده واقعاً ترسناک است.

در مورد داستان پیش رو، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که کهکشان چند ماه دیگر با امروز بسیار متفاوت به نظر می رسد.

– Stephen Flowers، Game Writer، Arrowhead Game Studios


آیا Helldivers می‌توانند برای دفاع از پایگاه‌های استراتژیک حیاتی در برابر تعداد زیاد، یا تکمیل ماموریت‌های داستانی بزرگ قبل از اینکه جناح دیگری حرکت کند، متحد شوند؟ نه تنها زمان، بلکه خون، عرق و بدن درهم ریخته Helldivers این را خواهد گفت.

مبارزه Super Earth برای برتری به همین جا ختم نمی شود – آینده شما به عنوان یک Helldiver امن است! با گسترش محتوای بازی، چیزهای بیشتری در راه است. ما مشتاقیم تأیید کنیم که بازیکنان با مبارزه در جنگ کهکشانی، شاهد وقوع رویدادهایی از طریق به‌روزرسانی‌های رایگان برنامه‌ریزی‌شده ما نیز خواهند بود. دنیای Helldivers 2 رشد خواهد کرد و تغییر خواهد کرد تا به بازیکنان ما گیم پلی تازه ای ارائه دهد، ابزارهای جدید، چالش های جدید و تهدیدهای جدید از سراسر کهکشان را معرفی کند.

بازی Helldivers 2 پنجشنبه ۸ فوریه برای PS5 و PC منتشر می شود. Pre-load امروز برای هر دو پلتفرم در دسترس است.

حساب PSN مورد نیاز است. گیم پلی به دسترسی به اینترنت نیاز دارد و برای عضویت در PlayStation®Plus (فروش جداگانه) در PS5 پرداخت می شود. عضویت PlayStation Plus مشروط به پرداخت هزینه اشتراک مکرر تا زمان لغو به صورت خودکار دریافت می‌شود. محدودیت های سنی اعمال می شود. شرایط کامل: play.st/psplus-usageterms.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/06/helldivers-2-story-recap-plus-free-post-launch-story-updates-confirmed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *