خلاصه شایعات iOS 18: سیری هوشمندتر، تغییرات طراحی و موارد دیگر

iOS 18 هنوز چند ماه تا رونمایی باقی مانده است، اما در حال حاضر چندین شایعه و انتظارات برای به روز رسانی نرم افزار وجود دارد، همانطور که در زیر به آن اشاره شده است.

خلاصه شایعات iOS 18: سیری هوشمندتر، تغییرات طراحی و موارد دیگر
شایعه شده است که iOS 18 شامل ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی الهام گرفته از ChatGPT برای سیری و بسیاری از برنامه‌های داخلی می‌شود، و اپل قصد دارد پشتیبانی RCS را به برنامه Messages اضافه کند تا تجربه ارسال پیام کوتاه بین آیفون‌ها و دستگاه‌های اندرویدی را بهبود بخشد. همچنین شایعه شده است که این به روز رسانی دارای برخی تغییرات طراحی است، اما جزئیات ناچیز باقی می مانند.

انتظار می رود iOS 18 در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل WWDC در ماه ژوئن معرفی شود و در ماه سپتامبر به طور گسترده منتشر شود.

سیری هوشمندتر و هوش مصنوعی مولد


شایعه شده که iOS 18 دارد ویژگی های جدید هوش مصنوعی مولد برای Siri، Spotlight، Shortcuts، Apple Music، Messages، Health، Numbers، Pages، Keynote و موارد دیگر، طبق منابعی مانند بلومبرگمارک گورمن و اطلاعاتوین ما.

تیم کوک، مدیر عامل اپل بارها گفته است که این شرکت در حال کار بر روی هوش مصنوعی مولد است و قصد دارد جزئیات را “در اواخر امسال” به اشتراک بگذارید.

محبوبیت هوش مصنوعی مولد در اواخر سال ۲۰۲۲ افزایش یافت، زمانی که OpenAI ChatGPT را منتشر کرد، یک ربات چت که می تواند به سؤالات و سایر درخواست های متنی پاسخ دهد. این شرکت همچنین به ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای تصاویر و ویدیوها نیز گسترش یافته است.

برخی از ویژگی های هوش مصنوعی مولد ممکن است مختص مدل های آیفون ۱۶ باشدکه شایعه شده است که یک موتور عصبی با هسته های “به طور قابل توجهی” بیشتر.

پشتیبانی RCS در برنامه پیام


در ماه نوامبر، اپل اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد پشتیبانی از استاندارد پیام رسانی بین پلتفرمی RCS در برنامه Messages در آیفون که «بعداً» در سال ۲۰۲۴ شروع می شود، بنابراین احتمالاً یک ویژگی iOS 18 بر اساس آن بازه زمانی خواهد بود.

پشتیبانی از RCS باید منجر به بهبودهای زیر در تجربه پیام‌رسانی پیش‌فرض بین iPhone و دستگاه‌های Android شود:

  • عکس و فیلم با وضوح بالاتر
  • پیام های صوتی
  • نشانگرهای تایپ
  • رسیدها را بخوانید
  • پیام رسانی وای فای بین آیفون و دستگاه های اندرویدی
  • چت‌های گروهی بهبودیافته، از جمله امکان ترک مکالمه‌ای که شامل کاربران اندروید می‌شود برای کاربران آیفون

این ویژگی‌های مدرن در حال حاضر برای مکالمات آیفون به آیفون با حباب‌های آبی، از طریق iMessage در دسترس هستند و بسیاری از ویژگی‌ها در برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث، مانند واتس‌اپ و تلگرام نیز در دسترس هستند. پشتیبانی از RCS در آیفون، ویژگی‌ها را به حباب‌های سبز در برنامه پیام‌ها گسترش می‌دهد.

تغییرات طراحی


در نسخه فوریه خبرنامه خود، بلومبرگمارک گورمن گفت که اپل در حال کار است طراحی iOS را به روز کنید به عنوان “اوایل امسال.”

گورمن هنوز هیچ تغییر طراحی خاصی را که برای iOS برنامه ریزی شده است فاش نکرده است. با این حال، او در نسخه نوامبر خبرنامه خود گفت که مدیریت ارشد اپل iOS 18 را اینگونه توصیف کرد:بلندپروازانه و قانع کننده“با “ویژگی ها و طراحی های جدید”.

گورمن انتظار ندارد iOS 18 “بازنگری کامل” را دریافت کند. آینه visionOS

ویژگی های دسترسی

iOS 18 می تواند شامل شود ویژگی های دسترسی جدید مربوط به VoiceOver، Live Speech و Text Size.

جزئیات بیشتر

برای اطلاعات بیشتر، ما را بخوانید خلاصه iOS 18.

جمع بندی های مرتبط: iOS 18


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/08/ios-18-rumor-recap/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *