خودروهای شاسی بلند هوندا: کدام یک برای آفرود بهترین است؟

ماشین ها

خودروهای شاسی بلند هوندا: کدام یک برای آفرود بهترین است؟

خودروهای شاسی بلند هوندا: کدام یک برای آفرود بهترین است؟

جاناتان وایس / شاتر استوک
توسط حامد پایدارفر/ژان ۱۸، ۲۰۲۴، ۶:۴۴ بعد از ظهر EST

حرکت از آسفالت به یک وسیله نقلیه ناهموار نیاز دارد که بتواند برخی از سوء استفاده ها را در طول مسیر تحمل کند. خودروساز ژاپنی هوندا در ساخت خودروهای قابل اعتماد شهرت دارد. اگرچه خودروهای هوندا در اصل برای رانندگی روی آسفالت در نظر گرفته شده‌اند، برخی از مدل‌های SUV قابلیت‌های چشمگیر آفرود مناسب برای برنامه‌های خارج از منزل در آخر هفته را دارند.

مطمئناً، شما نمی توانید یک SUV هوندا را روی یک کوه سنگی شیب دار ببرید و با آن مانند یک جیپ رانگلر یا الف فورد برانکو. با این حال، برای ماجراجویی‌های سبک‌تر و مسیرهای با گذشت بیشتر، یک خودروی شاسی بلند هوندا می‌تواند حمل‌کننده کاملی باشد.

بسته به ترجیحات و قصد استفاده شما، مدل ایده آل SUV هوندا می تواند متفاوت باشد. در این پست، بهترین گزینه های موجود در بازار را برای بودجه های مختلف و اهداف خارج از جاده جمع آوری کرده ایم. اطلاعات ارائه شده به شما بر اساس تجربه SlashGear در اولین درایو، بازخورد واقعی کاربر، و بررسی های تخصصی خودرو در پلتفرم های محبوب مانند وب سایت Car and Driver است. در پایان این مقاله بیشتر در مورد آن بحث خواهیم کرد.

بهترین آفرود مناسب برای خانواده: هوندا پایلوت تریل اسپرت

اگر به دنبال یک باربر خانوادگی ایمن و قابل اعتماد هستید که ایمنی را به خطر نیندازد، هوندا پایلوت تریل اسپرت می تواند یک انتخاب عالی باشد این شاسی بلند سه ردیفه و هفت نفره، یک موتور ۳٫۵ لیتری V6 در زیر کاپوت خود دارد که ۲۸۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. همراه با پیشرانه یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است که نیروی موتور را به هر دو محور عقب و جلو در تریم TrailSport می رساند.

علاوه بر این، TrailSport دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای مسیرهای خارج از جاده در مقایسه با سایر تریم‌ها مناسب‌تر می‌کند. فاصله بهتر از سطح زمین و لاستیک‌های تمام زمینی به شما کمک می‌کند در مسیرهای گلی و سنگی بهتر حرکت کنید. همچنین صفحات لغزنده محافظ زیر بدنه به شما کمک می کند تا از آسیب به پیشرانه و گیربکس جلوگیری کنید. این ماشین و راننده مجله هوندا پایلوت تریل اسپورت ۲۰۲۳ را آزمایش کرد و آن را برای قطارهای «متوسط ​​دشوار» مناسب تشخیص داد.

به لطف پیکربندی تمام چرخ متحرک (AWD)، Pilot TrailSport می تواند تا ۵۰۰۰ پوند، ۱۵۰۰ پوند بیشتر از تریم های پایین تر که به صورت استاندارد چرخ جلو هستند، یدک بکشد. با توجه به رتبه بندی های رسمیAWD Honda Pilot می تواند ۱۹ مایل بر گالن در شهر و حداکثر ۲۵ مایل بر گالن در بزرگراه (مجموع ۲۱ مایل بر گالن) تولید کند.

پس از تریم الیت، TrailSport گران‌ترین مدل هوندا پایلوت ۲۰۲۳ است. شما می توانید یک Pilot TrailSport 2023 را با قیمتی تقریبی ۵۰۰۰۰ دلار انتخاب کنید که حدود ۱۲۰۰۰ دلار بیشتر از تریم پایه LX است.

بهترین ارزش: هوندا CR-V اسپرت هیبریدی

برای تهیه یک SUV قابل اعتماد که دقت در جاده و همچنین سرگرمی های خارج از جاده را ارائه می دهد، لازم نیست ۵۰ دلار هزینه کنید. این هوندا CR-V هیبریدی یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه در بخش SUV جمع و جور در جاده های آمریکای شمالی است.

یکی از برجسته ترین مزایای CR-V قیمت رقابتی آن است. تریم پایه LX با قیمتی بیش از ۳۰۰۰۰ دلار به صورت استاندارد با موتور ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری توربو عرضه می شود. با این حال، اگر نسخه اسپورت هیبریدی را انتخاب کنید، یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر زیر کاپوت خواهید داشت که با دو موتور الکتریکی جفت می شود و تقریباً ۵۰۰۰ دلار بیشتر می شود. یک سیستم گیربکس CVT خروجی ۲۰۴ اسب بخاری را به چرخ ها می فرستد. FWD به صورت استاندارد برای CR-V Sport Hybrid ارائه می‌شود، اما اگر می‌خواهید با ۱۵۰۰ دلار تجربه رانندگی واکنش‌پذیرتری در خارج از جاده داشته باشید، می‌توانید آن را به چهار چرخ متحرک ارتقا دهید.

علاوه بر برچسب قیمت مناسب، تریم هیبریدی دارای ارقام قابل توجهی در مصرف سوخت نیز می باشد. مدل دیفرانسیل جلو هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۴ می تواند تا ۴۳ مایل بر گالن در شهر و ۳۶ مایل بر گالن در بزرگراه (مجموع ۴۰ مایل بر گالن) تولید کند. اقتصاد سوخت سایت اینترنتی.

از سوی دیگر، اگر تصمیم بگیرید که از گزینه مناسب بودجه در این لیست استفاده کنید، قربانی خواهید گرفت. اول از همه، پیشرانه استاندارد FWD برای مقابله با موانع خارج از جاده چندان مناسب نیست. علاوه بر این، موتور پایه ۱٫۵ لیتری ۱۹۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و آن را از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ ها می فرستد، که مطمئناً برای مسیرهای پر گشتاور و شیب دار مورد استفاده شما نیست. فقدان صفحه لغزنده نیز باعث می شود که پیشرانه در هنگام عقب افتادن روی سنگ ها آسیب بیشتری ببیند.

همه کاره ترین: Honda Passport TrailSport

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Honda Passport TrailSport نقطه شیرینی برای یک SUV همه کاره با قابلیت های خارج از جاده است. این در مقایسه با Pilot در بسته‌بندی کوچک‌تر عرضه می‌شود، اما صدای بیشتری دارد و می‌تواند جاده‌های صخره‌ای را بهتر از برادر کوچک خود، CR-V اداره کند.

در زیر کاپوت، پاسپورت دارای قوای محرکه ای مشابه با خلبان بزرگتر هوندا است. یک موتور ۳٫۵ لیتری V6 با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک. AWD برای تمام تریم ها استاندارد است. با این حال، TrailSort دارای ویژگی‌هایی مانند لاستیک‌های تمام فصل و سیستم تعلیق پیشرفته برای مدیریت بهتر زمین‌های سخت است. مشابه Pilot، پاسپورت می تواند تا ۵۰۰۰ پوند بار را یدک بکشد که در مقایسه با سایر SUV های دو ردیفه مانند شوی بلیزر یا هیوندای سانتافه.

در مورد مصرف سوخت، رسمی رتبه بندی EPA 19 mpg در شهر و ۲۴ mpg (مجموع ۲۱ mpg) را پیشنهاد می‌کند، که خوب است، اما رقبای دارای پیشرانه‌های هیبریدی مسافت پیموده‌شده بهتری را ارائه می‌کنند. Honda Passport TrailSport 2024 تقریباً ۴۶۰۰۰ دلار قیمت دارد که آن را بین Pilot گران‌تر و CR-V قرار می‌دهد.

روش شناسی

اندرو زایکوفسکی / شاتر استوک

اطلاعات ارائه شده در این پست بر اساس نظرات واقعی کاربران از وب سایت های محبوب مانند Edmunds و Consumer Reports است. علاوه بر این، مشخصات، جزئیات و ویژگی های هر مدل از طریق فروشگاه های معتبر مانند Car and Driver بررسی می شود.

آخرین اما نه کم اهمیت، تیم SlashGear بررسی های گسترده ای برای هر یک از این وسایل نقلیه از طریق تجربه دست اول در جاده و خارج از جاده دارد. پیوندهای هر بررسی گسترده به نام خودروهای شاسی بلند ذکر شده در این مقاله متصل است.


منبع: https://www.slashgear.com/1496767/choosing-right-honda-suv-for-off-road/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *