خوشحالم که هرگز اپل واچ اولترا ۲ را نخریدم

خوشحالم که هرگز اپل واچ اولترا ۲ را نخریدم
کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

هنگامی که اپل راه اندازی شد اپل واچ اولترا اورجینال در سال ۲۰۲۲، کاملاً غافلگیرکننده نبود، زیرا شایعه شده بود که اپل یک مدل ساعت اپل “خشن” تر را برای چند سال عرضه می کند. اما آنچه تعجب آور بود این بود که چگونه خوب اپل واچ اولترا اصلی بود — حتی برای افرادی که هرگز قصد غواصی یا بالا رفتن از کوه را ندارند.

در سال ۲۰۲۳، اپل منتشر شد اپل واچ اولترا ۲، که در سطح با نمونه اصلی یکسان است. اما در داخل، دارای تراشه جدید S9 برای درخواست‌های محلی Siri و … است دو تا ضربه ی آهسته بزن ژست به غیر از این، واقعاً تفاوت بسیار کمی بین این دو وجود دارد. حتی رنگ جدیدی وجود نداشت که بین رنگ اصلی و جدید تفاوت قائل شود.

همانطور که تراشه جدید S9 و Double Tap عالی هستند، من همچنان به Apple Watch Ultra اصلی خود پایبند هستم، که اوایل امسال به عنوان ارتقاء از Apple Watch Series 5 قدیمی خود دریافت کردم. اگرچه من معمولاً عاشق دریافت جدیدترین و بهترین ها هستم. . ، اولین اپل واچ اولترا هنوز در اواخر سال ۲۰۲۳ اینجا فوق العاده است.

از دست نده

عمر باتری همچنان بی نظیر است

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

زمانی که هنوز از اپل واچ سری ۵ خود استفاده می‌کردم، برای ردیابی کالری‌ها و گام‌های فعال، ضربان قلب، تمرین‌ها و دیگر اصول اولیه‌ای که از یک ردیاب سلامت انتظار دارید، از آن راضی بودم. اما بزرگترین مزاحمتی که داشتم عمر باتری بود. باتری آن تا زمان شام کاملاً خالی می شود و باید قبل از پایان روز آن را دوباره روی شارژر بگذارم.

رفتن از آن به Apple Watch Ultra یک ارتقای بزرگ نسبت به ۱۲ ساعت کاملی بود که در سری ۵ داشتم. یکی از موارد مورد علاقه من در مورد آن، عمر باتری باورنکردنی است. این درست زمانی بود که من برای اولین بار Ultra را دریافت کردم، و اکنون که در پایان سال هستیم، تغییری نکرده است.

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

به عنوان فردی که عادت داشت اپل واچ را در میانه روز شارژ کند، نسل اول اپل واچ اولترا یک تغییر دهنده بازی بوده است. زمانی که اپل واچ اولترا را هر شب قبل از خواب روی شارژر می گذارم، هنوز حداقل ۵۰ درصد باتری یا بیشتر دارد. بله، می‌دانم که نیازی نیست هر شب آن را روی شارژر بگذارم، اما آن را برای خواب نمی‌پوشم، و در حین دوش گرفتن از آن جدا می‌شود، بنابراین بالا بردن آن در شب برای من منطقی‌تر است.

من همچنین ویژگی Optimized Charge Limit را روشن گذاشته ام، بنابراین معمولاً اپل واچ اولترا من فقط تا حدود ۸۰ درصد هر شب شارژ می شود و هر چند روز یا چند هفته یک بار به ۱۰۰ درصد می رسد. نکته تنظیمات محدودیت شارژ بهینه این است که به افزایش طول عمر باتری کمک می کند تا به سرعت از بین نرود.

صرف نظر از اینکه هر شب شارژ می‌کنم یا ۸۰ درصد یا ۱۰۰ درصد است، من هرگز نگران عمر باتری اپل واچ اولترا نبودم. مشاهده اینکه Ultra 2 عمر باتری را بهبود نمی بخشد کمی ناامید کننده بود، بنابراین من دقیقاً چیزی را در این زمینه از دست نمی دهم.

باتری اصلی اپل واچ اولترا من با ظرفیت ۱۰۰ درصد قوی است و یک بار شارژ هنوز هم می تواند بیش از یک روز کارم را تحمل کند. اگر همچنان از نسل اول اپل واچ اولترا استفاده می‌کنید، نگران نباشید – این هنوز یک جانور است.

تراشه S8 بسیار قدرتمند است

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

یکی از مزایای تراشه S9 در Apple Watch Ultra 2 این است که درخواست‌های سریع‌تر محلی Siri را که نیازی به اتصال داده ندارند و همچنین دسترسی به اطلاعات سلامتی شما را امکان‌پذیر می‌کند. مزیت دیگر این است که آن را می سازد اشاره دو ضربه سریع ممکن است، به شما امکان می دهد از Apple Watch خود با یک دست برای کارهای خاصی استفاده کنید.

اگرچه اینها قطعاً ویژگی های خوبی هستند، اما هستند نه ضروریات، حداقل برای من. من به سختی از سیری همانطور که هست استفاده می کنم. تنها زمانی که من واقعاً از سیری استفاده می کنم تنظیم تایمر هنگام پختن شام است. و اگرچه مواقعی وجود داشته است که Double Tap داشتن آن خوب است، اما برای من از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

تراشه S9 همچنین قرار است اپل واچ اولترا ۲ را برای کارهای روزمره سریعتر کند. اما میدونی چیه؟ من هنوز فکر می کنم پردازنده S8 در اپل واچ اولترا اصلی من به اندازه کافی سریع است. وقتی برنامه‌ها را از لیست برنامه‌هایم یا پیچیدگی‌های چهره ساعت ضربه می‌زنم، برنامه‌ها را به سرعت راه‌اندازی می‌کند، اعلان‌ها در صورت لزوم وارد می‌شوند، و من هرگز با بیدار کردن نمایشگر مشکلی ندارم. من دکمه Action خود را برای راه‌اندازی برنامه Workout تنظیم کرده‌ام، و همیشه بدون رد کردن یک ضربه کار می‌کند.

برای نیازهای من، S8 هنوز یک تراشه بسیار توانا است و برای نیازهای من بیش از اندازه کافی است. مطمئن نیستم اگر اپل واچ اولترا ۲ داشته باشم از سیری بیشتر استفاده کنم، اگرچه مطمئن هستم که از Double Tap استفاده می کنم. اما در حال حاضر، من بدون آنها کاملا راضی هستم.

من نمی توانم بدون دکمه Action زندگی کنم

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

با اپل واچ اولترا، اپل یک ویژگی سخت افزاری جدید و بزرگ برای طراحی جدید اضافه کرد: دکمه اکشن. از آن زمان به اپل الهام بخش شد تا کلید خاموش/حلقه را جایگزین کند مدل های آیفون ۱۵ پرو با دکمه اکشن مخصوص به خود همچنین، و این قطعا یکی از بهترین تصمیماتی است که اپل در سال های اخیر گرفته است.

من تقریباً هر روز از دکمه Action در Apple Watch Ultra خود استفاده می کنم. من هرگز آن را از تنظیمات پیش فرض، که برای راه اندازی برنامه Workouts تنظیم شده است، تغییر ندادم. من تقریباً هر روز در اطراف محله پیاده روی می کنم، یا وقتی هوا خیلی سرد یا تاریک است، ورزش های داخل خانه انجام می دهم. دکمه Action سریعترین راه برای من برای انجام تمرین بوده است و صادقانه آن را دوست دارم.

قبلاً، در اپل واچ سری ۵ خود، یک عارضه Workout روی صفحه ساعتم به عنوان میانبر برای راه اندازی برنامه داشتم. با این حال، این به این معنی بود که یک شکاف عارضه باید توسط یک نماد تمرین ثابت گرفته می‌شد که هیچ داده ارزشمندی را روی صفحه ساعت من اضافه نمی‌کرد و من دوست دارم از آن برای اطلاعات در یک نگاه استفاده کنم. اکنون که دکمه Apple Watch Ultra Action را دارم، یک صفحه نمایش بزرگتر و بسیار روشن دارم که می تواند بدون هدر دادن یک نقطه عارضه ارزشمند، تمام داده های مورد نیاز را به من نشان دهد.

اگرچه دکمه Action در Apple Watch Ultra کمی محدودتر از دکمه روی آن به نظر می رسد آیفون ۱۵ پرو از نظر اقداماتی که می‌توانید با آن انجام دهید، من هنوز فکر می‌کنم که این یکی از مفیدترین افزودنی‌ها به Apple Watch به‌عنوان یک کل است. در مورد بقیه مطمئن نیستم، اما نمی‌توانستم به حالت عادی برگردم سری اپل واچ از نو.

اپل واچ اولترا اصلی هنوز یک ساعت هوشمند عالی است

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

من صادقانه بودم از اینکه اپل به این زودی نسل دوم اپل واچ اولترا را عرضه کرد، متعجب شد. این همان محصولی است که من انتظار داشتم با توجه به اینکه محصول اول چقدر خوب بود، در چرخه ارتقاء دوسالانه قرار گیرد. و صادقانه بگویم، نسل اول اپل واچ اولترا هنوز هم تازه است خیلی خوب که من نیازی به تکرار دوم ندارم، که به نظر من یک ارتقاء بسیار جزئی است.

همچنین کمکی نمی کند که اپل واچ اولترا و اولترا ۲ در ظاهر تقریباً یکسان باشند. از آنجایی که شایعه‌ای برای رنگ سیاه تیتانیوم وجود نداشت، هیچ راهی برای تشخیص اینکه کسی از نسل اول یا دوم استفاده می‌کند وجود ندارد.

شاید اپل واچ اولترا ۲ برای کسانی که قبلاً نسل اول این محصول را دارند طراحی نشده باشد. و این ممکن است خیلی خوب باشد. اما اگر هنوز از اولین اپل واچ اولترا استفاده می کنید، نگران نباشید – هنوز هم یک ساعت لعنتی خوب است ساعت هوشمند.

توصیه های سردبیران







همانطور که تراشه جدید S9 و Double Tap عالی هستند، من همچنان به Apple Watch Ultra اصلی خود پایبند هستم، که اوایل امسال به عنوان ارتقاء از Apple Watch Series 5 قدیمی خود دریافت کردم. اگرچه من معمولاً عاشق دریافت جدیدترین و بهترین ها هستم. . ، اولین اپل واچ اولترا هنوز در اواخر سال ۲۰۲۳ اینجا فوق العاده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/im-glad-i-never-bought-apple-watch-ultra-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *