داده‌های این هفته: هزینه‌های مولد هوش مصنوعی و سوالات مهمی که بهترین مدیران عامل می‌پرسند

داده‌های این هفته: هزینه‌های مولد هوش مصنوعی و سوالات مهمی که بهترین مدیران عامل می‌پرسند

VentureBeat ارائه می دهد: AI Unleashed – یک رویداد اجرایی انحصاری برای رهبران داده های سازمانی. شبکه و یادگیری با همتایان صنعت. بیشتر بدانید


IDC این را پیش بینی می کند هوش مصنوعی مولد سرمایه گذاری ها طی ۴ سال آینده تقریباً ده برابر خواهد شد. یک مطالعه جدید ارتباط کمی بین محل تحصیل یا کار شما و توانایی شما برای شروع یک تک شاخ نشان می دهد. مک کینزی سوالاتی را که بهترین مدیران عامل می دانند باید بپرسند و حل کنند را تجزیه و تحلیل می کند.

اینها برخی از موضوعاتی است که در کارکست این هفته به آنها خواهیم پرداخت.

۱) پیش بینی های هوش مصنوعی ژنرال: چند هفته پیش، پرسیدم سال ۲۰۲۴ شما چقدر بزرگ است؟ نسل هوش مصنوعی بودجه باید در رابطه با بودجه سنتی هوش مصنوعی شما باشد. نزدیک به ۳۰ درصد از شما نتوانسته اید به این سوال پاسخ دهید. خوب، Ritu Jyoti و Rick Villars از IDC تحقیق منتشر شده که ممکن است به شما کمک کند

۲) سوالات بزرگی که مدیران عامل می پرسند: McKinsey تحقیقات بسیار خوبی در مورد اینکه چه چیزی یک مدیر عامل را عالی می کند انجام می دهد. چیزی که من از کار کردن در کنار بسیاری از آنها یاد گرفته ام این است که تفاوت بین آنهاست بهترین و باقی مانده کیفیت سوالات آنهاست

رویداد

هوش مصنوعی آزاد شد

یک شب انحصاری فقط دعوت از بینش و شبکه، که برای مدیران ارشد سازمانی که بر پشته‌های داده و استراتژی‌ها نظارت دارند، طراحی شده است.

بیشتر بدانید

۳) بنیانگذاران یونیکورن از کجا می آیند؟ معلوم می شود که چه بنیانگذاران تک شاخ وجوه مشترک ممکن است واقعاً شما را شگفت زده کند… و این واقعیت که آنها در یک دانشگاه نخبه تحصیل کرده اند یا در یک شرکت نخبه کار کرده اند در واقع یک عامل پیشرو نیست.

CarCast این هفته همچنین شامل موارد اضافی از جمله یک مطالعه جدید در مورد آنچه برای یک شرکت عمومی لازم است، می شود. لذت ببرید!

برونو عزیزا یک کارآفرین فناوری و شریک در CapitalGصندوق رشد مستقل Alphabet.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

حتی ممکن است در نظر بگیرید مشارکت در مقاله از خودت!

از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید


منبع: https://venturebeat.com/ai/this-week-in-data-generative-ai-spending-and-top-questions-the-best-ceos-ask/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *