دادگاه عالی ایالات متحده از رسیدگی به پرونده اپل علیه اپیک گیمز خودداری کرد

دادگاه عالی ایالات متحده امروز از شنیدن خودداری کرد درخواست های جداگانه از هر دو اپل و بازی های حماسی در دعوای طولانی مدت خود علیه یکدیگر با توجه به اپ استور قوانین.

دادگاه عالی ایالات متحده از رسیدگی به پرونده اپل علیه اپیک گیمز خودداری کرد
اپل ساخت درخواست در سپتامبر ۲۰۲۳، از دادگاه عالی خواست تا به درخواست تجدیدنظر خود در مورد بخشی از اختلاف حقوقی خود که به نفع Epic رای داده شده است، رسیدگی کند. این قانون به اصطلاح «ضد فرمان» اپل بود که توسعه‌دهندگان بسیاری از برنامه‌های iOS را از هدایت کاربران به روش‌های خرید در خارج از اپ استور منع می‌کند و کاهش درآمد اپل را دور می‌زند.

دیوان عالی کشور نیز از استماع الف درخواست از Epic Games برای صدور حکم در مورد پرونده دادگاه عالی آخرین ایستگاه Epic Games بود که در اوایل سال جاری اعتراض خود را از دست داد. دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم در آوریل ۲۰۲۳ طرف دادگاه پایین تر و حکم داد که قوانین اپ استور اپل با اجازه ندادن به بازارهای شخص ثالث، قانون ضد تراست را نقض نمی کند.

اختلاف اپل و اپیک به سال ۲۰۲۰ برمی گردد با Epic به دنبال لغو قوانین ‌اپ استور اپل است که خرید محتوا در برنامه‌های iOS را ملزم می‌کند از طریق اپل انجام شود که ۱۵ تا ۳۰ درصد کاهش درآمد را به دنبال دارد.

در چندین دور اختلاف، اپل در همه موارد به استثنای یک مورد در مورد قانون “ضد فرمان” اپل برنده شده است. در جولای ۲۰۲۳، یک قاضی حکم داد که اپل مجبور به ایجاد تغییر در سیاست های خود نبود.

در نتیجه تصمیم دادگاه عالی امروز، احکام قبلی پابرجاست و اپل می‌تواند همچنان پردازش پرداخت شخص ثالث را در برنامه‌ها ممنوع کند، اما باید به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا کاربران را در مورد سایر گزینه‌های خرید خارج از اپ استور مطلع کنند.

توجه: با توجه به ماهیت سیاسی یا اجتماعی بحث در مورد این موضوع، موضوع بحث در ما قرار دارد. اخبار سیاسی انجمن. همه اعضای انجمن و بازدیدکنندگان سایت می توانند موضوع را مطالعه و دنبال کنند، اما ارسال پست به اعضای انجمن با حداقل ۱۰۰ پست محدود می شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/16/supreme-court-declines-to-hear-apple-vs-epic-case/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *