دارندگان دیجیتال Final Fantasy 7 Rebirth نمی توانند بازی را پلاتین کنند

بازیکنان Final Fantasy 7 Rebirth که بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کرده اند، نمی توانند بازی را پلاتین کنند.

مطابق با شهر مناز زمانی که Square Enix پچ ۱٫۰۲۰ را منتشر کرد، یکی از آخرین ماموریت‌های جانبی RPG – Can't Stop, Won't Stop – فقط توسط کسانی که بازی را به صورت فیزیکی خریده‌اند، می‌توانند تکمیل کنند.


دارندگان دیجیتال Final Fantasy 7 Rebirth نمی توانند بازی را پلاتین کنند


نقد و بررسی ۷Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید

یکی از آنها گفت: “خط کوئست لاین برای برخی افراد اشکال دارد و مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، امتیازات شما را در برابر او پردازش نمی کند.” بازیکن بر روی FF7 subreddit. “من چندین بار پشت سر هم بیش از ۳۲ هزار در مینی بازی دوچرخه سواری زده ام، و راه های مختلف را امتحان کرده ام تا ببینم آیا بالاخره موفق می شود یا نه، و هرگز برای تلاش او ظاهر نمی شود.”

یکی دیگر افزود: “برای من هم اتفاق افتاده است. به معنای واقعی کلمه آخرین کاری که باید در بازی انجام دهم قبل از اینکه اولین بازی خود را کامل کنم. خیلی آزاردهنده است.”

[Rebirth] Can't Stop Bugged Quest را متوقف نمی کند؟
توسطu/A0704 که درفاینال فانتزی VII

در حالی که به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی، بازی را برای همه کسانی که تلاش می‌کنند این تروفی را شکست داده، شکست دهد، بازیکنانی که یک نسخه فیزیکی دارند می‌توانند Final Fantasy 7 Rebirth را حذف نصب کنند، PS5 خود را از اینترنت جدا کرده و سپس با دیسک خود دوباره نصب کنند. تا زمانی که ذخیره شما قبل از به روز رسانی انجام شده باشد، تروفی باید برای شما ظاهر شود. با این حال، صاحبان دیجیتال باید منتظر بمانند تا Square برای رفع مشکل خود اقدام کند. متاسف.

Final Fantasy 7 Rebirth در ۲۹ فوریه منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اد آن را به‌عنوان «تصور مجدد بیش از حد، اما دوست‌داشتنی» از بازی اصلی توصیف کرد. نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth.

اسکوئر انیکس همچنین اعلام کرده است که موسیقی متن بازی در تاریخ ۱۰ آوریل منتشر خواهد شد و برخی از آهنگ ها هم اکنون برای پخش در دسترس هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/digital-owners-of-final-fantasy-7-rebirth-cannot-platinum-the-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *