دارندگان گلکسی اس ۲۴، از هر ویژگی Galaxy AI استفاده می کنند؟

دارندگان گلکسی اس ۲۴، از هر ویژگی Galaxy AI استفاده می کنند؟

۱۵ فوریه ۲۰۲۴

اشتراک گذاری

دارندگان گلکسی اس ۲۴، از هر ویژگی Galaxy AI استفاده می کنند؟

وقتی روی پیوندهای خرده فروشان کلیک کنید و کالاها را خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.

فکر نمی‌کنم که بگویم سری گلکسی اس ۲۴ یک ارتقای جزئی نسبت به گلکسی اس ۲۳ سال گذشته است، خارج از خط هستم. این بدان معنا نیست که هیچ پیشرفتی وجود ندارد، فقط این است که هیچ جهش بزرگی در طراحی یا سخت افزار داخلی وجود ندارد، به غیر از یک صافی مورد استقبال S24 Ultra و برآمدگی های معمولی در قدرت پردازش.

فروش بزرگ، احتمالاً به این دلیل که سخت افزار نبود که متفاوت، Galaxy AI بوده است. به طور کلی هوش مصنوعی تمام آن چیزی است که این روزها در زمینه فناوری می‌خواهند درباره آن صحبت کنند، اما این ویژگی اصلی و نقطه صحبت برای سری گلکسی اس ۲۴ در زمان عرضه بود. Galaxy AI است چیز سامسونگ از شما می خواهد که در مورد گوشی های جدیدش بدانید.

اگر سایت سامسونگ را مرور کنید (اینجا) در حال حاضر، خواهید دید که Galaxy AI به عنوان اولین ویژگی برجسته Galaxy S24 Ultra ذکر شده است. نشان‌واره ستاره کوچک Galaxy AI بیش از حد در صفحات S24 استفاده می‌شود و بخش‌های متعددی در صفحات فرود وجود دارد که ویژگی‌های آن را مرور می‌کنند، گاهی اوقات برای بار دوم یا سوم در چند اسکرول.

برای کسانی که به یک خلاصه در Galaxy AI نیاز دارند، لیست مواردی که باید از آنها آگاه بود به شرح زیر است:

  • دایره برای جستجو: این یک ویژگی مبتنی بر Google است که به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید هر چیزی را در صفحه نمایش خود جستجو کنید.
  • والپیپر مولد: این به سختی هوش مصنوعی است، اما سری S24 دارای همان تصویر زمینه هوش مصنوعی مولد از سری پیکسل ۸ است. شما می توانید تصاویر پس زمینه سفارشی را در سبک های مختلف به دلخواه ایجاد کنید.
  • ترجمه زنده در تماس ها: سامسونگ یک سرویس ترجمه زنده در برنامه تلفن تعبیه کرده است که تماس‌ها را به‌طور هم‌زمان از زبان دیگری ترجمه می‌کند.
  • کمک چت: وقتی در مکالمات چت هستید، صفحه‌کلید سامسونگ می‌تواند زنگ‌های مختلفی را برای پاسخ دادن به شما پیشنهاد کند. صفحه‌کلید همچنین می‌تواند پیام‌ها را ترجمه کند و املا را بررسی کند و/یا پیشنهادهای دستور زبان ارائه دهد.
  • مترجم: این کار ترجمه‌های زنده را برای مکالمات گفتاری فراهم می‌کند، مانند Google Translate که چندین سال انجام داده است.
  • یادداشت های سامسونگ: برنامه Notes از سامسونگ می‌تواند به صورت خودکار قالب‌بندی، خلاصه، تصحیح، ترجمه، و جلدهایی برای یادداشت‌های شما ایجاد کند.
  • ضبط صدا: برنامه ضبط صدا داخلی می تواند رونوشت ها و خلاصه های ضبط شده را ایجاد کند.
  • ویرایشگر عکس: ابزار ویرایش داخلی مجهز به هوش مصنوعی شامل جابجایی یا حذف اشیا، تغییر اندازه افراد و ایجاد پس‌زمینه جدید برای پر کردن فضا است.
  • اینترنت سامسونگ: می توانید خلاصه صفحات وب و ترجمه کامل آنها را دریافت کنید

سوال من امروز از شما این است که آیا از Galaxy AI استفاده می کنید؟ چند هفته است که گلکسی S24 را در دست دارید و یک بار دیگر لیست بالا را مطالعه کرده اید – آیا از هیچ کدام از آن استفاده می کنید؟

از آنجایی که داشتم گلکسی اس ۲۴ معمولی را آزمایش می‌کردم و به سختی می‌توانستم کلماتی را در مورد آن روی کاغذ بیاورم، زیرا بسیار شبیه گلکسی اس ۲۳ سال گذشته است، دیروز جلوی خودم را گرفتم تا بپرسم چه چیزی را باید با شما به اشتراک بگذارم. و این زمانی بود که چیزهای Galaxy AI به عنوان خیمه شب بازی سری S24 در ذهن من ظاهر شد. ظاهراً این چیزی است که من قرار است در مورد آن به شما بگویم.

متأسفانه، این چیزها برای من نیست. من در زندگی روزمره به ترجمه بلادرنگ نیازی ندارم. من مطمئناً نیازی به صفحه کلید برای پیشنهاد لحن در مکالمات ندارم. من می توانم با لحن دلخواه خودم تایپ کنم. یادداشت برداری، به ویژه یادداشت هایی که به اندازه ای طولانی هستند که نیاز به خلاصه یا تصحیح داشته باشند، از ۲۰ سال پیش که در مدرسه بودم برای من اتفاق نیفتاده است. من هنوز از اینترنت سامسونگ استفاده نمی کنم. من همچنین علاقه زیادی به ویرایش عکس‌ها در عصر هوش مصنوعی ندارم تا خاطرات یا صحنه‌هایی خلق کنم که واقعی نیستند.

سلام، اگر چیزی وجود داشته باشد، می توانم بگویم که من بدم نمی آید که هر از گاهی با یک کاغذ دیواری سر و کله بزنم. Circle to Search همچنین می تواند در موقعیت مناسب مفید باشد و من چندین بار از آن استفاده کرده ام. متأسفانه، این ابزار بیشتر شبیه یک ابزار خرید گوگل است تا یک ابزار اطلاعاتی.

من رسما هدف هوش مصنوعی نیستم و این احساس عجیبی دارد. من دوست دارم اهمیت هوش مصنوعی را با شما در میان بگذارم و به شما بگویم که این چیزها چقدر می تواند مفید باشد، اما نمی توانم. ویژگی هوش مصنوعی برای من اینجا نیست و من تمایل دارم چیزها را بر اساس تجربیات به اشتراک بگذارم.

بنابراین، به سوال اصلی بازگردیم – آیا از Galaxy AI استفاده می کنید؟ اگر چنین است، من دوست دارم در مورد روش هایی که شما آن را مفید می دانید، بشنوم. مطمئنم دیگران هم این کار را خواهند کرد.

اشتراک گذاری

دسته بندی ها

برچسب ها


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/15/galaxy-s24-owners-using-any-galaxy-ai-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *