داستان های برتر: Apple Car Canceled، iOS 17.4 Release Notes و موارد دیگر

اپل این هفته با لغو پروژه طولانی مدت خودروی الکتریکی خود که میلیاردها دلار در دهه گذشته در آن سرمایه گذاری کرده بود، جهان را شوکه کرد. شایعات حاکی از آن بود که این پروژه سال‌ها با مشکل مواجه بوده است، اما دیدن پایان رسمی آن در بلوک برش هنوز هم بسیار شگفت‌انگیز است.

داستان های برتر: Apple Car Canceled، iOS 17.4 Release Notes و موارد دیگر
اخبار و شایعات دیگر این هفته شامل انتشار در انتظار iOS 17.4 و تغییرات قابل توجه برای کاربران اتحادیه اروپا همراه با آن، شایعاتی در مورد پشتیبانی دستگاه از iOS 18 و iPadOS 18 در اواخر سال جاری و موارد دیگر بود، بنابراین در ادامه مطلب را بخوانید. جزئیات!

اپل پروژه خودروی الکتریکی را لغو کرد

اپل این هفته طبق گزارش ها، پروژه خودروهای الکتریکی خود را که مدت ها شایعه شده بود، لغو کرد پس از سالها شکست در این گزارش آمده است که برخی از کارمندان این تیم به کار روی هوش مصنوعی مولد تغییر خواهند کرد انتظار می رود که یکی از ویژگی های اصلی iOS 18 باشددر حالی که دیگران ممکن است اخراج شوند.


در پی این خبر، یک را به اشتراک گذاشتیم خلاصه ای دقیق از تاریخچه Apple Car قدمت این پروژه به آغاز پروژه در حدود سال ۲۰۱۴، از جمله برخی از چالش‌های پیش روی آن بازمی‌گردد. دن و هارتلی همچنین در مورد تحولات در قسمت این هفته از نمایش MacRumors.

iOS 17.4 به زودی عرضه می شود: در اینجا یادداشت های انتشار کامل اپل آمده است

iOS 17.4 شامل چندین تغییر در اپ استورسافاری، و بیشتر در اتحادیه اروپا، در نتیجه مقررات جدید تحت قانون بازارهای دیجیتال.


برای لیست کاملی از سایر ویژگی‌ها و تغییرات جدید آیفون با iOS 17.4، بخوانید یادداشت های انتشار کامل اپل برای به روز رسانی.

انتظار می رود اپل iOS 17.4 را در تاریخ ۶ مارس یا قبل از آن، آخرین مهلت پیروی از قانون بازارهای دیجیتال، منتشر کند. قبل از انتشار، اپل دارد یک شیرجه عمیق منتشر کرد به اقداماتی که برای حفظ امنیت کاربران در میان تغییرات انجام داده است، در حالی که Spotify، Epic Games و سایرین اعتراض کرد که تغییرات مطابقت ندارد با قصد فعل

iOS 18 با این مدل های آیفون سازگار است

ظاهراً یک حساب خصوصی X/Twitter با سابقه اثبات شده اطلاعات مربوط به iOS در این هفته به اشتراک گذاشته شده است. جزئیات سازگاری iOS 18 و iPadOS 18.


ما یک را به اشتراک گذاشته ایم لیست کامل مدل های آیفون که شایعه شده از iOS 18 پشتیبانی می کنندو همچنین یک لیست کامل مدل های iPad که شایعه شده از iPadOS 18 پشتیبانی می کنند. انتظار می رود هر دو به روز رسانی نرم افزاری در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل WWDC در ماه ژوئن رونمایی شوند.

اپل برنامه تعمیر خود را انجام دهید به مک های M3 گسترش می دهد

اپل این هفته برنامه تعمیر سلف سرویس خود را در ایالات متحده و اروپا گسترش داد برای پشتیبانی از M3 Macاز جمله مک بوک پرو ۱۴ اینچی، مک بوک پرو ۱۶ اینچی و آی مک که به تراشه های M3، M3 Pro و M3 Max مجهز هستند.


قطعات، ابزارها و راهنماها اکنون در دسترس هستند از اپل برای مشتریانی که مایل به تعمیر این مک‌ها هستند، اما اپل البته همچنان توصیه می‌کند که بیشتر مشتریان از فروشگاه اپل یا سایر تعمیرگاه‌های مجاز بازدید کنند.

هوم پاد با «نمایشگر شبیه آی‌پد» شایعه شده است که در اولین فرصت در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

اپل است هنوز روی یک بلندگوی جدید هوم پاد با نمایشگر «آی‌پد مانند» کار می‌کند. اما با توجه به آخرین اخبار منتشر شده، بعید است که این دستگاه تا سال ۲۰۲۵ راه اندازی شود. بلومبرگمارک گورمن.

ارائه مفهوم

گورمن بار دیگر تاکید کرد که اپل دستگاهی را نیز بررسی کرده است که ترکیبی از Apple TV، HomePod و دوربین FaceTimeهمراه با نمایشگرهای هوشمند آی پد مانند که می توانند به صورت مغناطیسی به دیوار خانه متصل شوند.

قاب آیفون نه چندان ریز بافته شده «مثل یک موز گندیده قهوه ای می شود»

اپل در سال گذشته فروش لوازم چرمی متوقف شداز جمله قاب های آیفون. در عوض، پارچه جدیدی به نام FineWoven را معرفی کرد.


متأسفانه برای اپل، قاب های بافته شده ظریف برای آیفون ها انتقادهای زیادی را دریافت کرده اندبسیاری از مشتریان از مشکلات کیفیت پس از استفاده طولانی شکایت دارند. روزنامه وال استریتجوانا استرن گفت که مورد او اینطور است “قهوه ای مانند موز گندیده” فقط بعد از پنج ماه

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

پس اگر می خواهید داشته باشید داستان های برتر مانند خلاصه بالا که هر هفته به صندوق پست ایمیل شما تحویل داده می شود، مشترک شدن در خبرنامه ما!


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/02/top-stories-apple-car-canceled/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *