داستان The Witcher 3 ادامه خواهد داشت، زیرا Geralt در سری جدید کمیک بازمی گردد

یک سریال کمیک آینده داستان Geralt از The Witcher 3 را ادامه خواهد داد.

لطفاً توجه داشته باشید، یک اسپویلر کوچک برای گسترش DLC خون و شراب The Witcher 3 در زیر قرار دارد.


داستان The Witcher 3 ادامه خواهد داشت، زیرا Geralt در سری جدید کمیک بازمی گرددبررسی DLC The Witcher 3 Blood and Wine – حکم ما چیست؟ (گیم پلی جدید کامپیوتر)


در اینجا تیم ویدیویی ما با بررسی DLC Witcher 3 Blood and Wine است.

این سری کمیک Dark Horse که با همکاری توسعه‌دهنده بازی CD Projekt Red ساخته می‌شود، با نام The Witcher: Corvo Bianco شناخته می‌شود – نامی که برای کسانی که Blood and Wine بازی کرده‌اند آشنا خواهد بود. Corvo Bianco یک تاکستان است که در زمان توسعه به ویچر افسانه ای سریال داده شده است و در پایان روز او در آنجا ساکن می شود. آه، بالاخره آرامش. یا آن؟

نه، به نظر نمی رسد، زیرا این سبک زندگی مسالمت آمیز قرار است توسط کمیک های آینده ریشه کن شود. در اینجا خلاصه رسمی فیلم The Witcher: Corvo Bianco است اسب سیاه:

“برای یک ویچر، زندگی ساده می تواند سخت باشد، و حتی سخت تر از آن گذشت. وقتی گرالت ذوق سرعت کمتری را به دست آورد – شراب خوب و شرکت خوب – روال یک ویچر به راحتی تحت الشعاع قرار می گیرد. با ینفر. در کنار او، می توان امیدوار بود که گرالت واقعاً طعم زندگی خوب را بچشد. اما لکه های تاریخ عمیق است و با خون و شراب، هر قطره آن کسانی را که بیشتر می خواهند جذب می کند.

بدجنس خستگی ناپذیره؟ بیشتر شبیه هیچ استراحتی برای ویچر نیست.

سریال Corvo Bianco از Dark Horses توسط Bartosz Sztybor نوشته شده است که در پشت سری های کمیک The Witcher: Wild Animals و The Witcher: Fading Memories نیز حضور داشت. آثار هنری برای نسخه آتی نشان می‌دهند که گرالت از مهارت‌های خود برای مبارزه با انبوهی از هیولاهای نکر مانند استفاده می‌کند و شمشیر خود را به شیوه‌ای همیشه چشمگیر به کار می‌گیرد. این کمیک ها در چندین قسمت و از ۸ می منتشر می شوند. در ایالات متحده، آنها با قیمت ۳٫۹۹ دلار به فروش خواهند رسید.

می‌توانید به کاورهای Witcher: Corvo Bianco در زیر و در تصویر هدر بالا نگاهی بیندازید.


گرالت روی جلد کمیک آینده The Witcher Corvo Bianco


یک Geralt برهنه با دشمنان در جلد کمیک The Witcher Corvo Bianco مبارزه می کند


گرالت بدون پیراهن روی جلد کمیک The Witcher Corvo Bianco با دشمنان مبارزه می کند.

اعتبار تصویر: اسب سیاه

احتمالاً این مجموعه کمیک همچنان به صورت معمولی باقی خواهد ماند فصل بعدی بازی ویدیویی CD Projekt در فرنچایز The Witcherکه اواخر امسال وارد «فاز تولید» خود می شود. ویچر ۴یا هر طور که عنوان آن باشد، مدرسه اسرارآمیز سیاهگوش را نمایش می دهد – و طرفداران امیدوارند که ما شاهد بازگشت Ciri باشیم.

در جای دیگری از اخبار The Witcher، لارنس فیشبرن به بازیگران فیلم اقتباسی لایو اکشن نتفلیکس پیوست برای فصل چهارم سریال او نقش رجیس را بازی خواهد کرد، یک «آرایشگر-جراح عالم با گذشته‌ای مرموز».

در مورد خود The Witcher 3، سال گذشته CDPR اعلام کرد ویرایشگر مود PC برای Wild Hunt در دست ساخت است. این ویرایشگر به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربیات خود را در بازی «با ساخت چیزی کاملاً جدید یا ویرایش جستجوها و محتوای موجود» ایجاد کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-witcher-3s-story-will-continue-as-geralt-returns-in-new-comic-series?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *