دامنه‌های جدید گوگل واقعاً می‌توانند قیمت .meme را تعیین کنند

چیزهای بد زیادی در اینترنت وجود دارد، اما میم‌ها معمولاً نور روشن و احمقانه‌ای در تعاملات دیجیتالی هستند. اکنون، ممکن است به لطف آنها، دسترسی و ایجاد آنها آسان تر باشد Google Registry یک نوع دامنه سطح بالا جدید راه اندازی می کند: .meme. درست است، com یا .org را فراموش کنید. به گفته گوگل، "دامنه های .meme به منظور گسترش طنز، ایده ها، سبک و فرهنگ هستند. از آن استفاده کنید تا به مخاطبان خود نشان دهید که در زمان حال هستید." کل این ایده به نظر می رسد که یادآور آن است روزهای اولیه تامبلر.

گوگل با شش شرکت و شخص همکاری کرده است تا گزینه های استفاده از .meme را به نمایش بگذارد. این شامل میم خود را بشناسید (که الگوهای پرطرفدار و تاریخچه را برجسته می کند) و تنور (برای جستجو و ایجاد الگوهای رفتاری جدید). به علاوه، چهار سایت دیگر وجود دارد که به طور کامل به میم های گربه اختصاص داده شده است، از جمله دامنه های اختصاصی برای هر دو گربه نیان و گربه عبوس. اساساً، اگر می خواهید یک وب سایت ساده و پر از میم ایجاد کنید، این شانس شماست.

دوره دسترسی زودهنگام (EAP) برای ثبت دامنه .meme آغاز شده است، اما شامل یک بار هزینه اضافی است. این هزینه اضافی هر روز تا ۵ دسامبر در ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی کاهش می یابد، زمانی که دامنه های .meme با قیمت پایه سالانه در دسترس قرار گیرند. اگر علاقه مند به خرید دامنه هستید، در دسترس بودن نام را در آدرس جستجو کنید get.meme. اگر در دسترس باشد، Google طیف وسیعی از شرکا را به شما نشان می دهد که می توانید دامنه را از آنها خریداری کنید، مانند خدادادی.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/googles-new-domains-can-really-put-a-price-on-a-meme-115542941.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/googles-new-domains-can-really-put-a-price-on-a-meme-115542941.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *