دانشمندان “ابلیسک”های عجیب ویروس مانند را در روده و دهان انسان کشف کردند

ما ممکن است درک کافی از بدن انسان داشته باشیم زیرا، خوب، آسپرین را اختراع کردیم و ژنوم را تعیین توالی کردیم، اما محققان هنوز هم همیشه چیزهای جدیدی در مورد هوموساپین فروتن پیدا می کنند. مورد در نقطه؟ دانشمندان آویزان شدن در روده و دهان انسان محققان این ساختارهای ویروس مانند را به دلیل شکل میکروسکوپی فرضی آنها “ابلیسک” می نامند.

این موجودات مانند ویروس ها تکثیر می شوند، اما بسیار کوچکتر و ساده تر هستند. به دلیل اندازه کوچک، آنها در کلاس “ویروید” قرار می گیرند که معمولاً RNA های تک رشته ای بدون پوسته پروتئین هستند. با این حال، بیشتر ویروئیدها عوامل عفونی هستند که باعث بیماری می شوند و به نظر نمی رسد که این مورد در مورد این ابلیسک های لیل صدق کند.

پس چرا آنها درون ما هستند و چه می کنند؟ این سوال بزرگ است. کاشفان دانشگاه استنفورد، دانشگاه تورنتو و دانشگاه فنی والنسیا نظریه هایی دارند. آنها ممکن است بر فعالیت ژن در میکروبیوم انسان تأثیر بگذارند، اگرچه در دهان نیز آویزان هستند. برای این منظور، آنها از باکتری رایج مبتنی بر دهان Streptococcus sanguinis به عنوان میزبان استفاده می کنند. پیشنهاد شده است که این ویروس‌ها باکتری‌های مختلف را هم در دهان و هم در روده آلوده می‌کنند، اگرچه ما نمی‌دانیم چرا.

به نظر می رسد برخی از ابلیسک ها حاوی دستورالعمل هایی برای آنزیم های مورد نیاز برای همانند سازی هستند، بنابراین به نظر می رسد پیچیده تر از ویروئید معمولی شما هستند.  در هر صورت، سال‌ها بحث «مرغ و تخم مرغ» در مورد اینکه آیا ویروس‌ها از ویروس‌ها تکامل یافته‌اند یا اینکه ویروس‌ها واقعاً از ویروس‌ها تکامل یافته‌اند، در جریان بوده است، بنابراین مطالعه بیشتر می‌تواند در نهایت به این بحث پایان دهد.

در حالی که ما دقیقا نمی دانیم این توالی های ابلیسک چه کار می کنند، دانشمندان کشف کرده اند که چقدر در بدن ما شایع هستند. این توالی ها تقریباً در هفت درصد از باکتری های روده انسان و ۵۰ درصد از باکتری های دهان یافت می شوند. ساختارهای مبتنی بر روده همچنین دارای یک توالی RNA متمایز در مقایسه با ابلیسک‌های مبتنی بر دهان هستند. این تنوع باعث شده است که محققان اعلام کنند که آنها “شامل دسته ای از RNA های متنوع هستند که در میکروبیوم های انسانی و جهانی مستعمره شده اند و مورد توجه قرار نگرفته اند.”

سیمون روکس زیست شناس محاسباتی از موسسه ژنوم مشترک DOE در آزمایشگاه ملی لارنس برکلی گفت: “من فکر می کنم این یک نشانه واضح دیگر است که ما هنوز در حال کاوش در مرزهای این جهان ویروسی هستیم.” علوم پایه.

مارک پیفر، زیست شناس سلولی و رشدی در دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل، اضافه کرد: “این دیوانه کننده است.” “هر چه بیشتر نگاه کنیم، چیزهای دیوانه وار بیشتری می بینیم.”

صحبت از پزشکی مرزی، دانشمندان نیز برای شناسایی سلول های سرطانی و ایمپلنت های بیومتریک بعد از جراحی تعویض بدن انسان ممکن است به اندازه اقیانوس یا حتی فضا وسیع و اسرارآمیز باشد، اما ما به آرامی (همیشه خیلی آهسته) در حال حل کردن معماهای آن هستیم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/scientists-discover-weird-virus-like-obelisks-in-the-human-gut-and-mouth-162644669.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/scientists-discover-weird-virus-like-obelisks-in-the-human-gut-and-mouth-162644669.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *