داک آیفون Belkin’s Stand Pro از DockKit اپل برای ردیابی شما در یک اتاق استفاده می کند

بلکین یک داک شارژ بی‌سیم جدید راه‌اندازی کرده است که می‌تواند یک ترفند منظم را انجام دهد: می‌تواند چرخش و کج شود تا شما را در حین حرکت در اتاق ردیابی کند. این استند حرفه ای ردیابی خودکار این کار را با اولین دستگاهی است که از چارچوب DockKit اپل استفاده می کند و به آن اجازه می دهد مستقیماً بدون نیاز به برنامه شخص ثالث به آیفون متصل شود. طبق گفته شرکت.

Stand Pro از موتور برای چرخش ۳۶۰ درجه در اطراف پایه خود استفاده می کند، در حالی که در بازوی MagSafe تا ۹۰ درجه می چرخد. هنگامی که یک آیفون ۱۲ یا جدیدتر را متصل می کنید، از طریق NFC به پایه جفت می شود و با هر برنامه دوربین از جمله FaceTime، Instagram و Microsoft Teams کار می کند. سپس، هنگامی که در حال کنفرانس تلفنی هستید یا در حال انجام شبکه های اجتماعی هستید، به طور خودکار تلفن را حرکت می دهد تا شما را در کادر نگه دارد – بسیار شبیه به DJI’s Osmo Pocket 3.

داک آیفون Belkin’s Stand Pro از DockKit اپل برای ردیابی شما در یک اتاق استفاده می کند
بلکین

اوه، و همچنین یک شارژر است که از شارژ سریع بی‌سیم تا ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند که به دیوار وصل می‌شود (همچنین می‌تواند برای حدود پنج ساعت استفاده با باتری کار کند). به راحتی می توان ردیابی را از طریق یک دکمه غیرفعال کرد تا زمانی که می خواهید شارژ کنید مانند یک دیوانه شما را دنبال نکند و یک LED نشان می دهد که آیا ردیابی در حال حاضر فعال است یا خیر.

همانطور که همکارم ریچارد لای اشاره کرد، Stand Pro 175 دلاری اولین ردیاب موتوری موجود در بازار نیست، و مطمئنا ارزان‌ترین هم نیست. با این حال، بلکین ادعا می کند که اولین بار است که SDK توسعه دهنده DockKit اپل را ادغام می کند، بنابراین ممکن است در آینده شاهد محصولات مشابه باشیم. محصول در حال حاضر روشن است فروشگاه بلکیناما هنوز خبری در مورد در دسترس بودن وجود ندارد.

پایه مغناطیسی BoostCharge Pro 3-in-1
بلکین

بلکین همچنین تعدادی شارژر دیگر را در CES 2024 عرضه کرد. یکی از آنها که احتمالاً محبوب خواهد بود، ۱۵۰ دلار است. پایه مغناطیسی BoostCharge Pro 3-in-1 (اکنون موجود است) با آخرین استاندارد شارژ Qi2 ارتقا یافته است. همانند نسخه قبلی، به شما امکان می‌دهد آیفون، واچ سری ۷ یا بالاتر و هدفون‌های بی‌سیم خود را همزمان شارژ کنید. این شرکت همچنین مدل جدید Qi2 را معرفی کرد پاور بانک مغناطیسی BoostCharge Pro برای نسخه ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از ۴۰ دلار شروع می شود.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/belkins-stand-pro-iphone-dock-uses-apples-dockkit-to-track-you-around-a-room-095605017.html?src منتشر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/belkins-stand-pro-iphone-dock-uses-apples-dockkit-to-track-you-around-a-room-095605017.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *