دایابلو ۴ «غیر خطی ثابت» Dungeon The Gauntlet هفته آینده پخش می شود

The Gauntlet هفته آینده به Diablo 4 می آید.

همانطور که تیم در گفتگوی روز گذشته Campfire نشان داد، The Gauntlet – که در روز سه شنبه ۵ مارس پخش می شود – یک سیاه چال ثابت و غیرخطی است که “بازیکنان هم کلاس را برای رتبه های برتر در مقابل یکدیگر قرار می دهد”. Gauntlet هر سه‌شنبه ساعت ۴ بعدازظهر به وقت بریتانیا بازنشانی می‌شود، و آزمایش بعدی در ساعت ۶:۱۵ بعد از ظهر همان روز به صورت زنده پخش می‌شود.


دایابلو ۴ «غیر خطی ثابت» Dungeon The Gauntlet هفته آینده پخش می شوددیابلو IV | فصل ۳ چت کمپ آتش | فوریه ۲۰۲۴


دیابلو IV | فصل ۳ چت کمپ آتش | فوریه ۲۰۲۴

این تیم با تمسخر گفت: “با کشتن شیاطین، باز کردن سینه ها و تکمیل رویدادها، شواهد قدرت را به دست آورید.” “ستون ها در سرتاسر Gauntlet پراکنده هستند و می توانند تعداد Proof های بدست آمده از هر کشتن هیولا را افزایش دهند.

“نمره نهایی شما در هر هفته مهرهایی را به دست می آورد که برای واجد شرایط بودن برای قرار گرفتن در تابلوهای امتیازات استفاده می شود. چهار رتبه برای کسب وجود دارد: مهر خونین، مهر ثابت قدم، مهر آهنین، مهر شایسته. “

علاقه مند؟ با سفر به بندر جنوب غربی در Gear Kul به قلمرو فصلی در World Tier 4 بروید. پس از بازنشانی هفتگی، حافظه‌های پنهان آزمایشی خود را ایمن خواهید کرد، که “یکی از افسانه‌های اجدادی را تضمین می‌کند و در رتبه با حافظه پنهان اعطا می‌شود”.

آدام فلچر، مدیر انجمن، جوزف پیپیورا، مدیر بازی، و آدام جکسون، طراح اصلی کلاس زنده، همچنین درباره به‌روزرسانی‌های موجودی کلاس در راه صحبت کردند، و همچنین درباره بازگشت برخی از «قدرت‌های خون آشام به‌روز شده از Season of Blood» سخن گفتند.

یخی Diablo 4 در ماه مارس به Game Pass می آید. ایکس باکس اعلام کرد که اولین بازی Diablo 4 در آینده بخشی از “وعده مایکروسافت برای ارائه بازی های Activision Blizzard” در سرویس اشتراکی است. خرید Diablo و Call of Duty سازنده در سال گذشته.


منبع: https://www.eurogamer.net/diablo-4s-fixed-non-linear-dungeon-the-gauntlet-goes-live-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *