درآمد نینتندو از فیلم Zelda و Super Mario Bros

درآمد نینتندو از فیلم Zelda و Super Mario Bros


نینتندو برای سه ماهه دوم مالی خود منتهی به ۳۰ سپتامبر، آمار فروش و سود را بالاتر از انتظارات اعلام کرد.

شرکت ژاپنی بازی های ویدیویی اعلام کرد که همچنان از فروش های مربوط به فیلم برادران سوپر ماریو که در ماه آوریل منتشر شد و بازی پرچمدار آن The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که در ماه می منتشر شد، سود می برد. این فیلم تاکنون ۱٫۳۶ میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشته است.

نینتندو اعلام کرد که ۶٫۸۴ میلیون کنسول سوییچ در دوره آوریل تا سپتامبر فروخته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲٫۴ درصد رشد داشته است. این شرکت به پیش بینی خود مبنی بر فروش ۱۵ میلیون واحد سخت افزاری سوییچ تا پایان سال مالی مارس ۲۰۲۴ ادامه می دهد.

نینتندو همچنین پیش بینی فروش و سود خود را برای سال مالی جاری خود افزایش داد. در مورد درآمد، نینتندو ۳۳۴٫۹ میلیارد ین ژاپن (۲٫۲ میلیارد دلار) در مقابل ۳۱۷٫۳ میلیارد ین مورد انتظار گزارش کرد. سود خالص ۹۰٫۳ میلیارد ین در مقایسه با ۷۵٫۷ میلیارد ین مورد انتظار بود. در مقایسه با یک سال قبل، درآمد نینتندو نسبت به سال قبل ۴ درصد کاهش یافت و سود آن ۱۹ درصد کاهش یافت.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

فیلم برادران سوپر ماریو ۱٫۳۶ میلیارد دلار درآمد داشت.

برای دوره شش ماهه از آوریل تا سپتامبر، نینتندو افزایش ۲۱٫۲ درصدی درآمد سالانه خود را به ۷۹۶٫۲ میلیارد ین گزارش داد. سود خالص ۲۷۱٫۲ میلیارد ین بود که ۱۷٫۷ درصد افزایش داشت.

نینتندو در بیانیه ای اعلام کرد: فروش در نیمه اول سال مالی از زمان راه اندازی نینتندو سوییچ بیشترین میزان فروش بوده است.

به لطف تقویت بزرگ در شش ماه گذشته، نینتندو پیش بینی های کل سال خود را افزایش داد. این شرکت گفت فروش خالص برای پایان سال مارس ۲۰۲۴ ۱٫۵۸ تریلیون ین خواهد بود که از پیش بینی قبلی ۱٫۴۵ تریلیون افزایش یافته است. نینتندو گفت سود خالص ۴۲۰ میلیارد ین خواهد بود که از پیش بینی قبلی ۳۴۰ میلیارد ین بیشتر است.

شایعات قوی هستند مبنی بر اینکه نینتندو کنسول جدیدی را برای جایگزینی سوئیچ که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، در سال ۲۰۲۴ راه اندازی خواهد کرد. اما نینتندو هیچ اشاره ای به این اتفاق نکرد.

نینتندو گزارش داد که مجموع فروش The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به ۱۹٫۵ میلیون نسخه رسیده است.

در همین حال، Pikmin 4 که در ماه جولای منتشر شد، ۲٫۶۱ میلیون نسخه فروخته است. انتشار فیلم The Super Mario Bros.

فروش نینتندو سوییچ با افزایش ۲٫۴ درصدی به ۶٫۸۴ میلیون دستگاه در سه ماهه رسید و فروش کلی نرم افزار با رشد ۱٫۸ درصدی به ۹۷٫۰۸ میلیون نسخه رسید.

نینتندو اعلام کرد فروش دیجیتالی نرم افزار سوییچ فروش خوبی داشت و مجموع فروش دیجیتالی آن به ۲۱۷٫۵ میلیارد ین رسید که ۱۵٫۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. در تجارت تلفن همراه و مرتبط با IP، فروش در مجموع به ۵۵٫۰ میلیارد ین رسید که ۱۳۳٫۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت که عمدتاً به دلیل تولید درآمد مربوط به فیلم The Super Mario Bros.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/nintendo-earnings-get-a-bump-from-zelda-and-super-mario-bros-movie/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *