درایو دیسک باریک PS5 به راحتی بین کنسول ها تعویض می شود، ویدئو نشان می دهد

بر اساس ویدئوی جدیدی که نشان می‌دهد سخت‌افزار در حال کار، درایو دیسک جداشدنی مدل‌های جدید PS5 “باریک” به راحتی با کنسول‌های مختلف جفت می‌شود و پس از جفت شدن روی کنسول خاصی قفل نمی‌شود.

درایو دیسک در عمل توسط YouTuber Mystic در یک نشان داده شد ویدیوی جعبه گشایی باریک PS5که در آن او فرآیند جفت کردن درایو با یک کنسول را طی کرد.

درایو دیسک به راحتی با یک کنسول جفت می شود، حتی اگر قبلاً در کنسول دیگری ثبت شده باشد و کنسول درایو دیسک خود را ثبت کرده باشد.

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

Mystic به اشتراک گذاشت: “فرایند ثبت نام و لغو ثبت، برای همه مقاصد، یک دست دادن آنلاین بسیار اساسی است.” [the console] فقط به شما اجازه می دهد ثبت نام کنید [new] فوراً درایو کنید، و کنسول قبلی را نادیده بگیرید.» فکر می‌کنیم اگر یک دستگاه جانبی درایو دیسک خود را بفروشید یا یک دست دوم دیگر را بردارید، بسیار مفید است.

این اتصال به اینترنت مورد نیاز این ویدیو نشان می دهد که فقط برای به روز رسانی درایو و ثبت آن لازم است و پس از ثبت نام می توان از آن به صورت آفلاین “بدون ورود به سیستم PSN” استفاده کرد.

Mystic گفت: “سونی احتمالاً در موقعیتی قرار دارد که به طور فعال با لابی DMCA مطابقت دارد، زیرا معمولاً هنگام تغییر درایوهای Blu-ray این یک الزام برای بررسی آنلاین است.” همانطور که قبلاً اشاره شد، این یک مرحله آنلاین اضافی به بازی‌های مبتنی بر دیسک اضافه می‌کند و این سوال را ایجاد می‌کند که وقتی سرور تأیید هویت سونی به دلایل دیگری خاموش یا آفلاین است، چه اتفاقی می‌افتد.

PS5 “slim” در زمان نگارش این مقاله تنها در ایالات متحده منتشر شده است، اما انتظار می رود این مدل به عنوان بخشی از “تامین کامل” موجودی کنسول سونی که شرکت انتظار دارد به افزایش فروش کریسمس کمک کند.


ویدیوی Mystic در PS5 slim – او در مورد درایو دیسک در ساعت ۷:۵۵ صحبت می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/ps5-slim-disc-drive-easily-swaps-between-consoles-video-shows

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *