درب گربه Flappie AI مانع از هدیه دادن موش های مرده به حیوان خانگی شما می شود

یافتن فناوری عجیب و غریب مرتبط با حیوانات خانگی یک سنت CES است و امسال مستثنی نیست برای مثال فلاپی را در نظر بگیرید. استارت آپ سوئیسی یک درب گربه مجهز به هوش مصنوعی را نشان می دهد که اگر بچه گربه شما بخواهد طعمه ای را که از بیرون گرفتار شده است، به طور خودکار قفل می کند.

در سمت در رو به بیرون، یک سنسور حرکت و دوربین دید در شب خواهید دید. Flappie می‌گوید که طی سال‌ها مجموعه‌ای از مجموعه داده‌های منحصربه‌فرد و اختصاصی را با تمرکز بر تنوع جمع‌آوری کرده است – این به معنای گرفتن تعداد زیادی از گربه‌ها و همچنین طعمه‌ها در شرایط مختلف نوری مختلف است. این شرکت می گوید که سیستم تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی آن در بیش از ۹۰ درصد مواقع دقیق است، به این معنی که گربه شما هنوز هم می تواند یک موش را در داخل آن قرار دهد. اما امیدواریم که این اتفاق کمتر رخ دهد.

تعدادی کلید دستی در قسمت داخلی در تعبیه شده است تا بتوانید هر زمان که بخواهید آن را قفل و باز کنید و همچنین سیستم تشخیص طعمه را خاموش کنید. در نهایت، فلاپی می‌گوید که حیوانات خانگی احتمالاً آموزش دیده‌اند که نتوانند هنگام حمل چیزی وارد شوند و وقتی طعمه را رها می‌کنند، قفل درب بلافاصله باز می‌شود تا بتوانند داخل شوند. (یکی از بنیانگذاران Flappie اعتراف کرد که یک گربه باهوش ممکن است بفهمد که موش را رها کند، در را باز کند، آن را برگرداند و سپس بدود. اما هیچ راه حلی غیر قابل اشتباه نیست، درست است؟)

درب گربه Flappie AI مانع از هدیه دادن موش های مرده به حیوان خانگی شما می شود
عکس از Nathan Ingraham / Engadget

Flappie همچنین دارای تشخیص تراشه در درب گربه خود است. بنابراین اگر حیوان خانگی شما میکروچیپ شده است، می توانید آن را طوری بسازید که درب گربه فقط برای حیوان خانگی خاص شما باز شود. و البته، یک برنامه وجود دارد که می توانید در را از طریق تلفن خود کنترل کنید. اما اگر تمایلی به اتصال درب Flappie به اینترنت ندارید، همچنان از طریق کنترل های روی درب کار می کند.

برای شروع، Flappie در نظر دارد درب حیوان خانگی خود را در اواخر بهار امسال در سوئیس، زوریخ و آلمان راه اندازی کند، با برنامه هایی که پس از افزایش تولید از آنجا گسترش یابد. پرتاب در ایالات متحده بخشی از نقشه راه است، اما هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی اتفاق می افتد، یا هزینه درب Flappie زمانی که به اینجا برسد، چقدر خواهد بود، وجود ندارد.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-flappie-ai-cat-door-stops-your-pet-from-gifting-you-dead-mice-033237654.html?src=rss منتشر شده است.


منبع: https://www.engadget.com/the-flappie-ai-cat-door-stops-your-pet-from-gifting-you-dead-mice-033237654.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *