دردویل: نویسنده و کارگردان جدید Born Again ایمان من را به برنامه تلویزیونی Marvel تجدید کردند.

Daredevil: Born Again یک نویسنده و کارگردان جدید دارد – و استخدام آنها ایمان من را به برنامه تلویزیونی آینده مارول بازگرداند.

مطابق با هالیوود ریپورتر (THR)، مارول زمام امور را به دست گرفته است دیزنی پلاس سریالی به داریو اسکارداپان – روزنامه نگاری که به فیلمنامه نویس تبدیل شده است که از دو جدا شده کریس اورد و مت کورمن جانشین شده است.

زیرمجموعه دیزنی همچنین پیش نویس جاستین بنسون و آرون مورهد را برای فیلمبرداری بقیه نمایش آماده کرده است. نام فیلمسازان برای دنیای سینمایی تاسیس مارول آشنا خواهد بود.MCU) طرفداران، با این جفت که قبلاً دو نفر بودند شوالیه ماه قسمت ها این دو نفر همچنین کارگردانان اصلی فیلم هستند لوکی فصل ۲که هم اکنون از دیزنی پلاس در حال پخش است.

دردویل: نویسنده و کارگردان جدید Born Again ایمان من را به برنامه تلویزیونی Marvel تجدید کردند.

تیم خلاق Daredevil: Born Again در بحبوحه مشکلات مستمر خود بازنگری شده است. (اعتبار تصویر: Marvel Studios/Disney Plus)

استخدام این سه نفر به عنوان یک تسکین بزرگ برای طرفدارانی است که مدت ها منتظر یک سریال مستقل Daredevil در MCU بوده اند.

در اوایل اکتبر، ما آن را گزارش کردیم Daredevil: Born Againتوسعه ‘s با مشکل جدی روبرو بود زیرا مارول به دنبال بازسازی کامل نمایش لایو اکشن بود. در آن زمان، THR پیشنهاد کرد که مارول از مسیری که سریال در حال حرکت است ناراضی است، بنابراین تصمیم گرفت قبل از اینکه خیلی دیر شود، پروژه را بازسازی کند. این منجر به خروج اورد و کورمن در کنار کسانی شد که چهار قسمت اول آن را تهیه کرده بودند.

اعتقاد بر این است که مارول صحنه‌هایی از چند هفته اول تولید سریال را حفظ خواهد کرد – عکاسی اصلی که در ماه مارس شروع شد، اما در بحبوحه تعطیلات متوقف شد. اعتصاب نویسندگانی که اکنون حل شده است و بازیگران در حال اعتصاب هنگامی که قطعنامه ای برای دومی پیدا شد، فیلمبرداری در مورد دومی از سر گرفته می شود مارول فاز ۵ نمایش تلویزیونی. همچنین انتظار می‌رود بازنویسی‌هایی انجام شود، با Scardapane محتوای اضافی برای تطبیق با فیلم‌های از قبل گرفته شده و قسمت‌های جدید برای ساخت بقیه قسمت‌ها Daredevil: Born Againطرح

بیشتر ببین

مشارکت Scardapane در پروژه Daredevil’s MCU قطعاً جذاب است. با نوشتن و تولید تیتراژ در نمایش ها از جمله پرایم ویدیو‘s جک رایان تام کلنسیاسکارداپن قبلاً در محافل هالیوود نامی برای خود دست و پا کرده است.

این کار قبلی او است نتفلیکس‘s تنبیه کننده – اسپین آف با بازی جان برنتال از نتفلیکس دردویل نمایش تلویزیونی – اما استخدام او را بسیار هیجان انگیز می کند. اسکارداپن چهار مورد را نوشت تنبیه کنندهبهترین قسمت‌ها، از جمله «خانه» (فصل ۱ قسمت ۱۲)، که با توجه به IMDb کاربران، بهترین ورودی نمایش است. در ظرفیت تولید، Scardapane نظارت خواهد داشت تنبیه کنندهلحن تند و اکشن خشمگین. طرفداران MCU امیدوارند Daredevil: Born Again خط سیری با رتبه R مشابه مشابه نتفلیکس خود را دنبال خواهد کرد و تنبیه کنندهپس باید از دخالت اسکارداپن با آغوش باز استقبال کرد.

استخدام بنسون و مورهد به همان اندازه جذاب است. این دو نام خود را در فیلم‌های مستقل تحسین‌شده، از جمله فیلم‌های علمی تخیلی، به‌دست آوردند چیزی در خاک و پروژه های ترسناک بی پایان و همزمان.

کار آنهاست شوالیه ماه و لوکی با این حال، فصل ۲ آنها را در کانون توجه قرار داده است – و دلیل خوبی هم دارد. فیلمبرداری جنبشی آنها به قسمت‌های مارول که کارگردانی کرده‌اند کمک می‌کند تا احساس زنده‌گی بیشتری داشته باشند، که نوید خوبی برای آنهاست. دوباره متولد شدسکانس های مختلف اکشن. توانایی آن‌ها در ترسیم اجراهای احساسی درجه یک از ستاره‌های هر سریال، و همچنین آغشته کردن صحنه‌های خاص با ترسناک و وحشت‌آور، علمی تخیلی، کمدی غیرمنتظره، و درام هیجان‌انگیز، آن‌ها را برای نمایش چندگانه MCU ایده‌آل می‌کند. رویکرد ژانر

در اینجا امیدواریم که آنها و اسکارداپن بتوانند کمک کنند دوباره متولد شد تزریق بسیار مورد نیاز درام سنگین، خشونت فرابنفش، و تونالیته قانونی فوق العاده ای که به آن نیاز دارد. هواداران نباید انتظار Daredevil: Born Again برای اولین بار در دیزنی پلاس تا سال ۲۰۲۵هر چند با سریال پیوستن به بسیاری از همتایان تلویزیونی خود تا سال ۲۰۲۴ و بعد از آن به تعویق افتاد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/daredevil-born-agains-new-head-writer-and-directors-have-renewed-my-faith-in-the-marvel-tv-show

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *