درز هیچ چیز Phone 2a مشخصات دوربین و تصاویر پس زمینه را اذیت نمی کند

درز هیچ چیز Phone 2a مشخصات دوربین و تصاویر پس زمینه را اذیت نمی کند

به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل است که پیگیری به گوشی هیچی ۲ قرار است Nothing Phone 2a به جای Nothing Phone 3 باشد – و اکنون ما جزئیات بیشتری در مورد آنچه که از نظر تنظیمات دوربین انتظار داریم را داریم.

مطابق با Smartprix (از طریق چک دفترچه یادداشتNothing Phone 2a با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی + ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض در پشت و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن عکس در جهت دیگر عرضه خواهد شد.

از آنچه ما می توانیم بگوییم این به نظر می رسد که تنظیمات دوربین جلو و عقب مشابه آنچه در ما توضیح داده شده است بررسی Nothing Phone 2بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم وقتی گوشی جدید واقعاً ظاهر می شود، سایر مشخصات چگونه با هم مقایسه می شوند.

همین منبع همچنین ما را با نگاهی به برخی از پس‌زمینه‌های رسمی تصویر زمینه که ظاهراً همراه با Nothing Phone 2a عرضه می‌شوند، معرفی می‌کند. این مجموعه شامل برخی از اشکال انتزاعی نسبتا قابل توجه، در انواع رنگ های جسورانه است.

آن را در هر جایی بخرید

دو نکته کوچک دیگر از این درز: Nothing Phone 2a به نظر می رسد که تقریباً در همه جا در دسترس خواهد بود (و در مناطق بیشتری نسبت به Nothing Phone 2) و شما می توانید آن را در رنگ مشکی یا سیاه انتخاب کنید. سفید.

در نهایت، Smartprix پیش بینی می کند که تاریخ عرضه Nothing Phone 2a 27 فوریه ۲۰۲۴ خواهد بود. ظاهراً این گوشی قرار است در نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون رونمایی شود – کنگره جهانی موبایل بزرگترین نمایشگاه تلفن همراه است. نمایش سال.

همه اینها به این معنی است که ما فکر می کنیم در مورد این گوشی خیلی بیشتر از قبل از افشای این اطلاعات می دانیم. شایعاتی در مورد Nothing Phone 2a برای اولین بار ظاهر شد در ابتدای دسامبراشاره به یک گوشی مقرون به صرفه تر با صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی.

از آن زمان تا به حال داشته ایم حدس و گمان بیشتر در مورد طراحی گوشی و چیپست که ممکن است در داخل آن اجرا شود – ظاهرا MediaTek Dimensity 7200. تا یکی دو ماه دیگر باید مطمئن شویم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/nothing-phones/nothing-phone-2a-leak-teases-camera-specs-and-wallpaper-images

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *