درز The Last of Us Part 2 Remastered اسکین ها و گیم پلی را نشان می دهد

چندین مورد اضافه شده به The Last of Us Part 2 Remastered لو رفته است.

همانطور که این روزها در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است، اگر می خواهید تا حد امکان این نسخه PS5 بومی The Last of Us Part 2 را غافلگیر کنید، می خواهید کلمات کلیدی و مواردی از این قبیل را در رسانه های اجتماعی بی صدا کنید.

در حالی که داستان The Last of Us Part 2 در حال حاضر به طور گسترده ای شناخته شده است، با توجه به اینکه در ابتدا در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، چندین ویدیو که در اینترنت راه می افتند در حال حاضر شامل محتوایی هستند که در نسخه اصلی نیستند، مانند Lost Levels (با اسپویل های بالقوه)، جدید اسکین ها و گیم پلی بدون بازگشت.

The Last of Us Part 2 Remastered’s Roguelike No Return Mode توضیح داده شده: بازی TLOU2 No Return PS5. در یوتیوب تماشا کنید

The Last of Us Part 2 Remastered قرار است جمعه ۱۹ ژانویه منتشر شود. برای همراهی با این نسخه، Naughty Dog همچنین در حال ساخت یک مستند رسمی به نام Grounded 2 است. این برای تماشای YouTube رایگان خواهد بود.

این بازی همچنین شامل غنائم جدیدی برای No Return می‌شود، با توسعه‌دهنده Naughty Dog تایید می‌کند که تمام تروفی‌های The Last of Us Part 2 که بر روی PS4 به دست آورده‌اند، در زمان انتشار به نسخه بازسازی‌شده منتقل خواهند شد.

اگر می‌خواهید درباره The Last of Us Part 2 Remastered No Return بیشتر بدانید، Aoife ما قبلاً با این حالت کار کرده است. شما می توانید نظرات او را در مورد همه این موارد در ویدیوی بالا بشنوید.

در جای دیگری از اخبار The Last of Us، Naughty Dog و HBO هفته گذشته مجموعه ای از بازیگران را برای فصل دوم سریال اعلام کردند، از جمله کیتلین دیور در نقش ابی و ایزابلا مرسده در نقش دینا.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-part-2-remastered-leaks-show-skins-gameplay?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *