دروس موسیقی بازی‌سازی شده Duolingo در پاییز امسال آغاز می‌شود

Duolingo دوره موسیقی جدید خود را در پاییز امسال راه اندازی می کند. ابتدا شرکت فناوری آموزشی اعلام کرد که در ماه سپتامبر در حال آماده شدن برای اضافه کردن درس های موسیقی به کارنامه خود بود که امیدوار کننده بود "صدها درس به اندازه لقمه" که می تواند با کمک بیش از ۲۰۰ آهنگ به شما موسیقی بیاموزد. البته Duolingo یادگیری موسیقی را به یک تجربه گیمیفی تبدیل کرده است، درس‌ها را به سطوحی که باید تکمیل کنید و نقاط اتصال (یا قلب‌ها) را هر زمان که پاسخ نادرست وارد می‌کنید، تقسیم می‌کند.

با استفاده از پیانوی دیجیتال باید با صداهای C و D نت های C ماژور آشنا شوید. Duolingo از شما می خواهد که صداهای هر نت را با قرار دادن آنها روی یک چوب مطابقت دهید، بنابراین می توانید صدای آنها را بدانید و تا زمانی که کارتان تمام شد می توانید آنها را روی یک صفحه موسیقی ببینید. در درس‌های بعدی به سراغ نت‌های بعدی خواهید رفت، اما قبل از اینکه بتوانید ادامه دهید، Duolingo شما را در مورد چیزهایی که تاکنون یاد گرفته‌اید با اجرای بازی‌های آشنا مانند Mary Had a Little Lamb آزمایش می‌کند. نگران نباشید – شما فقط باید نت‌های پیمایشی روی صفحه را دنبال کنید، اما همچنان می‌تواند برای افراد ناتوان از نظر موسیقی، مانند شما، بسیار چالش برانگیز باشد. با این حال، اگر درس های اول برای شما کمی ابتدایی است، می توانید به مراحل پیشرفته تر دوره بروید.

دروس موسیقی بازی‌سازی شده Duolingo در پاییز امسال آغاز می‌شود
Duolingo

Duolingo علاوه بر ایجاد یک دوره موسیقی کاملاً جدید، برنامه درسی ریاضی خود را نیز به روز کرده است تا به شما کمک کند در "مهارت های ریاضی پیشرفته در دنیای واقعی،" مانند امکان محاسبه سریع انعام و دستمزد ساعتی. "در حالی که Duolingo به زبان معروف است، ما در حال گسترش به ریاضیات و موسیقی هستیم زیرا این موضوعات اغلب برای مردم ترسناک هستند." کارن چاو، دانشمند ارشد یادگیری موسیقی Duolingo، به Engadget گفت. "شما می شنوید که مردم می گویند “اوه من ناشنوا هستم” یا “من فقط یک فرد ریاضی نیستم.” ما می خواهیم به مردم نشان دهیم که یادگیری این موضوعات مختلف ممکن است و در واقع می تواند بسیار سرگرم کننده باشد!"

اکنون می‌توانید در فهرست انتظار دوره موسیقی ثبت‌نام کنید، اگر می‌خواهید به محض دردسترس شدن شروع به یادگیری کنید. در ابتدا، موسیقی Duolingo تنها به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی در دستگاه‌های iOS در دسترس خواهد بود، اما شرکت می‌گوید که اینطور است "امیدوارم به زودی این دوره را برای زبان آموزان بیشتری ارائه دهیم."

رابط موسیقی Duolingo.
Duolingo

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/duolingos-gamified-music-lessons-are-launching-this-fall-050009231.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/duolingos-gamified-music-lessons-are-launching-this-fall-050009231.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *