درک ریشه های توییچ امت شیر، مدیر عامل OpenAI

درک ریشه های توییچ امت شیر، مدیر عامل OpenAI


مدیر عامل و بنیانگذار سابق Twitch Emmett Shear به این سمت معرفی شده است مدیرعامل موقت OpenAI پس از برکناری سم آلتمن در روز جمعه توسط هیئت مدیره. Shear از Twitch in کنار رفت مارس ۲۰۲۳ پس از ۱۶ سال در سرویس پخش زنده بازی ها.

به نظر می رسد که آلتمن توسط هیئت مدیره OpenAI به دلیل اختلاف نظر در اطراف اخراج شده است ایمنی هوش مصنوعی. با وجود مخالفت ها و تلاش برای آلتمن را برگرداندShear به عنوان مدیرعامل جدید OpenAI معرفی شد اواخر یکشنبه شب.

Shear به عنوان CTO Justin.tv شروع به کار کرد. زمانی که شرکت به Twitch متمرکز بر بازی تقسیم شد، او از ابتدای تاسیس تا فروش ۹۷۰ میلیون دلاری آن به آمازون به عنوان مدیر عامل آن فعالیت کرد. در سال ۲۰۱۴. در حالی که تجربه او در رشد و تعدیل یک پلتفرم برای هیئت مدیره OpenAI مثبت است، بسیاری از آنها چنین کرده اند پرسید انتصاب او، به ویژه عدم تجربه هوش مصنوعی او.

به احتمال زیاد، هیئت مدیره OpenAI Emmett Shear را نامزد کرده است، زیرا آنها اشتراک بیشتری دارند موضع محتاطانه روی هوش مصنوعی در یک مصاحبه با انتشار پادکستر فناوری لوگان بارتلت در ژوئن، Shear نظرات متفاوتی را در مورد هوش مصنوعی به اشتراک گذاشت. Shear گفت که او به طور کلی یک بود خوشبین به تکنولوژی. از سوی دیگر، او ۲ تا ۵۰ درصد شانس داشت که هوش مصنوعی جهان را تحت کنترل خود درآورد و تمدن بشری را ریشه کن کند.

رویداد

GamesBeat در جوایز بازی

ما از شما دعوت می‌کنیم که در لس‌آنجلس برای GamesBeat در رویداد Game Awards در ۷ دسامبر به ما بپیوندید. اکنون جای خود را رزرو کنید زیرا فضا محدود است!


بیشتر بدانید

کارمندان Twitch که با Shear کار می کردند، پاسخ متفاوتی به رهبری او دادند.

شیر دارای تجربه متمرکز بر جامعه برگرفته از Twitch با درک عمیق‌تر و اشتیاق او به فناوری است، بنابراین کار بر روی یک محصول فنی گسترده‌ای که مصرف‌کننده‌ای مانند این دارد، درست در چرخ‌دار اوست. تعقیبمدیر سابق روابط عمومی Twitch اکنون در StreamElements.

با این حال، دیگران کمتر مثبت بودند و گفتند که Shear بیشتر بر روی آن متمرکز شده است پروژه های جانبی از بهبود عملکردهای اصلی کسب و کار. شیر کمی قبل از آن استعفا داد دور ۴۰۰ اخراج در Twitch. این یک دور کوچکتر دنبال شد ماه گذشته.

از زمان ترک Twitch در ماه مارس، Shear به عنوان شریک گروه بازدید کننده در خدمت کرده است Y Combinator. علاوه بر این، او به عنوان عضو هیئت مدیره توسعه‌دهنده بازی بلاک چین منصوب شد. اثبات بازی.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/emmett-shear-open-ai-ceo-twitch-founder/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *