در آپدیت بعدی آیفون، اشتراک‌گذاری مجوزهای کیف پول اپل بسیار آسان‌تر می‌شود

اگر از طرفداران آن هستید ویژگی NameDrop که به سرعت به شما امکان می دهد اطلاعات تماس خود را با یکی دیگر از کاربران آیفون به اشتراک بگذارید، سپس ما خبرهای خوبی داریم. بعدی iOS 17 به‌روزرسانی شامل ارتقایی می‌شود که به شما امکان می‌دهد بلیت‌های فیلم، کارت پرواز و سایر بلیت‌های دیجیتال ذخیره‌شده در کیف پول اپل خود را به اشتراک بگذارید.

هنگامی که به‌روزرسانی iOS 17.2 منتشر شد، فرآیند اشتراک‌گذاری از طریق این ویژگی NameDrop مانند بسیار ساده خواهد بود. کافیست برنامه Wallet را باز کنید، روی بلیط یا پاسی که می خواهید به اشتراک بگذارید ضربه بزنید، آیفون خود را روی آیفونی که با آن به اشتراک می گذارید فشار دهید و دکمه Share را که روی صفحه ظاهر می شود (از طریق MacRumors).

این ویژگی مدتی است که از طریق کانال آزمایشی عمومی iOS در حال آزمایش بتا بوده است، اما زمانی که iOS 17.2 به درستی راه اندازی شود، برای همه کاربران آیفون (خوب، آنهایی که می توانند آخرین سیستم عامل را اجرا کنند) در دسترس خواهد بود. اگر نمی‌توانید به iOS 17 ارتقا دهید، اما ویژگی‌های ارائه شده باعث می‌شود شما آن را بخواهید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که نسخه جدیدی را انتخاب کنید. بهترین آیفون.

ساده و راحت

امکان اشتراک گذاری گذرنامه بین کیف پول اپل جدید نیست – قبلاً می توانستید بلیط های خود را از طریق ایمیل، پیام ها و AirDrop معمولی به اشتراک بگذارید – اما این رویکرد NameDrop مانند چند مزیت دارد.

اول، از آنجایی که باید آیفون‌های خود را به‌صورت فیزیکی فشار دهید، درک و کنترل اینکه چه کسی فایل را دریافت می‌کند و نمی‌خواهد، آسان‌تر است و می‌دانید چه چیزی برای شما ارسال می‌شود. اگر تا به حال سعی کرده اید فایل های AirDrop را در یک مکان عمومی به اشتراک بگذارید و دریافت کنید، می دانید که اگر مراقب نباشید، گاهی اوقات می تواند به یک میدان مین تبدیل شود.

در آپدیت بعدی آیفون، اشتراک‌گذاری مجوزهای کیف پول اپل بسیار آسان‌تر می‌شود

استفاده از NameDrop در iOS 17 (اعتبار تصویر: اپل)

علاوه بر این، این ویژگی بر خلاف ارسال از طریق iMessage یا ایمیل، متکی به دسترسی تلفن شما به WiFi یا شبکه شرکت مخابراتی شما نیست. این بدان معناست که وقتی برای یک کنسرت یا فرودگاه در صف منتظر هستید و سیگنال شما به هر دلیلی قطع می‌شود، همچنان می‌توانید بلیط‌ها را به اشتراک بگذارید.

هنگامی که iOS 17.2 وارد می‌شود، نه تنها این به‌روزرسانی کیف پول را ارائه می‌کند، بلکه برنامه‌های Messages و Weather نیز بهبودهایی دریافت خواهند کرد. برنامه مجله راه اندازی خواهد شد، و آیفون ۱۵ پرو ضبط ویدیوی فضایی در نهایت دسترسی زودهنگام را ترک می کند – به همه این فرصت را می دهد ضبط ویدیوی سه بعدی برای Apple Vision Proو Meta Quest 3 اگر می خواهید کمی کار کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/ios/sharing-your-apple-wallet-passes-is-about-to-get-a-lot-easier-in-the-next-iphone-update

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *