در اینجا آمده است که چگونه اپل می تواند Vision Pro را در فروشگاه ها بفروشد

در اینجا آمده است که چگونه اپل می تواند Vision Pro را در فروشگاه ها بفروشد

ما هنوز مطمئن نیستیم که چه زمانی اپل ویژن پرو قرار است به فروش برسد، اما زمانی که در فروشگاه‌های اپل ظاهر شود، به نظر می‌رسد که با پایه نمایشگر اختصاصی خود عرضه می‌شود که هدست واقعیت ترکیبی را از همه زوایا نشان می‌دهد.

این بر اساس بایگانی پایگاه داده مالکیت معنوی است که توسط a MacRumors مشارکت کننده، و با نمودارهای پیوست می آید. ظاهراً این هدست دقیقاً در هوا قرار خواهد گرفت در رویداد راه اندازی آن.

بسته باتری جداگانه در پایه پایه ویژن پرو قرار می گیرد، اگرچه از دید پنهان نیست، و به نظر می رسد که قرار است دو هدست اپل ویژن پرو برای هر صفحه نمایش در فروشگاه وجود داشته باشد.

این تقریباً تمام چیزی است که می‌توانیم از این پرونده به دست آوریم، اما جالب است که نگاهی اجمالی به برنامه‌ریزی اپل داشته باشیم – زیرا تلاش می‌کند خریداران را از ۳۴۹۹ دلار (حدود ۲۷۶۰ پوند / ۵۲۲۵ دلار استرالیا) که برای دستیابی به یکی از آنها لازم است جدا کند. این دستگاه ها

آنچه در فروشگاه است

تمام چیزی که اپل در مورد تاریخ عرضه گفته است «اوایل سال آینده» است. کسانی که می دانند این را پیشنهاد می کنند می تواند به معنای ژانویه باشداما گزارش های دیگری پیشنهاد کرده اند ممکن است مارس باشد. ظاهراً برای کارمندان اپل استور آموزش نحوه نمایش دستگاه برنامه ریزی شده است.

در حالی که انتظار می‌رود برخی از فروشگاه‌های پرچمدار اپل دارای مناطق عملی باشند که می‌توانید Apple Vision Pro را آزمایش کنید، بعید است که در هر فروشگاهی چنین باشد. با این حال، ممکن است خریداران برای خرید هدست مجبور باشند با فروشگاه تماس بگیرند.

این به این دلیل است که هدبند، مهر و موم نور و لنزهای تجویزی (در صورت نیاز) همه باید به طور خاص برای هر فرد پیکربندی شوند. تعجب نکنید اگر اپل به شما اجازه دهد Vision Pro را به صورت آنلاین سفارش دهید اما سپس به شما بگوید که برای تهیه آن به فروشگاه بروید.

قیمت بالا و در دسترس بودن محدود به سخت افزاری اشاره دارد که اپل انتظار ندارد آن را به تعداد زیاد بفروشد – اما این قطعاً شروع چیزی بزرگ برای این شرکت است و شایعاتی در مورد آن وجود دارد. هدست های آینده اپل ویژن پرو در حال حاضر چرخش

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/heres-how-apple-could-be-selling-the-vision-pro-in-stores

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *