در اینجا تمام فیلم‌ها و نمایش‌های MCU وجود دارد که باید قبل از The Marvels تماشا کنید

در اینجا تمام فیلم‌ها و نمایش‌های MCU وجود دارد که باید قبل از The Marvels تماشا کنید
استودیو مارول

اگر نشنیده بودید، این هفته یک فیلم جدید مارول منتشر می شود. اما اگر نرسیده اید که بلیط تهیه کنید مارولز نگران نباش باید تعداد زیادی صندلی در دسترس باشد. شاید عدم پیش بینی مشکل برندسازی باشد، از زمانی که آن را فراخوانی می کنیم مارولز حواس را از این واقعیت که دنباله آن است منحرف می کند کاپیتان مارول. و اگر به نمایش های اصلی استودیو مارول توجه نکرده اید دیزنی +، پس ممکن است کمی در مورد دو قهرمان جدید، خانم مارول/کامالا خان (ایمان ولانی) و مونیکا رامبو (تیونا پریس) که در حال همکاری با کاپیتان مارول/کارول دانورز بری لارسون هستند، گم شده باشید.

خبر خوب این است که Disney+ خانه پخش تمام فیلم‌ها و نمایش‌های MCU است که باید قبل از تماشای آن‌ها مارولز. و به منظور سهولت هرچه بیشتر پیگیری، نمایش‌ها و فیلم‌ها در زیر به ترتیب زمانی ارائه می‌شوند تا تاریخ انتشارشان.

کاپیتان مارول (۲۰۱۹)

استودیو مارول

اگر فقط وقت دارید یک فیلم را قبل از دیدن ببینید مارولزپس باید باشد کاپیتان مارول. این داستان منشا کارول دانورز است، حتی اگر به شدت از منابع کتاب کمیک منحرف شود. اما نمی‌توانیم کار فوق‌العاده‌ای را که فیلمسازان در اقتباس از لباس ابرقهرمانی کارول انجام دادند، سرزنش کنیم، که به نظر می‌رسد مستقیماً از کمیک بیرون آمده است.

این فیلم همچنین مهم است زیرا ارتباط کارول را با کری، اسکرول و نیک فیوری (ساموئل ال جکسون) برقرار می کند. جکسون هم برگشته است مارولزکه باید به شما بگوید که او چقدر در رابطه با خود کارول مهم است.

Avengers: Infinity War (2018)

استودیو مارول

Avengers: Infinity War یک فیلم عالی و شاید یکی از بهترین فیلم هایی است که مارول تا به حال ساخته است. اما تمام چیزی که واقعاً باید برای آن ببینید مارولز صحنه پس از اعتبار با جکسون است. در حالی که نیک فیوری قربانی عکس تانوس می شود، یک SOS ناامیدکننده از طریق پیجر کیهانی برای متحد قدیمی خود، کاپیتان مارول می فرستد. این لحظه تشویق بزرگی در سینماها به همراه داشت.

Avengers: Endgame (2019)

استودیو مارول

کاپیتان مارول در واقع باید به انتقام جویان بپیوندد Avengers: Endgame. با این حال زمان اکران بری لارسون در این فیلم بسیار محدود است زیرا همزمان با فیلمبرداری آن انجام شده است کاپیتان مارول. اما کارول در اواخر فیلم، به خصوص زمانی که با تانوس رو در رو می شود، خیلی ضربه می زند. کارول همچنین می تواند در کنار سایر قهرمانان اصلی مارول بجنگد. ممکن است مدتی طول بکشد تا دوباره این اتفاق بیفتد.

Spider-Man: Far From Home (2019)

سونی پیکچرز

ساموئل ال جکسون در سراسر ظاهر می شود مرد عنکبوتی: دور از خانهاما تماشاگران متوجه می‌شوند که جکسون نقش نیک فیوری را بازی نمی‌کرده است. او نقش تلوس، رهبر اسکرول ها را بازی می کرد کاپیتان مارولکه تظاهر به فیوری می کرد.

مشخص شد که نیک فیوری واقعی در سفینه فضایی اسکرول جایی در اعماق فضا است. این برای خنده به شیوه ای آرام بازی می شود، به همین دلیل است که تطبیق این صحنه با بازگشت غم انگیز فیوری در آن دشوار است. تهاجم مخفی.

Wanda Vision (2021)

استودیو مارول

مونیکا رامبوی جوان اولین بازی خود را در آن انجام داد کاپیتان مارول به عنوان دختری که به عمه غیررسمی خود، کارول نگاه می کرد. تیونا پریس اولین حضور خود را در نقش مونیکا بزرگسال انجام داد WandaVision به عنوان یک مامور SWORD که تلاش کرد واندا ماکسیموف را وادار کند تا شهر Westview را از کنترل خود آزاد کند. از آنجا که مونیکا بیش از یک بار در معرض مانع جادویی واندا قرار گرفت، قدرت های مافوق بشری خودش را به دست آورد. اپیزود پایانی سریال اشاره‌ای به دیدار مجدد مونیکا با فیوری دارد، زمانی که او یک پیام رسان را برای استخدام او برای آخرین سازمان خود می‌فرستد.

تهاجم مخفی (۲۰۲۳)

مارول استودیو / مارول استودیو

اتحاد نیک فیوری با اسکرول ها به یک طرف وارد می شود تهاجم مخفی، همانطور که نسل جوان Skrulls تصمیم می گیرد که بشریت باید برود تا بتوانند زمین را به عنوان خانه جدید خود داشته باشند. بهترین چیز در مورد این سریال این است که خنده دار نیست. نکته منفی این است که نتیجه گیری کمی ضعیف است و به نظر نمی رسد مستقیماً چیزی را تنظیم کند. مارولز غیر از وضعیت جدید فیوری.

خانم مارول (۲۰۲۲)

استودیو مارول

ایمان ولانی در نقش کمالا خان کاملاً جذاب است خانم مارول. این سری با کمبود شخصیت های شرور قانع کننده مشکلاتی دارد، اما کامالا یک مکمل عالی برای MCU است. این داستان منشا اوست و دلیل قرار گرفتن آن در انتهای این فهرست این است که صحنه پس از اعتبارسنجی خانم مارول در طول انجام می شود مارولز، در حالی که کامالا جای خود را با بت خود، کارول دانورز تغییر می دهد. اما شما باید تماشا کنید مارولز تا بفهمیم آنجا چه خبر است

توصیه های سردبیران







اگر فقط وقت دارید یک فیلم را قبل از دیدن ببینید مارولزپس باید باشد کاپیتان مارول. این داستان منشا کارول دانورز است، حتی اگر به شدت از منابع کتاب کمیک منحرف شود. اما نمی‌توانیم کار فوق‌العاده‌ای را که فیلمسازان در اقتباس از لباس ابرقهرمانی کارول انجام دادند، سرزنش کنیم، که به نظر می‌رسد مستقیماً از کمیک بیرون آمده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/here-are-all-the-mcu-movies-and-shows-you-need-to-watch-before-the-marvels/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *