من به تازگی ساعت کاملا جدید اپل واچ ۹ را به قیمتی کم سابقه برای جمعه سیاه دیدم

اپل واچ ۹ به تازگی در ماه اکتبر عرضه شد، و من به تازگی ساعت هوشمند را در فروش با قیمتی کم سابقه در اولین فروش جمعه سیاه آمازون مشاهده کردم. این فروشنده دارای ساعت هوشمند سری ۹ است به ۳۴۹ دلار کاهش یافت (از ۳۹۹ دلار) در حال حاضر، که ۵۰ دلار تخفیف و بهترین قیمتی است که می توانید پیدا کنید. این آن را به یکی از بهترین معاملات جمعه سیاه امروز تبدیل می کند، به خصوص اگر به دنبال معاملات محصولات اپل هستید.

را اپل واچ ۹ یکی از بهترین ساعت های هوشمند شما می توانید به لطف تراشه کاملا جدید S9 SiP خرید کنید، که عملکردی افزایش یافته و عمر باتری طولانی ۱۸ ساعت را ارائه می دهد. تراشه جدید اپل همچنین قابلیت‌های جدیدی را برای اپل واچ به ارمغان می‌آورد، مانند ژست دوبار ضربه زدن، که به شما امکان می‌دهد ساعت هوشمند خود را با دو ضربه زدن به شاخص و انگشت شست روی هم کنترل کنید. همچنین صفحه نمایش روشن تر و watchOS 10 را با برنامه های بازطراحی شده دریافت می کنید. به علاوه، برای اولین بار، درخواست های سیری اکنون می توانند از ساعت هوشمند شما پردازش شوند.

دستگاه های اپل همیشه مورد علاقه جمعه سیاه هستند و ما انتظار داریم اپل واچ ۹ یکی از محبوب ترین های امسال باشد. معاملات جمعه سیاه. اگر می‌خواهید ساعت هوشمند موجود در فروش را اکنون با قیمتی کم سابقه به دست آورید و از جنون جمعه سیاه خودداری کنید، پیشنهاد ما به شدت معامله امروز آمازون است.

معامله جمعه سیاه: ساعت کاملا جدید اپل واچ ۹

من به تازگی ساعت کاملا جدید اپل واچ ۹ را به قیمتی کم سابقه برای جمعه سیاه دیدم

اپل واچ سری ۹: بود ۳۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۳۴۹ دلار در آمازون

قیمت کم سابقه: اپل واچ ۹ به تازگی در ماه اکتبر عرضه شد و آمازون این ساعت هوشمند را به ۳۴۹ دلار کاهش داد – پایین ترین قیمت تاریخ. را اپل واچ ۹ به لطف تراشه S9 SiP که صفحه نمایش روشن تر و ۱۸ ساعت عمر باتری را ارائه می دهد، قدرتمندتر از همیشه است. همچنین از ویژگی‌های بهداشتی و ایمنی پیشرفته، فناوری GPS و قابلیت جدید دو بار ضربه زدن برخوردار می‌شوید که به شما امکان می‌دهد بدون لمس نمایشگر از ساعت اپل خود استفاده کنید. این بهترین معامله جمعه سیاه است که من در اپل واچ ۹ دیده ام، و ما انتظار نداریم برای مدت طولانی باقی بماند. مشاهده معامله

بیشتر از بهترین معاملات اپل واچ

بیشتر از بهترین معاملات جمعه سیاه

بیشتر از بهترین های امروز را ببینید معاملات جمعه سیاه آمازون و ما را ببینید معاملات جمعه سیاه اپل و معاملات جمعه سیاه اپل واچ راهنما. شما همچنین می توانید بهترین ها را ببینید اپل واچ ۹ تخفیف دارد و قیمت های بیشتری را در ما خرید کنید معاملات اپل واچ راهنما.


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/ive-just-spotted-the-all-new-apple-watch-9-down-to-a-record-low-price-for-black-friday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *