در اینجا توضیح متداول در مورد چگونگی تورم پیتر گریفین برای کراس اوور Fortnite است

آیا نمی‌دانید که پیتر گریفین چگونه برای Fortnite شکل گرفت؟ خب دیگه تعجب نکن

Epic جلدهای بعدی Fortnite را عقب کشیده و همانطور که قبلاً فاش شده بود، پیتر گریفین از Family Guy و Solid Snake بخشی از فصل ۱ فصل ۵: گذرگاه نبرد زیرزمینی هستند..

اما در حالی که ظاهر گریفین در Fortnite ممکن است برای برخی از کسانی که به آن توجه کرده اند شگفت آور نباشد، او واقعی ظاهر است.


تریلر رسمی فصل ۵ فورتنایت.

با این حال، اکنون Family Guy و Fortnite با هم همکاری کرده‌اند تا بینشی سرگرم‌کننده از پیتر گریفین پس از شکست فیزیکی اولیه، به موقع برای رویداد متقاطع اسلحه‌هایش را در وضعیت عالی قرار دهند.

پیتر پس از رد کردن آموزشی که او را ظرف ۳۰ روز “ورم” می کرد – و سپس آموزشی که همان نتایج را در عرض یک ساعت وعده می داد – یک بطری آب اسلورپ منقضی شده را پایین می اندازد.

نتایج برای خود صحبت می کنند:

و برای کسانی که متعجب هستند: بله، گریفین واقعاً از طریق پیترکوپتر خودش به نقشه رها شده است:

یک کراس اوور Family Guy با فورتنایت سال‌هاست مورد تمسخر قرار گرفته است دارایی با حضور پیتر گریفین در واقع ظاهر شد طبق گفته دیتامینرها در بازی در سال ۲۰۲۱٫ سپس خود اپیک گیمز در آوریل ۲۰۲۲ ارتباط Family Guy را به اشتراک گذاشت نام فایل از جمله “Vader” و “Family Guy” نشان داده شد در یک ویدیوی توسعه

اولین نگاه رسمی در Fortnite Chapter 5 اکنون برای تماشای آنلاین در دسترس استو مجموعه ای از ارتقاهای جدید موجود در جزیره بتل رویال کاملاً جدید را نشان می دهد.

در هفته پیش رو شاهد اجرای سه حالت جدید و بزرگ بازی نیز خواهیم بود که با Lego Fortnite در روز پنجشنبه ۷ دسامبر شروع می شود، سپس Rocket Racing در جمعه ۸ دسامبر و جشنواره موزیکال Fortnite در شنبه ۹ دسامبر برگزار می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-the-canon-explanation-of-how-peter-griffin-got-swole-for-the-fortnite-crossover

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *