در اینجا دسته بعدی ما از عناوین Xbox Game Pass برای ژانویه است

مایکروسافت مجموعه بعدی عناوین Game Pass خود را برای ژانویه تا اوایل فوریه معرفی کرد.

موارد قابل توجه اضافه شده با این موج عبارتند از Persona 3 Reload و Palworld (معروف به پوکمون با اسلحه، تصویر بالا را ببینید). Persona 3 Reload (ابر، کنسول و رایانه شخصی) اوایل ماه آینده، در تاریخ ۲ فوریه وارد بازار خواهد شد.

هنری استوکدیل در این باره نوشت: «می توانم بگویم که وعده Persona 3 Reload غیرقابل انکار است پیش نمایش Eurogamer از بازی. “بازسازی یک RPG با چنین میراث گسترده ای برای بسیاری دلهره آور خواهد بود، اما حتی با وجود حذفیات، Atlus به خوبی روی پایه های بازی اصلی استوار است. پس از سال ها انتظار، من هیجان زده هستم که ماه آینده به درستی در آن شیرجه بزنم.”


بررسی دسترسی اولیه PALWORLD: آیا ارزشش را دارد؟

در همین حال، Palworld در تاریخ ۱۹ ژانویه به عنوان یک روز اول در سراسر Cloud، Console و PC عرضه خواهد شد. این بازی بازیکنانی را می‌بیند که در جستجوی «بیش از ۱۰۰ دوست» در حالی که با رئیس‌ها و اسرار فراوان روبرو می‌شوند، جسارت می‌کنند. Zoe ما قبلاً زمان زیادی را با Palworld گذرانده است، و می توانید نظرات او را در مورد همه این موارد در ویدیوی بالا بشنوید.

ما همچنین بازگشت Turnip Boy را در روز اول داریم. Turnip Boy Robs a Bank را داریم. این یکی در کلود، کنسول و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.

بقیه این ماه و اوایل فوریه با کسانی که باقی می‌مانند (ابر، کنسول و رایانه شخصی)، F1 23 (کنسول و رایانه شخصی)، Go Mecha Ball (ابر، کنسول و رایانه شخصی، روز اول)، Brotato ( Cloud، Console و PC) و Anuchard (Cloud، Console و PC).

در اینجا لیست کامل Game Pass وجود دارد، زیرا هر بازی وارد سرویس می شود.

امروز ۱۶ ژانویه:

  • کسانی که باقی می مانند (ابر، کنسول و رایانه شخصی)

۱۸ ژانویه:

  • Turnip Boy Robs a Bank (Cloud، Console و PC)
  • F1 23 (کنسول و کامپیوتر)

۱۹ ژانویه:

  • Palworld (ابر، کنسول، رایانه شخصی)

۲۵ ژانویه:

Go Mecha Ball (ابر، کنسول و رایانه شخصی)

۳۰ ژانویه:

  • Brotato (ابر، کنسول و رایانه شخصی)

۲ فوریه:

  • بارگیری مجدد Persona 3 (ابر، کنسول و رایانه شخصی)

۶ فوریه:

  • Anuchard (ابر، کنسول و رایانه شخصی)

در اینجا دسته بعدی ما از عناوین Xbox Game Pass برای ژانویه است
اعتبار تصویر: مایکروسافت

مثل همیشه، ورود این بازی های جدید به این معنی است که دیگران از Game Pass خارج خواهند شد. این بار فقط یک بازی است، اما بازی خوبی است (و به طرز آزاردهنده‌ای، بازی من در وسط بازی هستم). Hitman: World of Assassination (ابر، کنسول و رایانه شخصی) در ۳۱ ژانویه این سرویس را ترک خواهد کرد.

اگر می خواهید پس از خروج این عنوان از Game Pass به بازی ادامه دهید، باید آن را خریداری کنید. نکته مثبت این است که مشترکان Game Pass از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار می شوند.

برای هر چیز دیگر Game Pass، می‌توانید راهنمای مفید ما را بررسی کنید که جزئیات بازی‌های زیادی را که از طریق سرویس اشتراک مایکروسافت در دسترس هستند، بررسی کنید. اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-our-next-batch-of-xbox-game-pass-titles-for-january?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *